Meeting - Informatie

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:
memento schreef:Uiteraard is iedereen die zich niet heeft opgegeven OOK welkom. Dus als je je op t laatste moment bedenkt: Kom gerust ff binnenwippe!
Gezien al het enthousiasme gaat het me meer en meer spijten dat ik niet kan komen, maaar....................

Om circa 17.00 weten we of ons katje levenskansen heeft.
Zoja, dan is er mss. nog een mogelijkheid dat ik dan alleen (inmiddels is de vrees alleen te reizen geminimaliseerd) richting meeting reis (zover is het nou ook weer niet).

Mocht de uitslag positief zijn is er dus mss een mogelijkheid voor mij het tweede deel van de meeting mee te maken.

Als het mag, voor het rf-meeting-dinner hoef je niet op mij te rekenen, kom ik mss. nog wel (alleen al van blijdschap dat ons poezenbeest mss. nog mag blijven leven) even langs.

(Hou voor alle zekerheid een stukje van de slaatjes in reserve, wie weet gaat mijn maag spreken) Brutaal hè!
super!!! Natuurlijk bewaren we e.e.a. voor je
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Bericht door memento »

jvdg schreef:
memento schreef:Uiteraard is iedereen die zich niet heeft opgegeven OOK welkom. Dus als je je op t laatste moment bedenkt: Kom gerust ff binnenwippe!
Gezien al het enthousiasme gaat het me meer en meer spijten dat ik niet kan komen, maaar....................

Om circa 17.00 weten we of ons katje levenskansen heeft.
Zoja, dan is er mss. nog een mogelijkheid dat ik dan alleen (inmiddels is de vrees alleen te reizen geminimaliseerd) richting meeting reis (zover is het nou ook weer niet).

Mocht de uitslag positief zijn is er dus mss een mogelijkheid voor mij het tweede deel van de meeting mee te maken.

Als het mag, voor het rf-meeting-dinner hoef je niet op mij te rekenen, kom ik mss. nog wel (alleen al van blijdschap dat ons poezenbeest mss. nog mag blijven leven) even langs.

(Hou voor alle zekerheid een stukje van de slaatjes in reserve, wie weet gaat mijn maag spreken) Brutaal hè!
Wel jvdg, dan hoop ik echt dat het goed gaat met je katje. Het lijkt me erg leuk je in levende lijve te ontmoeten! Net als een hele hoop anderen die op t lijstje staan die ik nog nooit IRL ontmoet heb...
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

BJD schreef:
jvdg schreef:
memento schreef:Uiteraard is iedereen die zich niet heeft opgegeven OOK welkom. Dus als je je op t laatste moment bedenkt: Kom gerust ff binnenwippe!
Gezien al het enthousiasme gaat het me meer en meer spijten dat ik niet kan komen, maaar....................

Om circa 17.00 weten we of ons katje levenskansen heeft.
Zoja, dan is er mss. nog een mogelijkheid dat ik dan alleen (inmiddels is de vrees alleen te reizen geminimaliseerd) richting meeting reis (zover is het nou ook weer niet).

Mocht de uitslag positief zijn is er dus mss een mogelijkheid voor mij het tweede deel van de meeting mee te maken.

Als het mag, voor het rf-meeting-dinner hoef je niet op mij te rekenen, kom ik mss. nog wel (alleen al van blijdschap dat ons poezenbeest mss. nog mag blijven leven) even langs.

(Hou voor alle zekerheid een stukje van de slaatjes in reserve, wie weet gaat mijn maag spreken) Brutaal hè!
Ik denk je maakt een geintje over dat beest... :mrgreen:
je maakt geen geintjes als je kat cq hond zo ziek is...............zelfs al zou ik om de hoek wonen van waar de meeting gehouden wordt, en mijn hond is ziek, dan kúnnen jullie me wat, maar dan zou ik dicht bij m'n hond blijven om voor haar te zorgen..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Nou het lijkt er op dat ik niet kan meerijden. Dus fijne, goede en bovenal gezegende dag gewenst.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Bericht door henriët »

Christiaan schreef:Nou het lijkt er op dat ik niet kan meerijden. Dus fijne, goede en bovenal gezegende dag gewenst.
terug zou je wel mee kunnen een eind op weg....
albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:
MarthaMartha schreef:Hé Helma, hoe gaan we dat namenspel eigenlijk aanpakken? gewoon een lijst nicknames en dat iedereen erachter de realname kan schrijven? Heb jij tijd om de lijst mensen die komen uit te printen? ik heb geen printer, sorry.............. Misschien wil de man van Aritha ze even tig keer kopiëren?

nooit meer aan gedacht....
ik ook niet, daarom.....
zie jij er kans voor? anders moet ik het morgen op mijn werk proberen....
Het lijkt me heel gezellig zoals jullie je voorbereidingen maken voor morgen. Het levend kwartetspel lijkt me ook wel grappig met al die namen. In ieder geval hele gezellige uren toegewenst en natuurlijk ook een mooie dag. 'k Zal aan jullie denken. :D
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:
helma schreef:
MarthaMartha schreef:Hé Helma, hoe gaan we dat namenspel eigenlijk aanpakken? gewoon een lijst nicknames en dat iedereen erachter de realname kan schrijven? Heb jij tijd om de lijst mensen die komen uit te printen? ik heb geen printer, sorry.............. Misschien wil de man van Aritha ze even tig keer kopiëren?

nooit meer aan gedacht....
ik ook niet, daarom.....
zie jij er kans voor? anders moet ik het morgen op mijn werk proberen....

kzal het straks even doen
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

ow ja. ik had zo tussen neus en lippen door gezegd dat m'n wederhelft ook zou komen. Maar hij komt niet (hij brengt en haalt mij en parsifal)
Gebruikersavatar
mentos
Berichten: 461
Lid geworden op: 24 okt 2007, 11:16

Bericht door mentos »

Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet :oops: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo... :oops: :oops:
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Bericht door judith »

mentos schreef:Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet :oops: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo... :oops: :oops:
jaha, jij komt ook!! Gelukkig.......
ik ga ook domme dingen doen denk ik...nou dan doen we het samen..hihih :oops: :oops:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

mentos schreef:Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet :oops: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo... :oops: :oops:
zondagse pak ga ik zeker niet aan doen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Bericht door judith »

Lassie schreef:
mentos schreef:Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet :oops: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo... :oops: :oops:
zondagse pak ga ik zeker niet aan doen. :mrgreen:
ikke al helemaal niet.......... :mrgreen:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Bericht door Ichtus »

zondagse pakken, bestaan die dan nog? :roll:
Gebruikersavatar
judith
Berichten: 3809
Lid geworden op: 21 jul 2007, 11:29
Locatie: Geboren in Wageningen;)

Bericht door judith »

Ichtus schreef:zondagse pakken, bestaan die dan nog? :roll:
um.... :mrgreen: :mrgreen:
ikke heb geen pak..duz
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

mentos schreef:Nou, ik kom, hoor!
Maar eigenlijk durf ik niet :oops: Natúúrlijk ga ik domme dingen doen, een glas cola over iemands zondagse pak gooien ofzo... :oops: :oops:
Fijn dat je vervoer hebt kunnen regelen, nu voel ik mij een stuk minder schuldiger :oops: een hele fijne meeting iedereen toegewenst en in gedachte ben ik bij jullie!
martha, jij maakt wel foto's voor mij he? :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten