Televisie

MB

Televisie

Bericht door MB »

Hebben jullie een tv?
Ik hou er een poll over.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

In de antwoorden mis ik een mogelijkheid. Wij hebben geen tv, ik zal ook nooit naar buren of kennissen stappen om een bepaald iets te kunnen zien op tv. Maar als we ergens in een bungalowparkje op vakantie zijn en er staat een tv in het huisje, dan kijken we wel naar het journaal, het weerbericht, een natuurfilm, tekenfilmpjes voor de kinderen, nederland zingt en zo.
~~Soli Deo Gloria~~
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
In de antwoorden mis ik een mogelijkheid. Wij hebben geen tv, ik zal ook nooit naar buren of kennissen stappen om een bepaald iets te kunnen zien op tv. Maar als we ergens in een bungalowparkje op vakantie zijn en er staat een tv in het huisje, dan kijken we wel naar het journaal, het weerbericht, een natuurfilm, tekenfilmpjes voor de kinderen, nederland zingt en zo.
Dan pas je in deze
Nee, ik heb geen tv, maar heel uitzonderlijke gevallen kijk ik bij kennisen.
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door MB
Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
In de antwoorden mis ik een mogelijkheid. Wij hebben geen tv, ik zal ook nooit naar buren of kennissen stappen om een bepaald iets te kunnen zien op tv. Maar als we ergens in een bungalowparkje op vakantie zijn en er staat een tv in het huisje, dan kijken we wel naar het journaal, het weerbericht, een natuurfilm, tekenfilmpjes voor de kinderen, nederland zingt en zo.
Dan pas je in deze
Nee, ik heb geen tv, maar heel uitzonderlijke gevallen kijk ik bij kennisen.
leuke kennissen in dat bungalowhuisje:bou::bou:
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door takkie
Oorspronkelijk gepost door MB
Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
In de antwoorden mis ik een mogelijkheid. Wij hebben geen tv, ik zal ook nooit naar buren of kennissen stappen om een bepaald iets te kunnen zien op tv. Maar als we ergens in een bungalowparkje op vakantie zijn en er staat een tv in het huisje, dan kijken we wel naar het journaal, het weerbericht, een natuurfilm, tekenfilmpjes voor de kinderen, nederland zingt en zo.
Dan pas je in deze
Nee, ik heb geen tv, maar heel uitzonderlijke gevallen kijk ik bij kennisen.
leuke kennissen in dat bungalowhuisje:bou::bou:

Tja kennisen ook familie of vrienden of vakantie.
takkie

Bericht door takkie »

Wat ga je trouwens met de uitslag doen van deze poll?
Publiceren in de krant die het meest gelezen wordt in je andere poll over dagbladen?
MB

Bericht door MB »

het is rustig op de site?
Hoe zou dat nou komen.
jacob

Bericht door jacob »

nou omdat iedereen naar zo'n suffe TV zit te kijken.....
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door jacob
nou omdat iedereen naar zo'n suffe TV zit te kijken.....
Tja dat denk ik ook.
Er zijn al wat meer bezoekers bijgekomen.
jacob

Bericht door jacob »

das fijn idd

cker rust
takkie

Bericht door takkie »

misschien kan daar nog een poll over gemaakt worden, over hoe vaak iemand op het forum zit?
MB

Bericht door MB »

Oorspronkelijk gepost door jacob
das fijn idd

cker rust
Ik weet het niet.

:bou:
england

Bericht door england »

Ow, ik had dus ook in moeten vullen dat als we op vakantie zijn etc we wel eens kijken?

Maar ik ben blij dat we zo'n ding niet hebben! De oma van mijn man heeft er een, en je wordt gek van de herrie! Af en toe hoor je van iets dta wel interessant lijkt, maar ik kan goed zonder leven...
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9160
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Bericht door parsifal »

ik heb geen tv, maar bij mijn ouders kijk ik rustig wel eens een wedstrijdje voetbal. (De gekte zal wel snel ophouden :)), o ja mijn radio doet het wel.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
takkie

Bericht door takkie »

wij hebben wel een tv, maar kijken sporadisch, alleen als er echt wat interessants aan de hand is, (dus geen voetbal), hij staat trouwens ook boven, zodat je alleen gaat zitten als je echt iets wilt zien en niet constant dat stomme ding aanhebt.
t`is natuurlijk gewoon hoe je er mee omgaat he!
Plaats reactie