Piet Puk Bokaal - finaleronde

Welke Refoforummer kies jij als winnaar?

Jongere
12
11%
Eilander
3
3%
DIA
43
38%
Huisman
1
1%
JCRyle
2
2%
GJdeBruijn
2
2%
DDD
42
37%
Zonderling
2
2%
Blanco
7
6%
 
Totaal aantal stemmen: 114

Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5395
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door pierre27 »

Mara schreef:Ik heb niet gestemd. :hum

Ik waardeer DDD vanwege zijn wijze van forummen (dat had ik eerder gezegd) DIA ontroert mij vaak, omdat ik de eenzaamheid proef in zijn postings. Desiree vind ik heel apart (in positieve zin ;) ) Posthoorn is erg belezen, met JCRyle ben ik het heel vaak eens, Wandelende is een prettige en vriendelijke forummer.
Ach, er zijn er meer.
Eigenlijk ieder die geen sarcastische oneliners of steken onder water geeft, schaar ik wel onder mijn forumvriendjes.
Ik heb heel veel geleerd in al die jaren, ik heb een veel bredere kijk op bepaalde kerkelijke zaken gekregen.
Dus ik vind het weleens tijd voor een bedankje aan al die forummers die mij hebben geholpen of bijgestaan hierin. :hi :fleur
Een beetje laat maar ik moest echt glimlachen toen ik je bijdrage las Mara, je hebt een vriendelijke manier van schrijven. Hier kan ik vaak alleen maar van leren.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Desiree »

Gewoon 2 flessen doen? :yahoo
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door JCRyle »

Piet Puk schreef:
liz boer schreef:Tot wanneer kun je stemmen?
Een week. Dus dinsdagavond sluiten om 22.00 uur.
Nog even de tijd om een echte winnaar te kiezen, wat toch wel moet lukken?
Kies gewoon allemaal de kandidaat uit het rijtje die je de beste vindt en laat het daarbij.
Nu lijkt het toch een beetje op: "ik wil niet dat die ene wint, dus kies ik de andere" :modo
Wat in de hand gewerkt wordt door de mogelijkheid tot veranderen.
Gewoon je eerste/beste kandidaat kiezen, dat lijkt mij het beste.
Door deze oproep te doen, realiseer ik mij dat ik mijn enige stem (als ik deze op moment van schrijven nog heb, wat altijd de vraag is) mogelijk aan het verspelen bent. :yahoo
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

JCRyle schreef:
Piet Puk schreef:
liz boer schreef:Tot wanneer kun je stemmen?
Een week. Dus dinsdagavond sluiten om 22.00 uur.
Nog even de tijd om een echte winnaar te kiezen, wat toch wel moet lukken?
Kies gewoon allemaal de kandidaat uit het rijtje die je de beste vindt en laat het daarbij.
Nu lijkt het toch een beetje op: "ik wil niet dat die ene wint, dus kies ik de andere" :modo
Wat in de hand gewerkt wordt door de mogelijkheid tot veranderen.
Gewoon je eerste/beste kandidaat kiezen, dat lijkt mij het beste.
Door deze oproep te doen, realiseer ik mij dat ik mijn enige stem (als ik deze op moment van schrijven nog heb, wat altijd de vraag is) mogelijk aan het verspelen bent. :yahoo
Ik moet er wel een beetje om lachen hoe mensen plots stemmen kwijt zijn en ze plots weer terug hebben. Getuigt niet van standvastigheid!
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door JCRyle »

Roos2018 schreef:Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Maar gaat dit niet meer lijken op het gouden kalf dat al van allen tijden vereerd is geweest( OT, Hollywood, RF)?
Zover ik kan zien heb ik nog niemand voor een forumnaam zien buigen, heb ik nog geen wierookschaaltjes zien roken (letterlijk of figuurlijk), heb ik nog geen handtekeningen gevraagd zien worden, heb ik nog geen afspraak gezien om of DIA of DDD met goud te overgieten etc. etc.
Het enige gouden object op dit forum is jouw avatar of maak ik nu een ondeugende opmerking? :ouioui
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door JCRyle »

Piet Puk schreef:Ik moet er wel een beetje om lachen hoe mensen plots stemmen kwijt zijn en ze plots weer terug hebben. Getuigt niet van standvastigheid!
Ik ben benieuwd wie uit eindelijk aan het langste eind trekt: ik denk @huisman (zeker als hij militaire activiteiten gaat ontplooien :garde )
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Roos2018 »

JCRyle schreef:
Roos2018 schreef:Ik gun een ieder hier op dit forum de waardering die hij/zij genieten mag.
Maar gaat dit niet meer lijken op het gouden kalf dat al van allen tijden vereerd is geweest( OT, Hollywood, RF)?
Zover ik kan zien heb ik nog niemand voor een forumnaam zien buigen, heb ik nog geen wierookschaaltjes zien roken (letterlijk of figuurlijk), heb ik nog geen handtekeningen gevraagd zien worden, heb ik nog geen afspraak gezien om of DIA of DDD met goud te overgieten etc. etc.
Het enige gouden object op dit forum is jouw avatar of maak ik nu een ondeugende opmerking? :ouioui
dikke humor :humhihi
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23839
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door refo »

Het lijkt op de Tweede Kamerverkiezingen van 2012: wordt het een kabinet met de VVD of met de PvdA? Gevolg: je kreeg ze allebei.
Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3977
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Terri »

Och ja en drie keer rechts is ook links...... :D
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

Nog 1,5 uur te gaan. Wie wordt de winnaar? Nu staan DIA en DDD gelijk: 38/38
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Luther »

Piet Puk schreef:Nog 1,5 uur te gaan. Wie wordt de winnaar? Nu staan DIA en DDD gelijk: 38/38
Ik neem aan dat er nog een finale verkiezing komt tussen DIA en DDD, zonder blanco mogelijkheid.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

Luther schreef:
Piet Puk schreef:Nog 1,5 uur te gaan. Wie wordt de winnaar? Nu staan DIA en DDD gelijk: 38/38
Ik neem aan dat er nog een finale verkiezing komt tussen DIA en DDD, zonder blanco mogelijkheid.
In het geval van een gelijke stand wel!
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door eilander »

Piet Puk schreef:
Luther schreef:
Piet Puk schreef:Nog 1,5 uur te gaan. Wie wordt de winnaar? Nu staan DIA en DDD gelijk: 38/38
Ik neem aan dat er nog een finale verkiezing komt tussen DIA en DDD, zonder blanco mogelijkheid.
In het geval van een gelijke stand wel!
Dat lijkt me onjuist. Ik denk dat het in alle gevallen zou moeten.
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

eilander schreef:
Piet Puk schreef:
Luther schreef:
Piet Puk schreef:Nog 1,5 uur te gaan. Wie wordt de winnaar? Nu staan DIA en DDD gelijk: 38/38
Ik neem aan dat er nog een finale verkiezing komt tussen DIA en DDD, zonder blanco mogelijkheid.
In het geval van een gelijke stand wel!
Dat lijkt me onjuist. Ik denk dat het in alle gevallen zou moeten.
Geen probleem
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Luther »

eilander schreef:
Piet Puk schreef:
Luther schreef:
Piet Puk schreef:Nog 1,5 uur te gaan. Wie wordt de winnaar? Nu staan DIA en DDD gelijk: 38/38
Ik neem aan dat er nog een finale verkiezing komt tussen DIA en DDD, zonder blanco mogelijkheid.
In het geval van een gelijke stand wel!
Dat lijkt me onjuist. Ik denk dat het in alle gevallen zou moeten.
Zeker!
Alles wat tot nu is gebeurd, is feitelijk klein bier. Soort voorverkiezingen. Na vanavond gaat het pas echt los: DIA voor de Republikeinen en DDD voor de Democraten.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Plaats reactie