Piet Puk Bokaal - finaleronde

Welke Refoforummer kies jij als winnaar?

Jongere
12
11%
Eilander
3
3%
DIA
43
38%
Huisman
1
1%
JCRyle
2
2%
GJdeBruijn
2
2%
DDD
42
37%
Zonderling
2
2%
Blanco
7
6%
 
Totaal aantal stemmen: 114

Gebruikersavatar
Terri
Berichten: 3979
Lid geworden op: 21 nov 2009, 20:53

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Terri »

@DDD van harte, je bent een waardige debater!
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Roos2018 »

Om eerlijk te zijn, toch geeft de stemming mij niet het ultieme gevoel, ondanks dat ik de winnaars wil feliciteren; we moeten de rest van dit verkiezingspanel ook zeker niet vergeten, omdat zij op z´n minst een dikke pluim verdienen vanwege hun

@Jongere: een zeer evenwichtige bijdrager die goed doordacht zijn posts en goed onderbouwd doet.
Hetzelfde geldt voor @Eilander, die tegelijk ook de moeilijke taak heeft om (een diplomatiek goede) moderator te zijn, en daardoor heel veel werk belangeloos op dit forum verricht. Dus @Eilander, voor jou dan wel geen PPBokaal, maar wat mij betreft wel een PPTaart.
@Huisman, @JCRyle, @GJdeBruijn en @Zonderling zijn ook bepaald geen kleine jongens op dit forum met doorgaans evenwichtige en goede posts die dit forum ten goede sieren.

Aan allen: kunnen we het mogelijk maken om de PPTaart als troostprijs voor bovengenoemden te realiseren?
Ik wil het wel regelen.
De bokaal uitreiking laat ik aan PP over. :slurp
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door liz boer »

Roos2018 schreef:
JCRyle schreef:
Roos2018 schreef:
Piet Puk schreef: Klopt, ik geef het toe.
Is dat dan een fictieve plaats of zo, net als Duckstad?
Serieus? :oO .. Tik bij google Pietje Puk en Keteldorp in en je komt bij een gezellige literaire postbode uit. :livre
Oh, OK, weer wat geleerd ... Nederlandse folklore van voor mijn tijd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pietje_Puk
Mijn oudste zoon is 35 mijn jongste zoon is 22 ik schat niet dat je jonger bent dan mijn kinderen, zij kennen Pietje Puk wel, het zijn nog steeds liefhebbers van luisterboeken, Frinsel was en is het meest favoriet, Kokkie, Kassie, Sally ik ken ze bijna uit mijn hoofd.
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Roos2018 »

liz boer schreef: Mijn oudste zoon is 35 mijn jongste zoon is 22 ik schat niet dat je jonger bent dan mijn kinderen, zij kennen Pietje Puk wel, het zijn nog steeds liefhebbers van luisterboeken, Frinsel was en is het meest favoriet, Kokkie, Kassie, Sally ik ken ze bijna uit mijn hoofd.
Dan ben ik net zo oud als je oudste zoon, zij het wel dat hij met de Nederlandse folklore is opgegroeid, en ik niet.
Verschil moet er zijn, toch? ;)
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door liz boer »

Roos2018 schreef:
liz boer schreef: Mijn oudste zoon is 35 mijn jongste zoon is 22 ik schat niet dat je jonger bent dan mijn kinderen, zij kennen Pietje Puk wel, het zijn nog steeds liefhebbers van luisterboeken, Frinsel was en is het meest favoriet, Kokkie, Kassie, Sally ik ken ze bijna uit mijn hoofd.
Dan ben ik net zo oud als je oudste zoon, zij het wel dat hij met de Nederlandse folklore is opgegroeid, en ik niet.
Verschil moet er zijn, toch? ;)
Precies wij zijn de echte Pietje Pukkers :haha :haha :haha
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4790
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Johann Gottfried Walther »

112 stemmen/stemmers? Is de poll gehackt ofzo? :huhu
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Gebruikersavatar
AnJa
Berichten: 225
Lid geworden op: 17 jul 2018, 08:14

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door AnJa »

Roos2018 schreef:Om eerlijk te zijn, toch geeft de stemming mij niet het ultieme gevoel, ondanks dat ik de winnaars wil feliciteren; we moeten de rest van dit verkiezingspanel ook zeker niet vergeten, omdat zij op z´n minst een dikke pluim verdienen vanwege hun

@Jongere: een zeer evenwichtige bijdrager die goed doordacht zijn posts en goed onderbouwd doet.
Hetzelfde geldt voor @Eilander, die tegelijk ook de moeilijke taak heeft om (een diplomatiek goede) moderator te zijn, en daardoor heel veel werk belangeloos op dit forum verricht. Dus @Eilander, voor jou dan wel geen PPBokaal, maar wat mij betreft wel een PPTaart.
@Huisman, @JCRyle, @GJdeBruijn en @Zonderling zijn ook bepaald geen kleine jongens op dit forum met doorgaans evenwichtige en goede posts die dit forum ten goede sieren.
Ik sluit me er van harte bij aan!
" Geeft U mij wijsheid vandaag"
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Wandelende »

Johann Gottfried Walther schreef:112 stemmen/stemmers? Is de poll gehackt ofzo? :huhu
Gehackt niet. Gemanipuleerd wel.
(~)
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5396
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door pierre27 »

Wandelende schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:112 stemmen/stemmers? Is de poll gehackt ofzo? :huhu
Gehackt niet. Gemanipuleerd wel.
Maar wat al door anderen aangegeven is, neem het geheel met een forse korrel zout. Het was een luchtig gebeuren. Ik heb niet het gevoel gehad dat er gemenigheid in omloop was gedurende de verkiezing. De nummers 1 en 2 gingen er leuk mee om. En tja, wanneer bezoekers van het forum die hebben gelezen kregen ze ook gelijk een indruk van het geheel;).
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door eilander »

Roos2018 schreef:Hetzelfde geldt voor @Eilander, die tegelijk ook de moeilijke taak heeft om (een diplomatiek goede) moderator te zijn, en daardoor heel veel werk belangeloos op dit forum verricht. Dus @Eilander, voor jou dan wel geen PPBokaal, maar wat mij betreft wel een PPTaart.
Dank je wel!
Ouddorp
Berichten: 367
Lid geworden op: 10 jul 2012, 12:01

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Ouddorp »

DDD, van harte gefeliciteerd. Wat mij betreft een terechte winnaar. Ik vind DIA het meest authentiek, maar jouw bijdragen kunnen bijna altijd op mijn instemming rekenen.
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Wandelende »

pierre27 schreef:
Wandelende schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:112 stemmen/stemmers? Is de poll gehackt ofzo? :huhu
Gehackt niet. Gemanipuleerd wel.
Maar wat al door anderen aangegeven is, neem het geheel met een forse korrel zout. Het was een luchtig gebeuren. Ik heb niet het gevoel gehad dat er gemenigheid in omloop was gedurende de verkiezing. De nummers 1 en 2 gingen er leuk mee om. En tja, wanneer bezoekers van het forum die hebben gelezen kregen ze ook gelijk een indruk van het geheel;).
Haha, eens. Zoals ik al eerder heb geschreven vond ik dit hele circus een compliment voor Piet PUK die in komkommertijd met een ongestoorde houding toch voor vermaak heeft gezorgd.

En of dit topic nu echt een goede indruk is van het geheel... :slurp
(~)
Gebruikersavatar
Johann Gottfried Walther
Berichten: 4790
Lid geworden op: 05 feb 2008, 15:49

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Johann Gottfried Walther »

pierre27 schreef:
Wandelende schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:112 stemmen/stemmers? Is de poll gehackt ofzo? :huhu
Gehackt niet. Gemanipuleerd wel.
Maar wat al door anderen aangegeven is, neem het geheel met een forse korrel zout. Het was een luchtig gebeuren. Ik heb niet het gevoel gehad dat er gemenigheid in omloop was gedurende de verkiezing. De nummers 1 en 2 gingen er leuk mee om. En tja, wanneer bezoekers van het forum die hebben gelezen kregen ze ook gelijk een indruk van het geheel;).
Ik wilde er Langdraad op afsturen :)
Om het uit te zoeken...
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Piet Puk
Berichten: 5450
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

Johann Gottfried Walther schreef:
pierre27 schreef:
Wandelende schreef:
Johann Gottfried Walther schreef:112 stemmen/stemmers? Is de poll gehackt ofzo? :huhu
Gehackt niet. Gemanipuleerd wel.
Maar wat al door anderen aangegeven is, neem het geheel met een forse korrel zout. Het was een luchtig gebeuren. Ik heb niet het gevoel gehad dat er gemenigheid in omloop was gedurende de verkiezing. De nummers 1 en 2 gingen er leuk mee om. En tja, wanneer bezoekers van het forum die hebben gelezen kregen ze ook gelijk een indruk van het geheel;).
Ik wilde er Langdraad op afsturen :)
Om het uit te zoeken...
Ik zou het doen :haha
Piet Puk
Berichten: 5450
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

Dank allen voor jullie betrokkenheid. Het is nog maar zeer de vraag of er een 2e editie komt en in welke vorm. Tips en feedback zijn welkom
Plaats reactie