Wie doet er eigenlijk aan Valentijnsdag?

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Lassie schreef:
MarthaMartha schreef:
Lassie schreef: nee te laat besteld (tsja. k ben blond)
ach... morgen verwacht ie niks, is het dubbele verrassing....... :D
precies..... k ben enorm benieuwd naar z'n reactie. En hij werkt morgen thuis duss... kan ik gelijk z'n reactie zien.

(alhoewel, ik bedenk me nu dat ik m'n eigen naam heb ingevuld ipv zijn naam). wahahhaah dit wordt lachen. :mrgreen: oww wat ben ik dom.
jaja, blond hé.................... :mrgreen:
was zeker een hele klus om blond te worden Lassie?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23846
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Blond? Heb je je haar geverfd dan?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Daphne schreef:
Rens schreef:
Lassie schreef:
MarthaMartha schreef: ach... morgen verwacht ie niks, is het dubbele verrassing....... :D
precies..... k ben enorm benieuwd naar z'n reactie. En hij werkt morgen thuis duss... kan ik gelijk z'n reactie zien.

(alhoewel, ik bedenk me nu dat ik m'n eigen naam heb ingevuld ipv zijn naam). wahahhaah dit wordt lachen. :mrgreen: oww wat ben ik dom.
jaja, blond hé.................... :mrgreen:
was zeker een hele klus om blond te worden Lassie?
uhmm... best wel
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33283
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Lassie schreef:
Daphne schreef:
Rens schreef:
Lassie schreef: precies..... k ben enorm benieuwd naar z'n reactie. En hij werkt morgen thuis duss... kan ik gelijk z'n reactie zien.

(alhoewel, ik bedenk me nu dat ik m'n eigen naam heb ingevuld ipv zijn naam). wahahhaah dit wordt lachen. :mrgreen: oww wat ben ik dom.
jaja, blond hé.................... :mrgreen:
was zeker een hele klus om blond te worden Lassie?
uhmm... best wel
Dat wordt dan weer een foto. :D
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Bericht door jakobmarin »

Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd :)
Kee, maar als dat spontane er niet is, is er toch een excuus vandaag om romantisch te zijn :lol:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd :)
Vind ik ook Marnix. En er zijn nog 364 andere dagen, dit jaar waren het er dacht ik toch 365 dagen om romantisch te zijn... :D
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd :)
tja maar ja, het zou er zomaar spontaan romantisch van kunnen worden, van zo'n simpel kaartje of bloemetje......
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel.
zoals er meerdere zaken (dagen) zijn die vanuit de commercie voortkomen............of door de commercie uitgebuit wordt
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Ariene
Berichten: 2687
Lid geworden op: 08 jul 2005, 15:44

Bericht door Ariene »

Ik vind het heerlijk om te geven, dus verras deze dag mijn man
met een simpel kadootje!

Een zak drop (is hij dol op!) een autoweek en een kaartje.

Het zijn de kleine dingen die het doen...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

MarthaMartha schreef:
Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd :)
tja maar ja, het zou er zomaar spontaan romantisch van kunnen worden, van zo'n simpel kaartje of bloemetje......
Nou. Dan heb ik hem liever op een andere dag... niet omdat iedereen het nou eenmaal doet ofzo :) Maar mijn vriendin en ik doen niks.

Wat wel leuk is is om een kaartje te sturen met Johannes 3:16 er op. Want alzo lief heeft God de wereld gehad.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Ik ga zo eens kijken wat de postbode heeft gebracht. Ik heb voor de zekerheid maar een vrachtwagen onder de brievenbus gezet.... :mrgreen:
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

mijn dochter had een prachtige valentijnskaart op school gemaakt: voor haarzelf :mrgreen:
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 14 feb 2008, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Marco
Berichten: 3604
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Bericht door Marco »

Marnix schreef: Wat wel leuk is is om een kaartje te sturen met Johannes 3:16 er op. Want alzo lief heeft God de wereld gehad.
Op zich een goed idee. Maar als je het puur doet om Valentijnsdag te 'pesten' klopt het eigenlijk ook niet. Stuur die dan ook volgende week, of zo... :!:
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Bericht door caprice »

Marnix schreef:Ik doe er helemaal niks mee. Stom commercieel bedenksel. Romantisch zijn moet spontaan zijn, niet vanuit de commercie worden opgelegd :)
Ben het voor een keer eens met Marnix. 8)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Plaats reactie