Geef jij bloed?

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Rens
Ik mag geen bloed geven door een bepaald soort medicatie die ik gebruik.

Voorheen heb ik jarenlang wel bloed gegeven.
Tsja, en wie wil jouw bloed nou toegediend krijgen:,

(grapje)

[Aangepast op 4/3/05 door Lecram]
Je mag mijn bloed wel uitproberen hoor, als proefkonijn om te zien wat voor effect het heeft................:,:,:,:,:,:,:,
Als jij mijn bloedgroep heb, wil ik het wel proberen.

Ik heb bloedgroep hepatitus B.
Channa
Berichten: 223
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:58

Bericht door Channa »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Lecram Tsja, en wie wil jouw bloed nou toegediend krijgen:,

(grapje)

[Aangepast op 4/3/05 door Lecram]
Je mag mijn bloed wel uitproberen hoor, als proefkonijn om te zien wat voor effect het heeft................:,:,:,:,:,:,:,
Als jij mijn bloedgroep heb, wil ik het wel proberen.

Ik heb bloedgroep hepatitus B.
Ik vrees Lecram, dat je na het toedienen van mijn bloed, in het ronde begint te rennen en gek gaat doen als een konijn met mixematose :,:,:,:,
mixematose:pu:pu:pu
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Channa
Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Rens Je mag mijn bloed wel uitproberen hoor, als proefkonijn om te zien wat voor effect het heeft................:,:,:,:,:,:,:,
Als jij mijn bloedgroep heb, wil ik het wel proberen.

Ik heb bloedgroep hepatitus B.
Ik vrees Lecram, dat je na het toedienen van mijn bloed, in het ronde begint te rennen en gek gaat doen als een konijn met mixematose :,:,:,:,
mixematose:pu:pu:pu
Rens, Channa wil het ook proberen :D
Marjan
Berichten: 1009
Lid geworden op: 17 jan 2005, 21:02

Bericht door Marjan »

Ik geloof dat je nog makkelijker een olifant leer breien dan een osw'er bij zijn onderwerp houden.... :!
Be yourself, there are plenty of others.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Ik geloof dat je nog makkelijker een olifant leer breien dan een osw'er bij zijn onderwerp houden.... :!
Nou ja, ik heb jou een on-topic vraag gesteld en daar geef jij dan weer geen antwoord op :!

[Aangepast op 4/3/05 door Lecram]
Marjan
Berichten: 1009
Lid geworden op: 17 jan 2005, 21:02

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Marjan
Ik geloof dat je nog makkelijker een olifant leer breien dan een osw'er bij zijn onderwerp houden.... :!
Nou ja, ik heb jou een on-topic vraag gesteld en daar geef jij dan weer geen antwoord op :!

[Aangepast op 4/3/05 door Lecram]

Hoho, dat was een retorische off-topic vraag!

Dit draadje gaat over:
Afbeelding
Be yourself, there are plenty of others.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Ik sta wel op de lijst, maar heb nog nooit gegeven!!!*snif*

miss. dat ik wel plasma ga geven, mijn moeder geeft ook al plasma.!!! dus, misschien!!
ruchama

Bericht door ruchama »

Ben bang dat ik dat niet zonder flauwvallen ga redden, keb altijd al lage bloeddruk.
En ik denk ook dat ik liever zelf prik, dan geprikt wordt. Weet je wat er allemaal verkeerd kan gaan met prikken.... Dat laat ik niemand bij mij doen hoor... :#
Marjan
Berichten: 1009
Lid geworden op: 17 jan 2005, 21:02

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door ruchama
Ben bang dat ik dat niet zonder flauwvallen ga redden, keb altijd al lage bloeddruk.
En ik denk ook dat ik liever zelf prik, dan geprikt wordt. Weet je wat er allemaal verkeerd kan gaan met prikken.... Dat laat ik niemand bij mij doen hoor... :#
Ben je mal, die dames zijn zeer deskundig hoor. Het is mij in ruim twintig jaar bloedgeven nog maar een keer gebeurd dat het echt zeer deed en toen kwam er dan ook een blauwe plek van. Natuurlijk doet die naald even zeer maar dat is te verwaarlozen.
Een lage bloeddruk kan denk ik idd een reden zijn dat je niet mag geven.
Be yourself, there are plenty of others.
Channa
Berichten: 223
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:58

Bericht door Channa »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Channa
Oorspronkelijk gepost door Rens
Oorspronkelijk gepost door Lecram Als jij mijn bloedgroep heb, wil ik het wel proberen.

Ik heb bloedgroep hepatitus B.
Ik vrees Lecram, dat je na het toedienen van mijn bloed, in het ronde begint te rennen en gek gaat doen als een konijn met mixematose :,:,:,:,
mixematose:pu:pu:pu
Channa, je kunt het vergelijken met een koe/stier met de gekke koeienziekte, maar dan voor konijnen/hazen
Hmmm, laat dan maar Rens...:D
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Yep. Nu heeft de bloedbank het zo leuk geregeld dat je alleen nog maar overdag kunt doneren. :i
Héé', da's dan nieuw, tot nu toe kon je ook 's avonds geven, doe ik meestal ook.

Dus, weg smoes......:D:,


Je ziet het weer, de mannen hebben allemaal wel een smoesje om geen bloed te geven, onze helden ;):,
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Ga het wel doen, sta al wel op de lijst, maar moet eerst nog de resus opbouwen en serie afmaken tegen Hepatitus B. verder heb ik een HB van 8,4 laatste keer.

Komt vast goed.....
Bar Yamino

Bericht door Bar Yamino »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Marjan
Ik geloof dat je nog makkelijker een olifant leer breien dan een osw'er bij zijn onderwerp houden.... :!
Nou ja, ik heb jou een on-topic vraag gesteld en daar geef jij dan weer geen antwoord op :!

[Aangepast op 4/3/05 door Lecram]
Leuke grapjes, broeder, maar het leidt wel af van waar het om ging ... Want als ik het goed heb, ben jij nog steeds te bang voor die naald om je naaste een paar druppels bloed te geven. :P
Plaats reactie