Hoe diep is Nederland gezonken???

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Hoe diep is Nederland gezonken???

Bericht door tukkertje »

Duizenden fans bij ArenA voor afscheid Hazes (video)

AMSTERDAM - Duizenden fans hebben zich maandagmiddag al verzameld bij de Amsterdam ArenA om het herdenkingsconcert van de overleden zanger André Hazes bij te wonen. Velen hebben zich uitgedost in een T-shirt van hun held of met de welbekende hoed, die zo typerend was voor de volkszanger. Ze zingen liedjes van Hazes en wachten onder het genot van een biertje af tot de deuren van het stadion om 18.00 uur opengaan.

Bekijk video: Modem/ Breedband


De eerste fans stonden zondagavond al bij de Amsterdam ArenA. In de ochtend kwamen ook al honderden fans naar de ArenA om tijdig bij het concert te zijn. Een groepje jongens uit Helmond stonden om 01.30 uur bij de deuren van de ArenA. Drie vrouwen uit IJmuiden hadden om 05.30 uur de taxi genomen om zeker een goede plaats te bemachtigen.

Rozen

Halverwege de middag zaten de treinen richting ArenA al flink vol. Op de route vanaf station Duivendrecht naar het stadion boden enkele bloemenverkopers rozen en zonnebloemen aan. "We gaan niet zonder rozen naar André, een eurootje voor een roos", riep er eentje.

Verkeerschaos

De politie heeft ongeveer veertig extra agenten op de been om de situatie in de gaten te houden. Indien nodig kan de politie extra manschappen optrommelen. Door de staking bij het GVB rijden er de hele dag geen bussen en metro's naar het stadion en is de politie extra alert op een mogelijke verkeerschaos. "We bekijken de situatie van uur tot uur", aldus de woordvoerster. De ArenA is wel met de trein, de auto en per fiets te bereiken.

Artiesten

Diverse artiesten, zoals René Froger, Trijntje Oosterhuis en Blof, geven maandagavond een gratis optreden als eerbetoon aan Hazes. De Amsterdamse burgemeester Cohen houdt een toespraak. De kist met het stoffelijk overschot van de Amsterdammer wordt op de middenstip van de ArenA geplaatst

De ArenA biedt plaats aan ongeveer 50.000 mensen. Het concert, dat wordt bekostigd door onder meer Mojo en EMI, begint om 19.30 uur.
Adorote

Bericht door Adorote »

Nou hoe diep dit land gezonken is,maak je zelf al goed duidelijk Tukker met jou bijdrage in deze.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
en wanneer er nog mensen zijn die over dit onderwerp iets zinnigs willen lezen, mag ik die verwijzen naar het commentaar wat zaterdag 25 september 2004, in het rd stond?
Inderdaad!

Ik heb geen zin om iets over zijn persoon/levenswijze/muziek/fans te zeggen want ik denk dat dat niet echt respectvol is, maar het is wel typerend als je je afvraagt wat hij werkelijk heeft betekend. En dan bedenken hoeveel mensen er op de begrafenis van de Heere Jezus waren...
gerrit de 2e
Berichten: 754
Lid geworden op: 15 dec 2003, 22:38
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Dag,

Ik wil even wat kwijt.
We zijn er in onze gezindte nogal sterk in geworden om ons vingertje naar de boze buitenwereld te steken. Inderdaad is Nederland diep gezonken als ze massaal naar de Arena gaan. Als wij nette kerkmensen het evangelie in de wind slaan zijn we nog vele malen dieper gezonken.
Ik wil ermee zeggen dat ik betreffende mensen goed begrijp. Ik was in het verleden ook een Hazés fan. Wat moet je anders in het leven als je geen beter perspectief heb...? André was een geweldige zanger met pakkende teksten. Ook ik kwam vroeger op zijn concerten omdat ik de feest-sfeer toen geweldig vond. Moet ik dan achteraf gaan zeggen; Och wat een liederlijke (RD) man en ik vond het feest vreselijk? Zeggen we dat ook van Martin Mans vanwege zijn verleden? Was of is Martin mans niet een beetje de refo-Hazés?
Ik wil maar zeggen, ieder z'n (af)god. Als je Hazés fans bekritiseerd neem ik aan dat jezelf geen afgoden heb, en vanavond met het evangelie voor de Arena staat.
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Hoe diep is Nederland gezonken???

Bericht door -DIA- »

Een citaat dat ik ergens bij historisch onderzoek tegenkwam: De wijzen van het Forum zullen het citaat ongetwijfeld (ook zonder bronvermelding) weten te traceren. Maar het gaat hier eens niet om waar ik het las, maar 'om de zaak zelf'.

Citaat:
"Een van de dingen die me vaak opvalt in allerlei discussies is dat men slecht op de hoogte is van de voorgeschiedenis. Men baseert hun mening op dingen die pas in het nieuws zijn geweest en zijn totaal niet geïnteresseerd in hoe iets zo is gekomen. Het citeren uit boeken dat het toch anders was maakt geen enkele indruk, of op zijn minst krijg je als weerwoord dat ze eigenlijk toch eens hierin zouden moeten verdiepen en het natuurlijk vervolgens niet doen".

Bron: bijbelaantekeningen.nl
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie