Piet Puk Bokaal - finaleronde

Welke Refoforummer kies jij als winnaar?

Jongere
12
11%
Eilander
3
3%
DIA
43
38%
Huisman
1
1%
JCRyle
2
2%
GJdeBruijn
2
2%
DDD
42
37%
Zonderling
2
2%
Blanco
7
6%
 
Totaal aantal stemmen: 114

Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Mara »

Ik heb niet gestemd. :hum

Ik waardeer DDD vanwege zijn wijze van forummen (dat had ik eerder gezegd) DIA ontroert mij vaak, omdat ik de eenzaamheid proef in zijn postings. Desiree vind ik heel apart (in positieve zin ;) ) Posthoorn is erg belezen, met JCRyle ben ik het heel vaak eens, Wandelende is een prettige en vriendelijke forummer.
Ach, er zijn er meer.
Eigenlijk ieder die geen sarcastische oneliners of steken onder water geeft, schaar ik wel onder mijn forumvriendjes.
Ik heb heel veel geleerd in al die jaren, ik heb een veel bredere kijk op bepaalde kerkelijke zaken gekregen.
Dus ik vind het weleens tijd voor een bedankje aan al die forummers die mij hebben geholpen of bijgestaan hierin. :hi :fleur
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zonderling
Berichten: 4330
Lid geworden op: 19 nov 2005, 12:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Zonderling »

Erskinees schreef:Ik vind het een beetje flauw, Zonderling. Je gaat zelfs stemadviezen geven etc. Het is maar een "flut"verkiezinkje. Het gaat hier m.i. niet om links of rechts, maar juist om de postings en de personen zelf.
DDD en Dia zijn beiden deelnemers waar ik mij vaak aan erger, maar er is ook waardering. Met een groot deel van de postings van DDD ben ik het zeer mee oneens. Toch waardeer ik zijn standvastigheid, andere invalshoek, eerlijkheid en manier van discussiëren dat mijn stem naar hem gaat. Terwijl ik het inhoudelijk wellicht vaker kan instemmen met Dia. Maar het gaat hier om de forummer, niet om links of rechts.
Misschien had ik een smiley moeten plaatsen. :)
En verder had ik zo wijs moeten zijn om mij hier helemaal niet mee in te laten. :)
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10568
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Ad Anker »

Mara schreef:Ik heb niet gestemd. :hum

Ik waardeer DDD vanwege zijn wijze van forummen (dat had ik eerder gezegd) DIA ontroert mij vaak, omdat ik de eenzaamheid proef in zijn postings. Desiree vind ik heel apart (in positieve zin ;) ) Posthoorn is erg belezen, met JCRyle ben ik het heel vaak eens, Wandelende is een prettige en vriendelijke forummer.
Ach, er zijn er meer.
Eigenlijk ieder die geen sarcastische oneliners of steken onder water geeft, schaar ik wel onder mijn forumvriendjes.
Ik heb heel veel geleerd in al die jaren, ik heb een veel bredere kijk op bepaalde kerkelijke zaken gekregen.
Dus ik vind het weleens tijd voor een bedankje aan al die forummers die mij hebben geholpen of bijgestaan hierin. :hi :fleur
Graag gedaan hoor! ::up
Erskinees
Berichten: 2742
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Erskinees »

Zonderling schreef: En verder had ik zo wijs moeten zijn om mij hier helemaal niet mee in te laten. :)
Dat geldt ook voor mij... :huhu
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

liz boer schreef:Tot wanneer kun je stemmen?
Een week. Dus dinsdagavond sluiten om 22.00 uur.
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door liz boer »

Piet Puk schreef:
liz boer schreef:Tot wanneer kun je stemmen?
Een week. Dus dinsdagavond sluiten om 22.00 uur.
Spannend...
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Ditbenik »

Zonderling schreef:Het stemmenverloop is wonderlijk, mede doordat het mogelijk is de stem te wijzigen op basis van de tussentijdse uitslagen.
Waar de stemmen eerder meer evenredig verdeeld waren, gaan nu alsnog alle stemmen naar de koplopers.
Daarbij is het een race geworden tussen 'links' en 'rechts', om het wat simpel uit te drukken.
Waarbij 'rechts' verdeeld is en het alsnog lijkt te gaan verliezen...
Overigens: dank voor het vertrouwen in mij, maar tegelijk roep ik jullie op de resterende stemmen op mij (het waren er gisteren nog 6 en in de tweede ronde zelfs 20) maar weg te halen, mits ze de goede kant op gaan...
Tsjonge, jonge, nu krijg ik opeens het stempel links omdat ik niet op DIA wil stemmen. M.i. heeft dat niks met links of rechts te maken. Je kunt ook gewoon kiezen op basis van altijd positief of negatief reageren, of omdat je van de ene meer weet dan van de anderen, of omdat je de ene woonplaats mooi vindt en de andere, of omdat de ene een leuke auto rijdt en andere een ouwe fiets. Ik noem zomaar wat dingen op. Maar goed, nu wordt links en rechts bepaald aan de hand van de persoon op wie stemt. Het zij zo. Ik typte dit bericht met beide handen trouwens.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door eilander »

We kunnen er in elk geval van leren dat Refoforummers weinig standvastigheid kennen... Volgens mij zit menigeen nog zijn keuze achteraf te wijzigen.
Ik niet, ik heb steeds gestemd op degene die in alle rondes zit en die ondanks dat nog nooit één posting heeft geplaatst...
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Luther »

Volgens de DKO volgt er minstens nog een verkiezing tussen de twee met het hoogste stemmenaantal.
Overigens heb ik gestemd op een poster, met wie ik het vaak niet eens ben. (Om even de theorie van @Zonderling te ontkrachten.)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

Luther schreef:Volgens de DKO volgt er minstens nog een verkiezing tussen de twee met het hoogste stemmenaantal.
Overigens heb ik gestemd op een poster, met wie ik het vaak niet eens ben. (Om even de theorie van @Zonderling te ontkrachten.)
Nou, als op deze stemming de DKO van toepassing is, mag ik me toch ernstig afvragen of we het niet opnieuw moeten doen. Of waren deze eerdere stemmingen het grostal met een kerkenraad van ca. 65 personen
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Bezorgd »

Ik heb blanco gestemd omdat dit soort lijstjes niet passen in onze traditie :jongle
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

eilander schreef:We kunnen er in elk geval van leren dat Refoforummers weinig standvastigheid kennen... Volgens mij zit menigeen nog zijn keuze achteraf te wijzigen.
Ik niet, ik heb steeds gestemd op degene die in alle rondes zit en die ondanks dat nog nooit één posting heeft geplaatst...
Ik heb standvastig op de naar mijn mening beste forummer gestemd en kwam uit bij Eilander
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door eilander »

-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Die zich aangordt, beroeme zich niet als die zich losmaakt...
Mannetje
Berichten: 7667
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Mannetje »

Ik doe elke keer wat anders. Gewoon, omdat het kan. ;)
-
Piet Puk
Berichten: 5411
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

Ad Anker schreef:Wanneer is de huldiging? Ik vind het best spannend.
Huldiging is woensdagavond a.s. om 20.00 uur in Keteldorp op het Keteldorpplein. De huldiging zal worden gedaan door burgemeester Bazeman.
Plaats reactie