De maanlanding

Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: De maanlanding

Bericht door liz boer »

Ambtenaar schreef:Natuurlijk zijn ze wel op de maan geweest.
Hahahaha dat is net zoiets als over het water van de Rijn lopen
:
:humhihi
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Ambtenaar
Berichten: 9190
Lid geworden op: 15 apr 2017, 14:37

Re: De maanlanding

Bericht door Ambtenaar »

DDD schreef:[

Ik beweer niet dat niemand op de maan geweest is. Maar ik vind wel dat je toelichting ietwat naïef is. Iets meer kritisch denken over overheid en media zou toch wel goed zijn, mijns inziens.
Ik meen dat er dermate veel bewijs voor de maanlandingen is, dat het ontkennen daarvan nogal lachwekkend is. Dat heeft niets te maken met klakkeloos aannemen wat de overheid zegt. Ik werk zelf bij de overheid en kan in mijn dossier enkele frames van politici makkelijk duiden.
DDD
Berichten: 28657
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: De maanlanding

Bericht door DDD »

Ik heb eerlijk gezegd geen idee op welke bewijzen je doelt. Maar voor de invasie in Irak was ook veel bewijs. Het was alleen nepbewijs. En je hoeft geen series over de koude oorlog te hebben gekeken om te weten hoe ver de twee landen gingen om elkaar te bestrijden.

Ik heb er verder geen mening over, want dat zou een hele studie vergen. Ik zie geen reden waarom iemand niet naar de maan zou kunnen gaan. Ik denk ook dat mensen het gelukkigst zijn als zij de instituties vertrouwen. En ik doe daar ook mijn best voor, al zie ik soms ook heel rare dingen. Maar je kunt in het vertrouwen ook te ver gaan.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18714
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: De maanlanding

Bericht door helma »

Wij zijn tijdens onze vakantie in Frankrijk een keer naar LA Coupole geweest. (inmiddels trouwens al 2 keer, want het is erg de moeite waard)
Het indrukwekkendste museum over WOII wat we ooit hebben bezocht.

Daar is o.a een 3d planetarium met de geschiedenis van de ruimtevaart. De strijd tussen de 2 grootmachten om de eerste te zijn die de maanlanding zou bereiken.

Je krijgt Nederlandse digitale gids mee, het is erg interessant.

https://www.lacoupole-france.nl/historisch-centrum.html
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9190
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: De maanlanding

Bericht door parsifal »

Ik weet dat refoforum niet veel met professionele sport heeft, maar het gaat hier meer over de timing van en homerun en de maanlanding.https://www.mlb.com/news/gaylord-perry- ... on-landing
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie