Uit uw kerkbode

-DIA-

Re: Uit uw kerkbode

Berichtdoor -DIA- » 19 Mei 2022, 20:39

Marck schreef:Enthousiast over de Saambinder van deze week. Aandacht voor o.a. de oudvaders en de leergangen van de CGO hierover, introductie artikelen richting komende GS, mooie boekbesprekingen etc. Wou ik even kwijt ;)

Ik las hem ook vandaag. Het is wel geen Kerbode, maar er stonden weer behartigenswaardige artikelen in. Ik noem dan met name:
In alles weerlegd
* Armageddon (hierover is in het verleden veel gespeculeerd)
* Het stukje van ds. Vogelaar: Het is avond in de wereldgeschiedenis. Het is ook avond in de kerken.
* Verder het stukje van M. Meade (1629-1699)
© -DIA-

Marck

Re: Uit uw kerkbode

Berichtdoor Marck » 19 Mei 2022, 22:33

-DIA- schreef:
Marck schreef:Enthousiast over de Saambinder van deze week. Aandacht voor o.a. de oudvaders en de leergangen van de CGO hierover, introductie artikelen richting komende GS, mooie boekbesprekingen etc. Wou ik even kwijt ;)

Ik las hem ook vandaag. Het is wel geen Kerbode, maar er stonden weer behartigenswaardige artikelen in. Ik noem dan met name:
In alles weerlegd
* Armageddon (hierover is in het verleden veel gespeculeerd)
* Het stukje van ds. Vogelaar: Het is avond in de wereldgeschiedenis. Het is ook avond in de kerken.
* Verder het stukje van M. Meade (1629-1699)

Hoi. Idd het is zelfs ook niet het door mij eveneens gewaardeerde Kerkblad. Maar wel bedankt voor de door jou genoemde artikelen.

Terug naar “Kerk en Cultuur - Kerkelijke bladen”