Koningsdag 2020

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10423
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Koningsdag 2020

Bericht door Orchidee »

Herman schreef:Wij gaan ons eerst een stuk Oranjegebak toeeigenen bij de Oude Duikenburg en zullen daar dan zingend arriveren.
Is dat open danAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: RE: Re: RE: Re: Koningsdag 2020

Bericht door Herman »

Orchidee schreef:
Herman schreef:Wij gaan ons eerst een stuk Oranjegebak toeeigenen bij de Oude Duikenburg en zullen daar dan zingend arriveren.
Is dat open danAfbeelding
Ze hebben een drive thru georganiseerd.
Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: Koningsdag 2020

Bericht door samanthi »

Mara schreef:
samanthi schreef:Mijn nicht uit Rijssen hoorde ook niemand zingen...
Hier ook niet. En er hangen in onze straat maar 2 vlaggen, een bij de buren verderop en een bij ons.
Veel mensen zitten nu wel in hun tuin, en niet iedereen neemt de anderhalve meter in acht.

In Zuidland hebben ze nog een oranje hart Samanthi ;)
https://www.rijnmond.nl/nieuws/194817/H ... e-voordeur
Mijn geboortedorp.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Koningsdag 2020

Bericht door Hendrikus »

Valcke schreef:De coupletten 1 en 6 op straat gezongen met diverse buren en begeleid door panfluit (buurman). Ieder voor zijn huis. Best bijzonder!
Wij ook, maar gelukkig niet met panfluit. Trompet, dat past beter ;)
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Koningsdag 2020

Bericht door -DIA- »

Ik heb de hele flat getrakteerd met een mini-orgelconcert:
1. Het Wilhelmus
2. Wilt heden nu treden
3. O Heer' die daar des hemels tente spreidt
4. Gelukkig is het land
5. En afsluitend een toegift: "Eigen Fantasy"

Ik weet niet hoeveel er zijn gaan lopen, of hoeveel er oordopjes in hun oren hebben geplant.
Misschien ook wel beter om dat niet te weten... :quoi
Kan ook wel zijn dat iedereen genoten heeft, maar dat weet ik ook niet,
Misschien ook beter om niet te weten... :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Koningsdag 2020

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Ik heb de hele flat getrakteerd met een mini-orgelconcert:
1. Het Wilhelmus
2. Wilt heden nu treden
3. O Heer' die daar des hemels tente spreidt
4. Gelukkig is het land
5. En afsluitend een toegift: "Eigen Fantasy"

Ik weet niet hoeveel er zijn gaan lopen, of hoeveel er oordopjes in hun oren hebben geplant.
Misschien ook wel beter om dat niet te weten... :quoi
Kan ook wel zijn dat iedereen genoten heeft, maar dat weet ik ook niet,
Misschien ook beter om niet te weten... :)
Ik lees bij RTV Oost anders:
Twente
In Twente signaleerde Jan Arie Bijl van de Veiligheidsregio Twente een vergelijkbaar beeld. "We zijn eigenlijk heel tevreden. In de steden is het rustig, maar in de bouwmarkt, supermarkt en bij recreatieplassen is het erg druk. Dat vraagt om extra toezicht en mensen luisteren daar wel naar. Maar de mensen bij bijvoorbeeld Het Hulsbeek in Oldenzaal zijn vandaag met zachte hand verzocht weg te gaan. Het is gelukkig niet zo dat het echt tot incidenten leidde. Bij een mini-orgelconcert in Rijssen bleef de drukte nog nét binnen de grenzen van het toelaatbare", aldus de woordvoerder van de Veiligheidsregio Twente"
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Koningsdag 2020

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef: Ik lees bij RTV Oost anders:
Twente
In Twente signaleerde Jan Arie Bijl van de Veiligheidsregio Twente een vergelijkbaar beeld. "We zijn eigenlijk heel tevreden. In de steden is het rustig, maar in de bouwmarkt, supermarkt en bij recreatieplassen is het erg druk. Dat vraagt om extra toezicht en mensen luisteren daar wel naar. Maar de mensen bij bijvoorbeeld Het Hulsbeek in Oldenzaal zijn vandaag met zachte hand verzocht weg te gaan. Het is gelukkig niet zo dat het echt tot incidenten leidde. Bij een mini-orgelconcert in Rijssen bleef de drukte nog nét binnen de grenzen van het toelaatbare", aldus de woordvoerder van de Veiligheidsregio Twente"
Viel nog een béétje mee hè! :)
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Christen
Berichten: 767
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Koningsdag 2020

Bericht door Christen »

Gaaf zeg, Dia..

Hier was de oproep van een buurvrouw om voor de achtertuin te staan en dan te zingen. Maar dat was om 9.00 uur. Dus dat was vrij laat. Maar bij de bakker was het zo druk.. daarom had ik al oranje gebak binnen.. dat mensen later kwamen.. hi, hi. Ik was (op een keybord binnen na) de enige met instrument maar het was wel leuk. Er zijn hier echt meer die een instrument bespelen. Dus er kan meer hier.. maar samen oefenen met anderen kan nu niet live. Hier is ook Corona en er wordt echt quarantaine nageleefd. Respect! Verder hadden de kinderen hier e.e.a. georganiseerd.
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Plaats reactie