Moslims rukken op.

Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Moslims rukken op.

Bericht door tukkertje »

Las onderstaande artikelen dit weekend in de krant:

Wij houden ervan om te sterven

Khalid Khawaja, 52, vriend van Osama bin Laden en islamitisch strijder


Khalid Khawaja is een ex-officier van de Pakistaanse luchtmacht, ex-medewerker van de geheime dienst ISI, vriend van de leider van Al-Quaeda Osama bin Laden en islamitisch strijder. Hij werd door de Pakistaanse autoriteiten verdacht van betrokkenheid bij de moord op de Amerikaanse journalist Daniel Pearl. Khawaja ontkent.

‘Jullie snappen het verschil niet tussen moslims en ongelovigen. Wij houden ervan om te sterven, net zoals jullie het leven liefhebben. Voor ons is het leven als een kooi, een gevangenis. Leven op aarde is slechts een hele korte periode. Leven is de voorbereiding op de dood, voor mijn God en het veel langere en betere leven in het hiernamaals.

Het is de plicht van iedere moslim om massavernietigingswapens te maken, omdat de vijand ze ook heeft. Niet dat ik bang ben voor jullie kernbommen. Als ik angst ken, word ik als een ongelovige. Amerika denkt het alleenrecht te hebben op kernbommen. Mooi niet. Er leven een miljard moslims op de wereld. Een miljard hersenen die in werking zijn gezet door de Amerikaanse kruistochten tegen de moslims. Als slechts één promille daarvan serieus probeert om massavernietigingswapens te maken, dan gaat het al om een miljoen mensen. Jullie kunnen ons niet stoppen, het is slechts een kwestie van tijd.

We zijn nu met de elektronische bom bezig, daar kun je hele steden mee naar de steentijd terugsturen. Voor de eerste bom betaal je 5000 dollar, als je tot massaproductie overgaat kosten die dingen nog maar 500 dollar per stuk. En jullie in het Westen zijn zo dom om het recept van de elektronische bom gewoon op internet te zetten. Wij zijn bezig met het ontwikkelen van atoomwapens, elektronische bommen, het opblazen van dammen. Jullie zouden stom zijn te denken dat wij dat niet zouden doen.

Het gekke is dat Amerika een betere samenleving is dan de Pakistaanse. Ze hebben tenminste een paar wetten, en Amerikanen zijn over het algemeen eerlijker dan Pakistani. Maar wat de Amerikanen maar niet willen accepteren is dat er één boek is in de wereld waarin alle oplossingen, regels en wetten staan: de Koran. Dit is het woord van God, van de eerste tot het laatste letter. Maar de Amerikanen hebben wetten die gemaakt zijn door mensen. Daar kan ik mij natuurlijk niet aan houden. Dat betekent niets voor me.

Zelf wetten maken is zelf voor God gaan spelen. Bush, Clinton, het is allemaal hetzelfde. Pas als de VS hun grondwet afschaffen, kunnen we zaken doen.

Ik heb Osama honderden keren ontmoet. Hij is een engel. Hij kan een kind nog niet aan het schrikken krijgen. Osama zou nooit onschuldigen doden, dat kan gewoon niet vanwege zijn geloof.

Kijk, Amerikaanse burgers zijn schuldig, want ze betalen belasting. Maar Osama houdt zich in. Jullie zouden je zorgen moeten gaan maken wanneer Osama er niet meer is, als de jihad wordt geleid door mensen die echt ‘out of control’ zijn.

De ongelovigen zijn als muggen en vliegen. En wij zijn zéér, zéér gemotiveerd om God’s wetten overal ter wereld te laten gelden. Wij hebben ons er al bij neergelegd dat we doodgaan. En ik garandeer je: je wilt geen gevecht voeren met een dode man.

Neem die laffe joden in Israël. De joden willen daar heel graag wonen, maar na 50 jaar zijn ze er nog niet in geslaagd de Palestijnen te verslaan. Vergelijk dat met de Amerikaanse soldaten in Irak. Die soldaten willen daar helemaal niet graag zijn, dus denk je werkelijk dat ze de strijd daar kunnen winnen? Nooit. Er zijn hier in Pakistan duizenden mannen die voor de jihad naar Irak of Afghanistan willen.

Ons enige probleem op dit moment is: hoe regelen we het vervoer voor al die mensen, het zijn er gewoon veel te veel. Maar het is duidelijk dat we gaan winnen. Geen farao heeft eeuwig geregeerd. Mozes is niet alleen jullie profeet maar ook die van ons. Mozes zag er zwak uit, maar hij won het van de farao. Omdat de waarheid ons wapen is, kunnen jullie ons nooit stoppen. Nooit, nooit, nooit. Of jullie het willen of niet: wij zitten in jullie bloed. En uiteindelijk zullen jullie worden opgeruimd, and we will love it.’




Een guerrilla kan eindeloos duren

Luitenant-kolonel Hamid Gul (65), oud-hoofd van de Pakistaanse geheime dienst ISI.


Luitenant-kolonel Hamid Gul was hoofd van de Pakistaanse geheime dienst ISI ten tijde van de Russische bezetting van Afghanistan. Hij is beschermheer van Umma Tameer I Nau, een groep Pakistaanse nucleaire wetenschappers, die nauwe banden hadden met Osama bin Laden.

‘We waren vrienden, maar we zijn verraden. Amerika liet ons vechten tegen de communisten in Afghanistan en toen de Russen weg waren, hadden de Amerikanen ons niet meer nodig. Kijk naar die trofee daar. Een stuk steen uit de Berlijnse Muur, dat ik als dank heb gekregen van Duitse collega’s. Lees de tekst maar die erop staat: ‘Gepresenteerd door de Bundes Nachrichten Dienst met het diepste respect voor luitenant-kolonel Hamid Gul die hielp om de eerste klap uit te delen’.

Vrienden dus. Maar niet meer. Want ze dachten dat het verslaan van de Russen hun overwinning betekende. Geen Amerikaan heeft er echter ooit z’n leven bij verloren. Ze hebben alleen bakken met geld overgemaakt. Moslims daarentegen zijn gesneuveld, bij de honderdduizenden. Het was onze overwinning.

De Amerikanen hebben dus zelf om problemen gevraagd. Die hebben ze gekregen met de invasie van Irak. Hoe dom. Alle jihadi’s hebben nu een oorlog om de hoek. Ze hoeven niet helemaal naar Amerika toe om Amerikaanse soldaten te vermoorden. In Irak beschikken ze over meer dan 100.000 doelwitten.

Wat je nu ziet is dat de Amerikanen het initiatief aan het verliezen zijn. Dat leidt tot desoriëntatie. Tot een gebrek aan loyaliteit, gevolgd door verlamming en uiteindelijk de nederlaag. Laat me dit concretiseren, want het is een onderdeel van onze eigen moslimstrategie. Bush zegt nu nog iedere dag dat de invasie van Irak een goede zaak was. Dat heet investeren in eerder gemaakte fouten. Die houding hebben we vaker gezien, bij de meest machtige keizers en koningen. Maar over een jaar of twee zullen er in Amerika steeds meer stemmen opgaan om uit Irak te vertrekken. Irak, en Afghanistan worden als Vietnam.

Wat er na het vertrek van de Amerikanen gebeurt, is heel interessant. Met het vooruitzicht dat Afghanistan en Irak in de handen van de jihadi’s vallen, neemt de druk op de joden toe. Israël zal er dus alles aan doen om de Amerikanen in Irak te houden, want anders zijn de joden verloren.

Maar dat leidt tot tweespalt tussen Amerika en Israël. Amerika zal zeggen: ‘De bezetting van Irak kost ons te veel geld, te veel mensenlevens. We blijven daar niet voor Israël.’

De joden komen dus alleen te staan. Ze zullen door de rest van de wereld worden beschouwd als degenen die een oplossing in de weg staan van de problemen in het Midden-Oosten. Misschien is de vader de wens van de gedachte, maar ook in Europa zullen jullie genoeg van hen krijgen. Jullie hebben een lange geschiedenis van pogroms tegen hen, dit zal opnieuw gebeuren. Uiteindelijk zal Israël alleen komen te staan en zullen zij hun land verliezen aan de Arabieren. Door al deze overwinningen zal de moslimwereld sterker en sterker worden. Wij hebben een goddelijke leidraad. Wij beschouwen alle joodse en christelijke profeten als de onze, maar jullie weigeren onze profeet te accepteren. Jullie systeem zal instorten. Het einde van westerse staten is in de maak. Als ik jullie was, zou ik me daar zeer grote zorgen over maken.



11 september is goed geweest

Generaal Mirza Aslam Beg (72) voormalig Chef Staf van strijdkrachten

Generaal Mirza Aslam Beg is de voormalig Chef Staf van de Pakistaanse strijdkrachten tijdens het militaire bewind van president Zia-ul-Haq (1979-1988).

Na de dood van Ul-Haq - omgekomen bij een vliegtuigongeluk in 1988 - zou hij de nieuwe president worden. Maar de generaal bedankte voor de eer en regelde - tot eenieders verrassing - de terugkeer naar democratie.

‘Wij worden al jaren geteisterd door onze eigen corrupte politieke elite en militairen die democratie maar geen kans willen geven. En we zijn het slachtoffer van de Amerikanen, die op ieder moment dat het hen uitkomt aan ‘regime change’ doen. In 1977 wipten ze de regering van Ali Bhutto. In 1998 gebeurde hetzelfde met Nawaz Sharif. Goed, Amerika steunt ons met een miljard dollar per jaar. Maar het is een liefde-haat-relatie, al heeft de haat tegenwoordig de overhand.

Ik ben een democraat, altijd geweest ook. Ik geloof in verkiezingen, in de macht aan het volk. De Amerikanen zijn alleen maar voor democratie als het hen uitkomt. Waarom kreeg de Taliban in Afghanistan geen kans, terwijl toch duidelijk was dat zij de democratische verkiezingen daar hadden gewonnen? Maar nee, het Westen gaat bombarderen, oorlog voeren. En wat hebben jullie daar mee bereikt? Jullie hebben een beweging in gang gezet van revolutionairen. Een globaal verzetsfront van jihadi’s (strijders van de heilige oorlog). Jullie, het Westen onder leiding van de VS, hebben Osama gecreëerd, niemand anders.

Tijdens de oorlog tegen de Russen in Afghanistan waren de jihadi’s goed genoeg om tegen het communisme te vechten. Zo’n 60.000 jihadi’s uit 70 landen vochten mee. Deze vrijheidsstrijders zitten nu in Afghanistan en Irak. Ze zijn uit op wraak vanwege het verraad van Amerika. En tegen revolutionairen zijn geen conventionele militaire middelen gewassen, dat weet iedereen.

Er wordt veel gesproken over de negatieve gevolgen van 11 september. Maar ik zie vooral positieve effecten. Het eenzijdige gedrag van de VS wordt voor het eerst serieus uitgedaagd. En de Amerikaanse tactiek van militair ingrijpen om politieke doelen te realiseren, wordt nu tegen de VS gebruikt. 11 september is goed geweest omdat het tot de wederopstanding van de moslimwereld heeft geleid. Overal waar moslims wonen, bestaan nu problemen. Dat vervult ons met grote trots. In Tsjetsjenië strijden moslims tegen de Russen, in Bosnië tegen de Serviërs, in Kashmir tegen de Hindoes en in Afghanistan en Irak tegen de Amerikanen en de anglo-saksen. Overal zie je moslims als de belangrijkste acteurs. Dat is lang niet zo geweest.

Mochten sommige mensen in het Westen erover denken ons te straffen door onze heilige plaatsten Mekka en Medina te bombarderen, dan zouden ze daarmee hun eigen einde inluiden. Dan komt de hele moslimwereld in opstand. Dan worden New York en Londen plat gegooid.

Pakistan heeft kernwapens, ik heb er zelf een paar dozijn van gezien. Wij zijn geen Afghanistan of Irak, dat zo even onder de voet kan worden gelopen. Wij kunnen vergelden. Het is voor ons mogelijk om ieder deel van aartsvijand India te raken met onze kernbommen. Zelfs als we worden aangevallen door Israël of Amerika - of elk ander land - dan nog zullen we alle bommen die we hebben op India gooien. Laat daar geen twijfel over bestaan. In het geval wij worden aangevallen gaat India daarvoor een hoge prijs betalen



Welke conclusie moeten we hier uit trekken. Zijn dit loze kreten, of hebben we echt redenen om bezorgd te zijn.'


tukker
Harry

Bericht door Harry »

Hoofdzakelijk loze kreten. Er staan nogal wat onjuistheden in. Over de mogelijkheid dat Pakistan een kernwapen heeft, bijvoorbeeld.
Mensen met dit soort opvattingen zijn er en zullen er altijd zijn. Gelukkig is het marginaal. Het wordt pas gevaarlijk wanneer dit soort mensen zich openlijk op het pad van het terrorisme gaan bewegen.
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Ehm, Pakistan (en India trouwens ook) heeft een redelijk aantal kernwapens hoor (een stuk of 100). Voor de rest staan er inderdaad nogal wat loze kreten van een extremist die niets van doen heeft met de gemiddelde moslim in Nederland. Het gevaar bestaat dat niet-moslims deze uitspraken als typisch voor moslim gaan zien, iets dat volgens mij zeer gevaarlijk is.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Maar ondershcatten we zo niet deze grote groep?? Er zijn wellicht in Nederland niet zoveel extremisten, maar in het Midden Oosten wel.
Ik denk dat het binnen nu en 25 jaar de grote minderheid zijn. En dan kon het nog wel eens raar lopen.
Harry

Bericht door Harry »

India en Pakistan bezitten absoluut geen honderden kernwapens. Beide landen zijn uiterst succesvol in het lanceren van ballistische rakketten. Deze rakketten zouden met een kernkop uitgerust kunnen worden. India ligt hier trouwens voorop als het gaat om de race met Pakistan. Pas op voor veel propaganda. Beide landen spelen nucleair kinderspel in vergelijking met Noord-Korea en Israël.
Jelle

Bericht door Jelle »

Volgens mij veel geschreeuw maar weinig wol. Dat zien we nu ook in Irak, voorlopig hebben ze nog niets echt gevonden waarvan we moeten zeggen levensbedreigend voor de rest van de wereld.

Hoe harder men schreeuwt des te meer indruk probeert men te maken.

Wel loopt men op deze wijze het risico dat de moslim gemeenschap wel in een steeds kwader daglicht gesteld worden en voor vele is het moeilijk om dan de een van de ander te onderscheiden.

Maar ja hoe het ook zei: Eén gek kan de hele wereld wel in brand zetten en dat s dan al één teveel.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

ze rukken inderdaad op.

kijk maar om je heen als je in Rotterdam/Amsterdam/Den Haag of Gouda loopt.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Dathenum

Bericht door Dathenum »

Even een opmerking aan de zijlijn.

Het enige wat de harten van terroristen kan veranderen en dus ook het gevaar van de Islam kan wenden is het evangelie. Helaas zijn wij te laks om het in het midden-oosten te brengen, en klagen vanaf onze comfortabele bank over dat gevaar :i
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Oorspronkelijk gepost door Harry
India en Pakistan bezitten absoluut geen honderden kernwapens. Beide landen zijn uiterst succesvol in het lanceren van ballistische rakketten. Deze rakketten zouden met een kernkop uitgerust kunnen worden. India ligt hier trouwens voorop als het gaat om de race met Pakistan. Pas op voor veel propaganda. Beide landen spelen nucleair kinderspel in vergelijking met Noord-Korea en Israël.
Mijn info haalde ik van Janes Defence.
Comparing India and Pakistan’s strategic nuclear weapon capabilities

By Duncan Lennox, Editor of Jane’s Strategic Weapon Systems

India and Pakistan - the world’s two most recent nuclear powers - have never revealed the number of nuclear warheads they have built or their yields. The estimates provided here are thus based on an analysis of available information, but only represent a reasonable guess.

It is estimated that India probably has 100-150 nuclear warheads. Analysis from some sources suggests that there is sufficient weapons grade uranium and plutonium available to India to build up to 500 warheads, however.

Pakistan, meanwhile, is estimated to have 25-50 nuclear warheads available, although analysis from some sources suggests figures as high as 100 warheads.

99 of 757 words

[End of non-subscriber extract.]
Ik dacht trouwens dat Noord-Korea de kennis van Pakistan heeft?

Maar goed, een discussie over cijfers kan doen vergeten dat een kernwapen (of, zoals je wilt, ballistische raket met een kernkop, al genoeg schade aanricht)
alleen de titel van dit topic is een waarheid als een koe

ze rukken inderdaad op.

kijk maar om je heen als je in Rotterdam/Amsterdam/Den Haag of Gouda loopt.
Volgens mij verwar je moslim met mensen van niet-Nederlandse afkomst. Cijfers van enkele jaren geleden gaven aan dat tot op dat moment van de 1.6 allochtonen, er meer christenen dan moslims tussen zaten. Niet iedere niet-Nederlander is automatisch moslim.

En niet elke als moslim opgevoede Nederlander is ook een echte moslim. De secularisering slaat ook in de moslim-wereld hard toe (hoewel dit de afgelopen 2 jaar weer gedeeltelijk aan het terugdraaien is, mede door dit soort berichten gaan moslims zich weer bezinnen wat hun geloof eigenlijk voorstelt)
SGpeetje

Bericht door SGpeetje »

Volgens mij verwar je moslim met mensen van niet-Nederlandse afkomst. Cijfers van enkele jaren geleden gaven aan dat tot op dat moment van de 1.6 allochtonen, er meer christenen dan moslims tussen zaten. Niet iedere niet-Nederlander is automatisch moslim.

mmmmm vandaar dat moskeeen als paddestoelen uit de grond schieten en in rotterdam europa's grootste Moskee wordt gebouwd , waarschijnlijk met subsidie vanuit Saoudi Arabie waar het barst van de alqaida cellen.


:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Er daar moet je dan maar trots op zijn. Ik weet het , we hebben in Nederland vrijheid van godsdienst, maar om dan zulke grote moskeen te bouwen. ????
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Er wordt geconcludeerd dat de Islam oprukt wereldwijd gezien, maar ook in NL.

Dus? !WERK AAN DE WINKEL!

"De oogst is wel groot; maar de arbeiders zijn weinige; Bidt dan den Heere des oogstes, dat Hij arbeiders in Zijn oogst uitstote."

Mhg,
Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

zolang christenen vervolgd worden in moslimlanden, en wij geen kerk in dergelijke landen mogen bouwen dan is het voor mij part heel simpel

Er worden geen moskeeen gebouwd en zeer zeker niet met financiele steun van de overheid

Europa is van oudsher christelijk en laten we dat zo houden

(en hopelijk komt dit ook in de europeese grondwet te staan (ook iets waar de paus zich sterk voor gemaakt heeft))
Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 4033
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Pim »

Gelukkig wordt er zending bedreven in Moslimlanden, dus volgens mij is het feit dat de Moslimlanden vijandig staan tegenover het Christendom geen argument om achterover te leunen!

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

dan is het wel een zeer kleine zending en moet het mischien ook nog in het geniep want je gaat me toch niet vertellen dat ze tolerant zijn hé

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=75533

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=75556

en zo kunnen we dagelijks diverse van dergelijke berichten lezen

Ik zal niet alles over een kam scheren maar ik vind niet dat moslims hier zich mogen gedragen zoals ze nu doen

(kzal nou de hele moslimgemeenschap wel over me heen krijgen )
Plaats reactie