strand en zwembad: onverantwoord

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
hoe bedoel je pim?
Ik kan deze topic niet zo goed plaatsen in relatie tot het zondebesef zelf. Als het gebed echt is 'wend, wend, mijn oog van de ijdelheden af' hebben we denk ik niet zoveel behoefte hier op het forum te vertellen dat we 'onszelf en onze zonden wel kennen, maar dat we ons afvragen of iedereen dat wel zo goed bij zichzelf kan signaleren'......

Als anderen aangeven die zondige begeerten niet te hebben, dan wordt dat ze kwalijk genomen. Wees er blij om dat anderen dat niet hebben en mensen die er zelf wel veel last van hebben kunnen zich beter verootmoedigen voor God denk ik. En hun zonden belijden. (Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, dat Hij ons de zonden vergeve, en ons reinige van alle ongerechtigheid.)

Kanttekeningen plaatsen bij de verleidelijkheden van deze wereld (op het strand of in zomerse kleding etc.) is m.i. prima, maar de manier waarop dat in deze topic gaat (ging) vind ik verbazingwekkend.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Er is geen fijner plekje dan mijn tuin. een herrie van de buren, lekker met mijn voeten in een badje en soms er zelf helemaal in:,:,:,:,:, Strand???????? zeker geen druk strand, ik heb geen zin om rijtje aan rijtje te moeten zitten. Als ik ga dan toch graag een liever een rusti strand waar men een eind moet lopen om bij zijn naast zittende buren te komen.
Verder ben ik het aan het strand bijzonder snel zat en ga dan liever wat anders doen, vandaar dat men jelle niet zoveel op een strand zal aantreffen.
Wel ben ik er op gesteld om een goede knal gele zwembroek te dragen met pijpen tot op de knieën.:,
Wielrenbroekje voor je nieuwe fiets?:,:,:,
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door MB
En Daphne vertel je ervaringen. Is het echt zo schokkend als Majorka zegt?
:,:,:,

Hoe heb je het gehad? ;)
Laat ik 't zo zeggen.... (:t hoe formuleren we dit vandaag.... :t )

Kijk mij doet 't allemaal niets...
Ik heb es na liggen denken toen ik op mn strandlakentje lag.... Majorka heeft opzich best wel een klein beetje veel gelijk!
Ontzettend zeg... je kon nie om je heen kijken of er lagen mensen topless te zonnen... er liepen zelfs jongens
met een string te zwaaien... en riepen...

joehoe.... van wie is deze?! nou sorry... spoor je dan niet of....

maargoed.... je hebt altijd vreemde mensen op deze aardkloot dus.... tja....
Zandvoort, Scheveningen, Katwijk aan zee, Veluwe meer, welk strand?
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
waarom wil je weten welk strand, wil je erheen?
Nee ik wil er niet heen. Ben gewoon nieuwsgierig.

[Aangepast op 4/8/04 door MB]
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Er is geen fijner plekje dan mijn tuin. een herrie van de buren, lekker met mijn voeten in een badje en soms er zelf helemaal in:,:,:,:,:, Strand???????? zeker geen druk strand, ik heb geen zin om rijtje aan rijtje te moeten zitten. Als ik ga dan toch graag een liever een rusti strand waar men een eind moet lopen om bij zijn naast zittende buren te komen.
Verder ben ik het aan het strand bijzonder snel zat en ga dan liever wat anders doen, vandaar dat men jelle niet zoveel op een strand zal aantreffen.
Wel ben ik er op gesteld om een goede knal gele zwembroek te dragen met pijpen tot op de knieën.:,
Wielrenbroekje voor je nieuwe fiets?:,:,:,

:,:,:, die zijn volgens mij alleen in het reformatorisch zwart te krijgen, in kleur heb ik ze nog nooit gezien, Andre.:,
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Er is geen fijner plekje dan mijn tuin. een herrie van de buren, lekker met mijn voeten in een badje en soms er zelf helemaal in:,:,:,:,:, Strand???????? zeker geen druk strand, ik heb geen zin om rijtje aan rijtje te moeten zitten. Als ik ga dan toch graag een liever een rusti strand waar men een eind moet lopen om bij zijn naast zittende buren te komen.
Verder ben ik het aan het strand bijzonder snel zat en ga dan liever wat anders doen, vandaar dat men jelle niet zoveel op een strand zal aantreffen.
Wel ben ik er op gesteld om een goede knal gele zwembroek te dragen met pijpen tot op de knieën.:,
Wielrenbroekje voor je nieuwe fiets?:,:,:,

:,:,:, die zijn volgens mij alleen in het reformatorisch zwart te krijgen, in kleur heb ik ze nog nooit gezien, Andre.:,
Nou ja, Annie is toch wel een beetje creatief met de naaimachine; Ach ja wat maakt kleur nu eigenlijk uit.;)
visje

Bericht door visje »

Nou het strand is tegenwoordig echt niet meer verantwoord.....

Gisteren nog....

Zie ik daar in Harlingen een OSW'er in z'n onderbroek op het strand rondlopen....

Geen goed voorbeeld......

Deze Tukker had zijn zwembroek in de tent laten liggen......

Ik zal maar geen foto bijvoegen.....

:D:D:D
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

oh heerlijke topic, hij wordt steeds voller. Mooi man het strand. Morgen weer!
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door visje
Nou het strand is tegenwoordig echt niet meer verantwoord.....

Gisteren nog....

Zie ik daar in Harlingen een OSW'er in z'n onderbroek op het strand rondlopen....

Geen goed voorbeeld......

Deze Tukker had zijn zwembroek in de tent laten liggen......

Ik zal maar geen foto bijvoegen.....

:D:D:D

Wij willen best foto's zien:,
Plaats reactie