Piet Puk Bokaal - finaleronde

Welke Refoforummer kies jij als winnaar?

Jongere
12
11%
Eilander
3
3%
DIA
43
38%
Huisman
1
1%
JCRyle
2
2%
GJdeBruijn
2
2%
DDD
42
37%
Zonderling
2
2%
Blanco
7
6%
 
Totaal aantal stemmen: 114

eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: RE: Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door eilander »

-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Misschien dat je dan ook eindelijk dat beeld van jezelf en je rol hier een beetje kan bijstellen.
-DIA-
Berichten: 32735
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: RE: Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door -DIA- »

eilander schreef:
-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Misschien dat je dan ook eindelijk dat beeld van jezelf en je rol hier een beetje kan bijstellen.
Ik zie dat dat al door anderen is gedaan... En dubbel stemmen (zo dat mogelijk ware) is in mijn ogen fraude.
Overigens zien we in de punten de scherpe tegenstellingen wel openbaar komen.
Het ene uiterste tegen het andere uiterste? Zoiets? Hoewel ik zelf me beslist geen uiterste kan noemen.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 18 aug 2018, 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Piet Puk
Berichten: 5432
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: RE: Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

-DIA- schreef:
eilander schreef:
-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Misschien dat je dan ook eindelijk dat beeld van jezelf en je rol hier een beetje kan bijstellen.
Ik zie dat dat al door anderen is gedaan... En dubbel stemmen (zo dat mogelijk ware) is in mijn ogen fraude.
Dubbel stemmen is niet mogelijk. Tenzij je dubbele accounts hebt.
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: RE: Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door JCRyle »

-DIA- schreef:
eilander schreef:
-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Misschien dat je dan ook eindelijk dat beeld van jezelf en je rol hier een beetje kan bijstellen.
Ik zie dat dat al door anderen is gedaan...
Ik denk dat Eilander meer bedoeld dat je best mag weten dat je hier op het forum gewaardeerd wordt om wie je bent en wat je inbrengt. In ieder geval je rechtlijnigheid, die je door de jaren heen laat zien. En laat al de reacties die je in de loop van de tijd gekregen hebt, zowel positief als negatief, hier het bewijs voor zijn. Alleen als je wat te melden hebt trek je mensen hun aandacht. Blijkbaar lukt je dat keer op keer! In ieder geval DIA - los van het feit dat de overige zes heren ook wijze (!) en gewaardeerde mensen zijn - heb je mijn stem!
Gebruikersavatar
Gerson
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 nov 2012, 12:52

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Gerson »

-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
@Dia, Ds A.D. Muilwijk heb ik jaren geleden eens de uitspraak horen doen:

“Je moet een dominee maar nooit te veel beklagen, dan doen ze zichzelf al genoeg.....”

Hier moest ik aan denken toen ik uw quote las.
Overigens heeft u mijn stem gehad, van harte.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17326
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door huisman »

-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Idd DIA je hebt mij onvoostelbaar venederend verslagen. Voor mij uithuilen en opnieuw beginnen. :ouin :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
JCRyle
Berichten: 2287
Lid geworden op: 29 mei 2017, 13:08

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door JCRyle »

huisman schreef:
-DIA- schreef:Wat nou weer? Zie ik ineens dat de meest verguisde RF'er met One Point verschil aan De Top staat! :bobo
Idd DIA je hebt mij onvoostelbaar venederend verslagen. Voor mij uithuilen en opnieuw beginnen. :ouin :)
:haha
Zonderling
Berichten: 4330
Lid geworden op: 19 nov 2005, 12:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Zonderling »

Het stemmenverloop is wonderlijk, mede doordat het mogelijk is de stem te wijzigen op basis van de tussentijdse uitslagen.
Waar de stemmen eerder meer evenredig verdeeld waren, gaan nu alsnog alle stemmen naar de koplopers.
Daarbij is het een race geworden tussen 'links' en 'rechts', om het wat simpel uit te drukken.
Waarbij 'rechts' verdeeld is en het alsnog lijkt te gaan verliezen...
Overigens: dank voor het vertrouwen in mij, maar tegelijk roep ik jullie op de resterende stemmen op mij (het waren er gisteren nog 6 en in de tweede ronde zelfs 20) maar weg te halen, mits ze de goede kant op gaan...
Laatst gewijzigd door Zonderling op 18 aug 2018, 14:23, 2 keer totaal gewijzigd.
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door DDD »

Ik wil niet zeuren, en ook Jongere niet voor mijn karretje spannen, maar ik denk eerder dat links verdeeld is dan rechts.

Al is het natuurlijk maar net waar je de grens legt. DIA beschouwt zich als het midden, terwijl ik hem ietwat meer rechts zou positioneren;-)

Het zou beter zijn als er niet strategisch gekozen werd, vind ik ook. Daar worden de winnaars maar onnodig zelfingenomen van.

En verder moet je het ook niet al te serieus nemen. Misschien is het een aanmoediging van mensen om authentiek te zijn en gaat het helemaal niet zo over links of rechts. In sommige opzichten lijk ik best op DIA, in ieder geval. Zonder zo nu en dan een opmerking van de moderatoren was ik vast niet in de top drie gekomen;-)
Piet Puk
Berichten: 5432
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Piet Puk »

DDD schreef:Ik wil niet zeuren, en ook Jongere niet voor mijn karretje spannen, maar ik denk eerder dat links verdeeld is dan rechts.

Al is het natuurlijk maar net waar je de grens legt. DIA beschouwt zich als het midden, terwijl ik hem ietwat meer rechts zou positioneren;-)

Het zou beter zijn als er niet strategisch gekozen werd, vind ik ook. Daar worden de winnaars maar onnodig zelfingenomen van.

En verder moet je het ook niet al te serieus nemen. Misschien is het een aanmoediging van mensen om authentiek te zijn en gaat het helemaal niet zo over links of rechts. In sommige opzichten lijk ik best op DIA, in ieder geval. Zonder zo nu en dan een opmerking van de moderatoren was ik vast niet in de top drie gekomen;-)
Wordt je nu zenuwachtig? :humhihi
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Desiree »

Ik heb gewoon laat gestemd hoor. Ik kwam over de dam.. en je weet dan hoe het gaat... :)
Laatst gewijzigd door Desiree op 18 aug 2018, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


Zonderling
Berichten: 4330
Lid geworden op: 19 nov 2005, 12:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Zonderling »

DDD schreef:Ik wil niet zeuren, en ook Jongere niet voor mijn karretje spannen, maar ik denk eerder dat links verdeeld is dan rechts.
Wanneer Jongere een stemadvies geeft, kan de strijd beslecht worden...

Overigens zijn er al veel meer stemmen uitgebracht dan in de vorige rondes, kennelijk was er nog een legertje van niet actieve RF'ers die nu plotseling in het geweer gekomen zijn om hun kandidaat te steunen...
Gebruikersavatar
aboricultura
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 nov 2008, 18:34

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door aboricultura »

Voor stemmen ben ik wel in stemming ;)
heb dan de waarheid en de vrede lief
Gebruikersavatar
liz boer
Berichten: 2989
Lid geworden op: 18 jun 2018, 15:31

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door liz boer »

Tot wanneer kun je stemmen?
Zo God voor ons is, wie kan tegen ons zijn?
Erskinees
Berichten: 2749
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Piet Puk Bokaal - finaleronde

Bericht door Erskinees »

Ik vind het een beetje flauw, Zonderling. Je gaat zelfs stemadviezen geven etc. Het is maar een "flut"verkiezinkje. Het gaat hier m.i. niet om links of rechts, maar juist om de postings en de personen zelf.
DDD en Dia zijn beiden deelnemers waar ik mij vaak aan erger, maar er is ook waardering. Met een groot deel van de postings van DDD ben ik het zeer mee oneens. Toch waardeer ik zijn standvastigheid, andere invalshoek, eerlijkheid en manier van discussiëren dat mijn stem naar hem gaat. Terwijl ik het inhoudelijk wellicht vaker kan instemmen met Dia. Maar het gaat hier om de forummer, niet om links of rechts.
Plaats reactie