COVID-19

Gebruikersavatar
samanthi
Berichten: 7880
Lid geworden op: 16 jul 2009, 10:30
Locatie: rotterdam

Re: COVID-19

Bericht door samanthi »

helma schreef:
helma schreef:Een broer van mijn moeder is stervende...
In dat verpleeghuis (Schouwen Duiveland) sins eind mei corona uitbraak
Eind van de middag gestorven. Sprak zijn kleindochter even die zei dat ze nu pas echt besefte hoe ernstig deze ziekte is.
Gecondoleerd Helma, veel sterkte.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33289
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: COVID-19

Bericht door Tiberius »

Gecondoleerd Helma.
ejvl
Berichten: 5746
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: COVID-19

Bericht door ejvl »

helma schreef:
helma schreef:Een broer van mijn moeder is stervende...
In dat verpleeghuis (Schouwen Duiveland) sins eind mei corona uitbraak
Eind van de middag gestorven. Sprak zijn kleindochter even die zei dat ze nu pas echt besefte hoe ernstig deze ziekte is.
Gecondoleerd.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17348
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: COVID-19

Bericht door huisman »

helma schreef:
helma schreef:Een broer van mijn moeder is stervende...
In dat verpleeghuis (Schouwen Duiveland) sins eind mei corona uitbraak
Eind van de middag gestorven. Sprak zijn kleindochter even die zei dat ze nu pas echt besefte hoe ernstig deze ziekte is.
Gecondoleerd Helma. Net je moeder gesproken.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Adje
Berichten: 621
Lid geworden op: 11 jan 2019, 10:09

Re: COVID-19

Bericht door Adje »

helma schreef:
helma schreef:Een broer van mijn moeder is stervende...
In dat verpleeghuis (Schouwen Duiveland) sins eind mei corona uitbraak
Eind van de middag gestorven. Sprak zijn kleindochter even die zei dat ze nu pas echt besefte hoe ernstig deze ziekte is.
Gecondoleerd Helma.
merel
Berichten: 9826
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: COVID-19

Bericht door merel »

Gecondoleerd Helma! Wat verdrietig voor je moeder!
Zeeuw
Berichten: 11605
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: COVID-19

Bericht door Zeeuw »

Gecondoleerd Helma, sterkte!
Valcke
Berichten: 7622
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: COVID-19

Bericht door Valcke »

De consultatieversie van de wet voor noodmaatregelen ivm covid-19 is gepubliceerd. Hoewel daar vele kanttekeningen bij te plaatsen zijn, is er één lichtpuntje voor kerkelijke samenkomsten. De mogelijkheid tot een maximum aantal deelnemers lijkt namelijk niet in deze wet opgenomen te zijn; wel geldt de afstandsbepaling en kunnen hygiënemaatregelen worden opgelegd.

Het is nog slechts een concept, er kan van alles wijzigen, maar ik wilde dit toch even melden.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33289
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: COVID-19

Bericht door Tiberius »

Ik kreeg de link naar dit interview toegestuurd: https://www.youtube.com/watch?v=psYcYTAmzlQ
Het bevestigt mij in mijn vermoeden dat ik hele tijd al had, namelijk dat we door de overheid gewoon drie maanden lang voor het lapje zijn gehouden met hun lockdown.

Wat vinden jullie ervan, @Valcke en @Parsifal?

(Het interview duurt drie kwartier en de interviewster zit er steeds tussendoor te kwekken, maar in de boodschap kan ik me wel vinden).
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12049
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: COVID-19

Bericht door Herman »

Ik ga dat interview niet kijken. De conclusie dat we 3 maanden voor het lapje worden gehouden met een lockdown lijkt me zonder nadere argumentatie onhoudbaar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33289
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: COVID-19

Bericht door Tiberius »

Herman schreef:Ik ga dat interview niet kijken. De conclusie dat we 3 maanden voor het lapje worden gehouden met een lockdown lijkt me zonder nadere argumentatie onhoudbaar.
Daar zit die argumentatie juist in. ;)
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12049
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: COVID-19

Bericht door Herman »

Tiberius schreef:
Herman schreef:Ik ga dat interview niet kijken. De conclusie dat we 3 maanden voor het lapje worden gehouden met een lockdown lijkt me zonder nadere argumentatie onhoudbaar.
Daar zit die argumentatie juist in. ;)
Als het zo'n overtuigend verhaal is, kan je het key-argument toch wel even delen?
Hendrien
Berichten: 1338
Lid geworden op: 01 mar 2012, 17:44

Re: COVID-19

Bericht door Hendrien »

Herman schreef:
Tiberius schreef:
Herman schreef:Ik ga dat interview niet kijken. De conclusie dat we 3 maanden voor het lapje worden gehouden met een lockdown lijkt me zonder nadere argumentatie onhoudbaar.
Daar zit die argumentatie juist in. ;)
Als het zo'n overtuigend verhaal is, kan je het key-argument toch wel even delen?
Soort Maurice de Hond, alleen iets sympathieker en wetenschappelijker...
Ook te zien bij Cafe Weltschmerz.https://www.youtube.com/watch?v=BdT_LxBl-Ok
Valcke
Berichten: 7622
Lid geworden op: 31 aug 2018, 17:55

Re: COVID-19

Bericht door Valcke »

Tiberius schreef:Ik kreeg de link naar dit interview toegestuurd: https://www.youtube.com/watch?v=psYcYTAmzlQ
Het bevestigt mij in mijn vermoeden dat ik hele tijd al had, namelijk dat we door de overheid gewoon drie maanden lang voor het lapje zijn gehouden met hun lockdown.

Wat vinden jullie ervan, @Valcke en @Parsifal?

(Het interview duurt drie kwartier en de interviewster zit er steeds tussendoor te kwekken, maar in de boodschap kan ik me wel vinden).
Ik ga dit niet bekijken, Tiberius. Alleen al het verhaal over aerosolen... weer iemand die zonder enig bewijs wat roept.
Dat het weer veel effect heeft: ja, dat lijkt mij inmiddels wel duidelijk.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33289
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: COVID-19

Bericht door Tiberius »

Jammer.
Zonder enig bewijs klopt niet, want hij zegt zich te baseren op de technische briefings van Van Dissel.
Zelf vind ik het lastig inschatten wat waarheid is.

Toevoeging:
Als ik naar mijn eigen vakgebieden kijk, kerkelijk werk en privacy/informatiebeveiliging, zie ik dat de overheid er behoorlijk naast zit.
Wat betreft het kerkelijke werk heb je zelf e.e.a. aangetoond, ook in het andere topic.
Wat privacy en informatiebeveiliging betreft: men is met een app bezig, die sowieso nooit kan werken.

Dus ben ik benieuwd hoe het er op andere vakgebieden voor staat.
Plaats reactie