De Meeting!!

Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

memento schreef:Haha, het is meer dat ik een gruwelijke hekel aan spelletjes heb...
Dat word nog wat als wij samen gaan discusseren Memento... :shock:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gebruikersavatar
Christiaan
Berichten: 2057
Lid geworden op: 01 sep 2006, 10:03
Locatie: Zeeland

Bericht door Christiaan »

Of ik kom is de vraag, de kans is maar klein.
Als ik met de trein moet ben ik tweemaal zo lang aan het reizen dan dat ik bij de meeting ben.
Het kost me gewoon erg veel tijd om daar te komen. Moet ook eerder weg om nog thuis te kunnen komen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef: Dit vind ik nou een geweldige posting.
Ik wil daar best over nadenken.

Dan rest nog één , niet te onderschatten probleem.

Er zijn liefhebbers voor disputen, er zijn liefhebbers voor spelletjes, er zijn liefhebbers van het vullen der buiken en er zijn nieuwsgierigen.

Problemen van Jan zijn: 1) Heb geen affectie voor spelletjes; 2) Discussieren doe ik het liefst met mensen wiens achtergrond ik ken
3) Van nieuwsgierige mensen heb ik een afkeer. 4) Over het vullen der buiken heb ik in de onderhavige topics geen positieve zaken gelezen.

Saldeer ik deze "analyse" dan moeten we om enige mate van succes te behalen uitwijken naar een uitbater van een haute cuisine.

Wie meldt zich voor de theologisch geïnspireerde tafelrede?
Bij voorkeur iemand die ook de spelverlangers onder ons kan entertainen.
ai ai je bent wat veeleisend begrijp ik :mrgreen: ?

misschien kan ik beter niet reageren? want ik ben:
1. dol op spelletjes
2. meng me gerust in een discussie, wat wil je weten van mijn achtergrond om je gerust te stellen?
3. natuurlijk ben ik nieuwsgierig (eindelijk ga ik zien met wie ik hier van alles uitwissel, met wie ik gesprekken voer en met wie ik me al dan niet verbonden ben gaan voelen, wie niet?)
4. Waag het niet mijn kookkunst te betwijfelen, uh... ik bedoel: wat wil je eten?
:mrgreen: :mrgreen:
Ondanks alles: welkom!! Fijn als je erbij kunt zijn!
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

MarthaMartha schreef:
jvdg schreef: Dit vind ik nou een geweldige posting.
Ik wil daar best over nadenken.

Dan rest nog één , niet te onderschatten probleem.

Er zijn liefhebbers voor disputen, er zijn liefhebbers voor spelletjes, er zijn liefhebbers van het vullen der buiken en er zijn nieuwsgierigen.

Problemen van Jan zijn: 1) Heb geen affectie voor spelletjes; 2) Discussieren doe ik het liefst met mensen wiens achtergrond ik ken
3) Van nieuwsgierige mensen heb ik een afkeer. 4) Over het vullen der buiken heb ik in de onderhavige topics geen positieve zaken gelezen.

Saldeer ik deze "analyse" dan moeten we om enige mate van succes te behalen uitwijken naar een uitbater van een haute cuisine.

Wie meldt zich voor de theologisch geïnspireerde tafelrede?
Bij voorkeur iemand die ook de spelverlangers onder ons kan entertainen.
ai ai je bent wat veeleisend begrijp ik :mrgreen: ?

misschien kan ik beter niet reageren? want ik ben:
1. dol op spelletjes
2. meng me gerust in een discussie, wat wil je weten van mijn achtergrond om je gerust te stellen?
3. natuurlijk ben ik nieuwsgierig (eindelijk ga ik zien met wie ik hier van alles uitwissel, met wie ik gesprekken voer en met wie ik me al dan niet verbonden ben gaan voelen, wie niet?)
4. Waag het niet mijn kookkunst te betwijfelen, uh... ik bedoel: wat wil je eten?
:mrgreen: :mrgreen:
Ondanks alles: welkom!! Fijn als je erbij kunt zijn!
Nou? jvdg?
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Bericht door JolandaOudshoorn »

Beste medeforumers, die naar de meeting gaan. wegens mijn lichamelijke klachten moet ik helaas toch afmelden. Ik ben iets te optimistisch geweest wat betreft mijn kunnen. De organisatoren hebben inmiddels een pb met uitleg ontvangen. Ik hoop dat jullie een gezellige en goede ontmoeting hebben met elkaar!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Jammer voor je Jolanda............sterkte, en dat je snel helemaal hersteld mag zijn!! Volgende keer beter meid!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18718
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Bericht door helma »

Christiaan schreef:Of ik kom is de vraag, de kans is maar klein.
Als ik met de trein moet ben ik tweemaal zo lang aan het reizen dan dat ik bij de meeting ben.
Het kost me gewoon erg veel tijd om daar te komen. Moet ook eerder weg om nog thuis te kunnen komen.
Misschien kan je met EmPee meerijden? die moet ook uit Zeeland komen
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:
Christiaan schreef:Of ik kom is de vraag, de kans is maar klein.
Als ik met de trein moet ben ik tweemaal zo lang aan het reizen dan dat ik bij de meeting ben.
Het kost me gewoon erg veel tijd om daar te komen. Moet ook eerder weg om nog thuis te kunnen komen.
Misschien kan je met EmPee meerijden? die moet ook uit Zeeland komen
En als die langs Sliedrecht gaat kan jvdg ook mee..........
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Ik waardeer in hoge mate jullie pogingen me over te halen naar de meeting te komen.
Helaas is er bij de al bestaande problemen een nieuwe verhindering gerezen.

Als gevolg van een al reeds langdurige nierziekte van onze kat is het beestje vandaag in een kliniek opgenomen voor o.a. het toedienen van infuus en medicijnen.
Als dit gunstige gevolgen mag hebben mogen/kunnen we hem zaterdag weer ophalen.
Zoniet dan zal er euthanasie op het beestje worden gepleegd.

Jullie zullen begrijpen dat er in beide gevallen geen lust is om de meeting te bezoeken.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Vooralsnog, en vanaf deze plaats, en reeds NU:

Ik wens jullie een fijne en gezellige meeting!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

jvdg schreef:Ik waardeer in hoge mate jullie pogingen me over te halen naar de meeting te komen.
Helaas is er bij de al bestaande problemen een nieuwe verhindering gerezen.

Als gevolg van een al reeds langdurige nierziekte van onze kat is het beestje vandaag in een kliniek opgenomen voor o.a. het toedienen van infuus en medicijnen.
Als dit gunstige gevolgen mag hebben mogen/kunnen we hem zaterdag weer ophalen.
Zoniet dan zal er euthanasie op het beestje worden gepleegd.

Jullie zullen begrijpen dat er in beide gevallen geen lust is om de meeting te bezoeken.
Yep, ik snap het
Heindemat
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 feb 2008, 14:44
Locatie: Neveldijk

Bericht door Heindemat »

Ik, Hein, vraag me af of ik hier welkom zou zijn. Op dit forum kom ik allerlei mensen tegen. Aangezien ik al eens een behoorlijk conflikt heb gehad met Sijmen Donker, vraag ik me af "Hein, zou het wel verstandig zijn?" Komen er Sijmen Donker-achtige types?
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Bericht door MarthaMartha »

Heindemat schreef:Ik, Hein, vraag me af of ik hier welkom zou zijn. Op dit forum kom ik allerlei mensen tegen. Aangezien ik al eens een behoorlijk conflikt heb gehad met Sijmen Donker, vraag ik me af "Hein, zou het wel verstandig zijn?" Komen er Sijmen Donker-achtige types?
uh.... ik ken ze niet allemaal.... maar ik heb wel wat van jou weg ben ik bang..... :oops:
Heindemat
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 feb 2008, 14:44
Locatie: Neveldijk

Bericht door Heindemat »

MarthaMartha schreef:
Heindemat schreef:Ik, Hein, vraag me af of ik hier welkom zou zijn. Op dit forum kom ik allerlei mensen tegen. Aangezien ik al eens een behoorlijk conflikt heb gehad met Sijmen Donker, vraag ik me af "Hein, zou het wel verstandig zijn?" Komen er Sijmen Donker-achtige types?
uh.... ik ken ze niet allemaal.... maar ik heb wel wat van jou weg ben ik bang..... :oops:
Ben ik bang? Mag ik vragen wat uwes daarmee gezegd had willen hebben? Het blijft hier verder nogal stillekens, daarmede is voldoende gezegd denk ik.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Heindemat schreef: Komen er Sijmen Donker-achtige types?
en wie mag die persoon dan wel zijn in forum-jargon??
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie