Meeting - Informatie

Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Als Martin Mans ook meekomt, gaat de hele ontmoeting zo bij zo niet door.

Niet vergeten dat ik van alle deelnemers uiterlijk 180 dagen voor de ontmoeting fotos in mijn bezit moet hebben, in verband met veiligheidsmaatregelen.

JvdG, denk dat je met Maple Leaf Forever in de war bent:
In days of yore, from Britain's shore,
Wolfe, the dauntless hero came,

And planted firm Britannia's flag,
On Canada's fair domain.
Here may it wave, our boast, our pride,
And joined in love together,
The thistle, shamrock, rose entwine


The Maple Leaf forever!
Chorus:
The Maple Leaf, our emblem dear,
The Maple Leaf forever!
God save our Queen, and Heaven bless,
The Maple Leaf forever!

At Queenston Heights and Lundy's Lane,
Our brave fathers, side by side,
For freedom, homes, and loved ones dear,
Firmly stood and nobly died;
And those dear rights which they maintained,
We swear to yield them never!
Our watchword evermore shall be,
The Maple Leaf forever!

Chorus:
Our fair Dominion now extends
From Cape Race to Nootka Sound;
May peace forever be our lot,
And plenteous store abound:
And may those ties of love be ours
Which discord cannot sever,
And flourish green o'er freedom's home
The Maple Leaf forever!
Chorus:
On merry England's far famed land
May kind heaven sweetly smile,
God bless old Scotland evermore
and Ireland's Em'rald Isle!
And swell the song both loud and long
Till rocks and forest quiver!
God save our Queen and Heaven bless
The Maple Leaf forever!
Chorus:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Bert Mulder schreef:Als Martin Mans ook meekomt, gaat de hele ontmoeting zo bij zo niet door.

Niet vergeten dat ik van alle deelnemers uiterlijk 180 dagen voor de ontmoeting fotos in mijn bezit moet hebben, in verband met veiligheidsmaatregelen.
Sluwe truc Bert om toch de forumfoto's in bezit te krijgen? :mrgreen:
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:
Bert Mulder schreef:Als Martin Mans ook meekomt, gaat de hele ontmoeting zo bij zo niet door.

Niet vergeten dat ik van alle deelnemers uiterlijk 180 dagen voor de ontmoeting fotos in mijn bezit moet hebben, in verband met veiligheidsmaatregelen.
Sluwe truc Bert om toch de forumfoto's in bezit te krijgen? :mrgreen:
Oké, ik heb geen sponsor nodig :mrgreen:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:ik ben een gewoon mens met heel veel fouten en gebreken, helaas
Het verhaal schijnt historisch te zijn.
En het speelt in Barneveld 8)

In een zéér behoudende gemeente zit men ernstig verlegen om een organist. Niemand dient zich aan. Eén van de kerkenraadsleden weet dat de familie (laten we maar zeggen) Jansen een dochter heeft van tegen de 20 die kan orgelen. Op aandringen van de kerkenraad gaat deze jongedochter dan ook diensten begeleiden.
Het gaat haar niet gemakkelijk af. Zelf heeft ze 't gevoel dat het totaal niet gaat, dat ze heel veel fouten maakt. Ze heeft 't er echt moeilijk mee: ze wil liever vandaag stoppen dan morgen.
Als de familie Jansen weer eens huisbezoek heeft, brengt zij dit dan ook -beschroomd en verlegen- naar voren.
En wat zeggen de broeders: "Kijk, zo iemand moeten we nou nét hebben, die het uit en van zichzelf niet kunnen, die het uit en van zichzelf niet hebben, dát zoeken we nou precies".

daar moest ik even aan denken bij die kleine lettertjes van MM :wink:
tja... het klonk wel spelonkie he? maarre.... :shock: zou ik daar dan toch wat van weg hebben??? :shock: Mmm... valt mee, Hein de Mat corrigeeerde zichzelf ook wel eens :lol: Waar is ie trouwens?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Bericht door Wilma van den Berg »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:ik ben een gewoon mens met heel veel fouten en gebreken, helaas
Het verhaal schijnt historisch te zijn.
En het speelt in Barneveld 8)

In een zéér behoudende gemeente zit men ernstig verlegen om een organist. Niemand dient zich aan. Eén van de kerkenraadsleden weet dat de familie (laten we maar zeggen) Jansen een dochter heeft van tegen de 20 die kan orgelen. Op aandringen van de kerkenraad gaat deze jongedochter dan ook diensten begeleiden.
Het gaat haar niet gemakkelijk af. Zelf heeft ze 't gevoel dat het totaal niet gaat, dat ze heel veel fouten maakt. Ze heeft 't er echt moeilijk mee: ze wil liever vandaag stoppen dan morgen.
Als de familie Jansen weer eens huisbezoek heeft, brengt zij dit dan ook -beschroomd en verlegen- naar voren.
En wat zeggen de broeders: "Kijk, zo iemand moeten we nou nét hebben, die het uit en van zichzelf niet kunnen, die het uit en van zichzelf niet hebben, dát zoeken we nou precies".

daar moest ik even aan denken bij die kleine lettertjes van MM :wink:
:D :P :wink: :lol:
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
jan03
Berichten: 542
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24

Re:

Bericht door jan03 »

Rens schreef:Gaan we Martin Mans (MM) laten emigreren naar Canada??
Dit is werkelijk één van de betere plannen die ik de laatste jaren heb gehoord! :super :super :super
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Re:

Bericht door jvdg »

jan03 schreef:
Rens schreef:Gaan we Martin Mans (MM) laten emigreren naar Canada??
Dit is werkelijk één van de betere plannen die ik de laatste jaren heb gehoord! :super :super :super
Wát is nu eigenlijk de feitelijke afkeer van de muziek van Martin Mans?

(Sorry, ff :offtopic )
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Re:

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:
jan03 schreef:
Rens schreef:Gaan we Martin Mans (MM) laten emigreren naar Canada??
Dit is werkelijk één van de betere plannen die ik de laatste jaren heb gehoord! :super :super :super
Wát is nu eigenlijk de feitelijke afkeer van de muziek van Martin Mans?

(Sorry, ff :offtopic )
tsja, om maar voor mezelf te praten: ik vind het herrie, chaotisch, niet harmonieus....
gevoel van in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk toetsen aanraken..... maar ja, wie ben ik?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Re:

Bericht door wim »

jvdg schreef: Wát is nu eigenlijk de feitelijke afkeer van de muziek van Martin Mans?
Voor mij: te veel platvloers gedoe. Luister zelf http://www.martinmans.nl/
Soms is het wel eens leuk om een verbouwd stukje muziek te beluisteren, maar dit gaat te ver.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Re: Re:

Bericht door Jongere »

wim schreef:
jvdg schreef: Wát is nu eigenlijk de feitelijke afkeer van de muziek van Martin Mans?
Voor mij: te veel platvloers gedoe. Luister zelf http://www.martinmans.nl/
Soms is het wel eens leuk om een verbouwd stukje muziek te beluisteren, maar dit gaat te ver.
Ik vind het zelf jammer dat iemand met zoveel talent (want technisch is hij echt wel begaafd) niet meer moeite doet. Dat lijkt me voor hem zelf wat meer artistieke voldoening geven en dat levert het publiek ook wat serieuzere kunst. Want muziek moet kunst zijn in de hoogste zin van het woord. Nu las ik ergens in een interview dat hij ooit ergens 'Litanies' van Alain (zie hier een mooie uitvoering) had gespeeld maar toen wat negatieve reacties kreeg - waarna hij het niet meer heeft geprogrammeerd. Zo je oren laten hangen naar het publiek is wel goed voor de opkomst, maar niet voor de kunst. Ik ben blij dat Bach, Beethoven, Mozart, Rachmaninov en vele andere componisten dat niet (of nauwelijks) hebben gedaan.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Re:

Bericht door BJD »

wim schreef:
jvdg schreef: Wát is nu eigenlijk de feitelijke afkeer van de muziek van Martin Mans?
Voor mij: te veel platvloers gedoe. Luister zelf http://www.martinmans.nl/
Soms is het wel eens leuk om een verbouwd stukje muziek te beluisteren, maar dit gaat te ver.
Is dat Filomusica waar van Zomeren (of hoe heet die man) voor gestaan heeft.. Dat was erg..... :ouin :cry :cry :yahoo
Gebruikersavatar
mentos
Berichten: 461
Lid geworden op: 24 okt 2007, 11:16

Re: Meeting - Informatie

Bericht door mentos »

En ik maar denken dat jullie een meeting aan het organiseren waren en dit topic gebruikten voor overleg... maar nee hoor :nonnon
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Meeting - Informatie

Bericht door MarthaMartha »

mentos schreef:En ik maar denken dat jullie een meeting aan het organiseren waren en dit topic gebruikten voor overleg... maar nee hoor :nonnon
goed idee Mentos:

:offtopic
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Re: Re:

Bericht door wim »

BJD schreef: Is dat Filomusica waar van Zomeren (of hoe heet die man) voor gestaan heeft.. Dat was erg..... :ouin :cry :cry :yahoo
Vertel!!
Wat heeft Filomusica met Martin Mans te maken?
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: Re:

Bericht door BJD »

wim schreef:
BJD schreef: Is dat Filomusica waar van Zomeren (of hoe heet die man) voor gestaan heeft.. Dat was erg..... :ouin :cry :cry :yahoo
Vertel!!
Wat heeft Filomusica met Martin Mans te maken?
Dat niet maar ik zie allemaal links onder je posting staan :mosc
Gesloten