Moslims rukken op.

Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Mister »

ChristenConservatief schreef:
jvdg schreef:
Orchidee schreef:
ChristenConservatief schreef:

Na de christelijke partijen is voor de ware christen, denk ik, de PVV nog de beste van de seculiere partijen.

:garde
:8| :rules
Dan nog liever de PvdA, of de SP, mits van Bommel het veld ruimt.
Tja, als jij meer homo-emancipatie, meer islam, kortom, meer linksigheden wil, moet je dat zeggen. Weldenkende en vooruitziende mensen zullen dit niet gauw zeggen, dat weet ik wel. :garde
Je hebt duidelijk nog steeds niet het PVV programma naast de Bijbel gelegd.
Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Moslims rukken op.

Bericht door ChristenConservatief »

Mister schreef:
ChristenConservatief schreef:
Tja, als jij meer homo-emancipatie, meer islam, kortom, meer linksigheden wil, moet je dat zeggen. Weldenkende en vooruitziende mensen zullen dit niet gauw zeggen, dat weet ik wel. :garde
Je hebt duidelijk nog steeds niet het PVV programma naast de Bijbel gelegd.

Kom nu eens met concrete bewijzen en citaten. Anders kan ik er nog niks mee. Ik las alleen dingen over de positie van homo;s in de islam en de zondagsrust waarop ik afhaakte. Daarom stemde ik dus SGP, en geen PVV. Anders had ik zeker PVV gestemd.

Maar kom maar op met die bewijzen dat de PVV anti-christelijk is. Ik ben benieuwd! :garde
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Joannah »

Zondagsrust?
Welke zondagsrust?
Voor zover er een zondagsrust was, is die de laatste jaren tijdens een chr. kabinet met n.b. de CU erin, alleen maar minder geworden, volgens mij.
De zaterdagrust is er zeker op achteruit gegaan, red bull vliegshow, racewagens over de coolsingel, roparun marathon, Filmfestival, Havendagen, bijna wekelijks vuurwerk, antilliaans carnaval, danceparade, mensen wat was ik die stad beu.)
Anderszijds denk ik dat je net zo veel rust kunt krijgen als je je zelf wilt geven, in de meeste plaatsen waar we wonen.Dit moeten we ook niet aan anderen op willen leggen.Gewoon de grote stad uit gaan, vooral Rotterdam.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Moslims rukken op.

Bericht door helma »

post weggeknipt; riekt naar onverdraagzaamheid
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Solipsis »

ChristenConservatief schreef:
Mister schreef:
ChristenConservatief schreef:
Tja, als jij meer homo-emancipatie, meer islam, kortom, meer linksigheden wil, moet je dat zeggen. Weldenkende en vooruitziende mensen zullen dit niet gauw zeggen, dat weet ik wel. :garde
Je hebt duidelijk nog steeds niet het PVV programma naast de Bijbel gelegd.

Kom nu eens met concrete bewijzen en citaten. Anders kan ik er nog niks mee. Ik las alleen dingen over de positie van homo;s in de islam en de zondagsrust waarop ik afhaakte. Daarom stemde ik dus SGP, en geen PVV. Anders had ik zeker PVV gestemd.

Maar kom maar op met die bewijzen dat de PVV anti-christelijk is. Ik ben benieuwd! :garde
Waarin vind je in het partijprogramma van de PVV christelijke beginselen terug, als ik vragen mag?
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Solipsis »

ChristenConservatief schreef:Enige passages uit de levensbeschrijving van Mo:

*knip*

Zouden de profeten van het OT dit soort dingen ook doen ? Ik denk het niet. :garde
Ik hoop dat je begrijpt dat dergelijke teksten ook in de Bijbel terug te vinden zijn. Derhalve niet echt een argument.
Wat ik hiermee maar wil zeggen is dat zo'n ideaalmens nogal naar gedrag in de hand kan werken bij zijn volgelingen. We zien dit soort praktijken in Iran, Saudi-Arabië en Pakistan nog steeds terug. Dit alles vanwege het voorgeleefde voorbeeld voor iedere moslim.
Het culturele aspect speelt hierbij vooral een grote rol.
In België keek men het islamfascisme al in de ogen. In Nederland duiden bepaalde ontwikkelingen ook op een dreiging van dit soort taferelen. Dat heeft niets met angstzaaien te maken, maar veeleer van belichting van islamitische bronnen en de nageleefde praktijk ervan en de waarde (of het gevaar) ervan in ons goede land.
Eenzijdige overbelichting, wellicht. Nog altijd spreken talloze onderzoeken je tegen. De bronnen die je aanhaalt zijn wat mij betreft ook nogal subjectief.
Dit heeft ook niets te maken het het eenzijdig richten op de bescherming van onze reformatorische zuil (indirect misschien wel). Dit heeft te maken met het veiligstellen van ons land, onze cultuur, onze vrijheden.
Wat ik hierbij nog wil opmerken is dat jij en ik van dezelfde grondrechten gebruik maken als een moslim. Alsof je de grond onder je eigen voeten wegmaait maar dat in alle ijver over het hoofd lijkt te zien.
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Rijssen »

Arabier waarschuwt Nederland voor Moslims

http://torayeshua.nl/cms/?p=464#more-464
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Solipsis »

Rijssen schreef:Arabier waarschuwt Nederland voor Moslims

http://torayeshua.nl/cms/?p=464#more-464
Wat wil je precies zeggen met dit bericht?
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Rijssen »

Solipsis schreef:
Rijssen schreef:Arabier waarschuwt Nederland voor Moslims

http://torayeshua.nl/cms/?p=464#more-464
Wat wil je precies zeggen met dit bericht?


Hoe heet dit topic dan? :bobo waar gaat het over.

Als je het topic even doorleest, gaat het over de islamisering van NL
Wilhelm
Berichten: 3240
Lid geworden op: 13 okt 2007, 19:26

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Wilhelm »

Aangrijpende reportage : http://netwerk.tv/uitzending/2010-07-20 ... -abdelkrim


Nederlanders die moslim worden.
Wat ligt er een taak voor ons om juist ook deze zoekende mensen in contact met het Evangelie te brengen.
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Solipsis »

Rijssen schreef:
Solipsis schreef:
Rijssen schreef:Arabier waarschuwt Nederland voor Moslims

http://torayeshua.nl/cms/?p=464#more-464
Wat wil je precies zeggen met dit bericht?


Hoe heet dit topic dan? :bobo waar gaat het over.

Als je het topic even doorleest, gaat het over de islamisering van NL
Ik vind het een nogal eenzijdig bericht. Bovendien lijkt het erop alsof de schrijver God aan zijn zijde wil scharen in zijn betoog.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Joannah »

Rijssen schreef:
Solipsis schreef:
Rijssen schreef:Arabier waarschuwt Nederland voor Moslims

http://torayeshua.nl/cms/?p=464#more-464
Wat wil je precies zeggen met dit bericht?


Hoe heet dit topic dan? :bobo waar gaat het over.

Als je het topic even doorleest, gaat het over de islamisering van NL
Niet alles is natuurlijk de schuld van de moslims, de linkse " weg met onszelf "-houding zet de deur natuurlijk ook wagenwijd open.
Nu dit weer:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... oslims.htm
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Marie-Henriëtte
Berichten: 1087
Lid geworden op: 01 jan 2008, 16:41

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Marie-Henriëtte »

Op het terrein van het voormalige World Trade Center in New York wordt een grote moskee gebouwd.
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Solipsis »

Marie-Henriëtte schreef:Op het terrein van het voormalige World Trade Center in New York wordt een grote moskee gebouwd.
Nee, het ligt er een aantal blokken vandaan.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Moslims rukken op.

Bericht door Joannah »

Marie-Henriëtte schreef:Op het terrein van het voormalige World Trade Center in New York wordt een grote moskee gebouwd.
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/p ... 814939.ece
De westerse wereld is moreel failliet.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Plaats reactie