Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:Als ze nou nog wat vaker zouden meediscussiëren, zou dat de discussie op het forum nog meer ten goede komen.
Ik doe al zo'n 15 jaar mee en heb veel geschreven over aanbod van genade, mijn waardering voor dr. Steenblok, en de onterechte oppositie tegen zijn theologie. Dus start iets. ;)
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:
Jantje schreef:Als ze nou nog wat vaker zouden meediscussiëren, zou dat de discussie op het forum nog meer ten goede komen.
Ik doe al zo'n 15 jaar mee en heb veel geschreven over aanbod van genade, mijn waardering voor dr. Steenblok, en de onterechte oppositie tegen zijn theologie. Dus start iets. ;)
Dat is wel een erg smaldeel qua interesse.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Jantje »

Luther schreef:Denken jullie nog een beetje aan de Reformatie, bij het nomineren? :OO3
Ja, daarom wordt jij ook niet genomineerd. ;)
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Online
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door DDD »

Mara schreef:
eilander schreef:
Mara schreef:Er is hier weleens iemand geweest die zelfs 4 accounts aangemaakt had.
Als je dit doet met een proxy adres, weet de beheerder niet dat het dezelfde persoon is.
Hij hield op schrift bij welk personage wat gezegd had.
:bobo Dit soort rare fratsen zijn bij mij niet bekend, en ik vraag me dan af hoe je dit dan te weten komt...
Van die persoon zelf.
En het is wel bekend, althans bij Tiberius. Uiteindelijk!
In de forumsoftware kun je ook zien of er meerdere accounts van één ip-adres komen. Hoewel je natuurlijk ook met meer mensen in één huis kunt wonen;-)
Online
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door DDD »

Wim Anker schreef:Aha... het idee dat @DDD het Nederlands eigenlijk maar matig beheerst wordt wel bevestigd zo.
Dat is wel een gevoelig puntje. Ik ben wel benieuwd waaruit je dat afleidt.
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10418
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Zita »

Bij de broers Anker zie ik -realiseerde ik me onlangs - die beroemde broers Anker voor me: Wim en Hans (https://www.ankerenanker.nl/medewerkers) Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik het voor de helft goed heb :hum
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Jantje »

Zita schreef:Bij de broers Anker zie ik - realiseerde ik me onlangs - die beroemde broers Anker voor me: Wim en Hans (https://www.ankerenanker.nl/medewerkers) Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik het voor de helft goed heb :hum
:D :haha
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Roos2018 »

Ik nomineer ook niemand.
Elk van ons is hier (in meer of mindere mate) anoniem, en elk heeft z´n eigen karakter en gaven, en iedereen mag er zijn.
Dat maakt het lastig om criteria te stellen voor nominatie.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:
Zita schreef:Bij de broers Anker zie ik - realiseerde ik me onlangs - die beroemde broers Anker voor me: Wim en Hans (https://www.ankerenanker.nl/medewerkers) Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik het voor de helft goed heb :hum
:D :haha
Jantje vindt het een goeie, Zita. ;)
Je hebt het overigens helemaal fout.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:
Jantje schreef:
Zita schreef:Bij de broers Anker zie ik - realiseerde ik me onlangs - die beroemde broers Anker voor me: Wim en Hans (https://www.ankerenanker.nl/medewerkers) Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat ik het voor de helft goed heb :hum
:D :haha
Jantje vindt het een goeie, Zita. ;)
Je hebt het overigens helemaal fout.
De goeie is toch ook op Internet te vinden, @Ad? Of wordt ik nu te persoonlijk?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Wim Anker »

DDD schreef:
Wim Anker schreef:Aha... het idee dat @DDD het Nederlands eigenlijk maar matig beheerst wordt wel bevestigd zo.
Dat is wel een gevoelig puntje. Ik ben wel benieuwd waaruit je dat afleidt.
DDD schreef: Aan het lezen van de kanttekeningen missen veel mensen niet veel. Ik vind het overgrote deel van de kanttekeningen (buiten de tekstalternatieven om) open deuren, als je eenmaal begrijpt wat er staat, althans, want de teksten zijn moeilijker te lezen dan de SV zelf, in mijn beleving. En daarom schat ik in dat 85 procent van de kerkleden van de GG weinig tot niets begrijpt van de kanttekeningen bij de SV, althans, voor zover deze daadwerkelijk iets nieuws toevoegen.
Zullen we deze tekst eens analyseren in het kader van het NL?

Eerst de eerste zin. "Aan het lezen van de kanttekeningen missen veel mensen niet veel.". Wat staat hier nu eigenlijk? Bedoeld wordt, denk ik, dat het lezen van kanttekeningen voor veel mensen weinig oplevert. Maar dat staat er niet.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door eilander »

Volgens mij ging het hier over de nominaties, maar Wim is al met de verkiezingsstrijd begonnen. Hij heeft duidelijk de strategie van over de oceaan overgenomen... Benadruk je eigen sterke punten, Wim!
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Wim Anker »

eilander schreef:Volgens mij ging het hier over de nominaties, maar Wim is al met de verkiezingsstrijd begonnen. Hij heeft duidelijk de strategie van over de oceaan overgenomen... Benadruk je eigen sterke punten, Wim!
Nou moe. Ik beantwoord gewoon een vraag n.a.v een constatering.

Krijgen we direct de EU duiding / framing / demonisering :bobo
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 02 aug 2018, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Ad Anker »

eilander schreef:Volgens mij ging het hier over de nominaties, maar Wim is al met de verkiezingsstrijd begonnen. Hij heeft duidelijk de strategie van over de oceaan overgenomen... Benadruk je eigen sterke punten, Wim!
Zet iemand in het Trump kamp zodat iemand niet meer serieus genomen hoeft te worden? Is dat jouw edele strategie, @eilander?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door eilander »

Serieuze jongens, die gebroeders Anker :super
Plaats reactie