Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Ad Anker »

eilander schreef:Serieuze jongens, die gebroeders Anker :super
Monster :fouet
DDD
Berichten: 28489
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: RE: Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door DDD »

Wim Anker schreef:
DDD schreef:
Wim Anker schreef:Aha... het idee dat @DDD het Nederlands eigenlijk maar matig beheerst wordt wel bevestigd zo.
Dat is wel een gevoelig puntje. Ik ben wel benieuwd waaruit je dat afleidt.
DDD schreef: Aan het lezen van de kanttekeningen missen veel mensen niet veel. Ik vind het overgrote deel van de kanttekeningen (buiten de tekstalternatieven om) open deuren, als je eenmaal begrijpt wat er staat, althans, want de teksten zijn moeilijker te lezen dan de SV zelf, in mijn beleving. En daarom schat ik in dat 85 procent van de kerkleden van de GG weinig tot niets begrijpt van de kanttekeningen bij de SV, althans, voor zover deze daadwerkelijk iets nieuws toevoegen.
Zullen we deze tekst eens analyseren in het kader van het NL?

Eerst de eerste zin. "Aan het lezen van de kanttekeningen missen veel mensen niet veel.". Wat staat hier nu eigenlijk? Bedoeld wordt, denk ik, dat het lezen van kanttekeningen voor veel mensen weinig oplevert. Maar dat staat er niet.
In de haast sloeg ik inderdaad het woord 'niet' over.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Jantje »

Wordt het niet eens tijd dat er een keuze gemaakt wordt uit de nominaties? Volgens mij is er door de (actieve) forummers wel genoeg tijd voor geweest om iemand te nomineren.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Piet Puk »

Jantje schreef:Wordt het niet eens tijd dat er een keuze gemaakt wordt uit de nominaties? Volgens mij is er door de (actieve) forummers wel genoeg tijd voor geweest om iemand te nomineren.
Rustig, rustig, het is warm!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Jantje »

Piet Puk schreef:
Jantje schreef:Wordt het niet eens tijd dat er een keuze gemaakt wordt uit de nominaties? Volgens mij is er door de (actieve) forummers wel genoeg tijd voor geweest om iemand te nomineren.
Rustig, rustig, het is warm!
Op de Betuwe of de Veluwe is het inderdaad warmer als in Zeeland.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32704
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door -DIA- »

Jantje schreef:
Piet Puk schreef:
Jantje schreef:Wordt het niet eens tijd dat er een keuze gemaakt wordt uit de nominaties? Volgens mij is er door de (actieve) forummers wel genoeg tijd voor geweest om iemand te nomineren.
Rustig, rustig, het is warm!
Op de Betuwe of de Veluwe is het inderdaad warmer als in Zeeland.
Ik denk dat het in Twente nog wat warmer is dan de Betuwe... Vaak (niet altijd) gaat het zo: Hoe oostelijker hoe minder invloed van de zee. Hoe meer een continentaal klimaat. Let b.v. eens op de weerstations als Arcen, Ell, Eindhoven, Twenthe (Enschede), Hupsel (Eibergen), Deelen (Arnhem).

Op dit moment geeft het officiële KNMI-weerstation van Twenthe nog 31.2 graden aan, Hupsel (Achterhoek) 31.7, Arcen: 32.8, Eindhoven: 32,0
Het officiële KNMI-weerstation Herwijnen geeft een indicatie voor de Betuwe: 29,1
Zeeland nu: Vlissingen: 27,2, Wilhelminadorp: 26.4, Westdorpe: 28,7.
Opmerking: Voor Zeeland kan moeilijk een representatief weerstation gevonden worden. Vlissingen en Wilhelminadorp hebben meer invloed van wateroppervlakten in de buurt. Westdorpe in Zeeuws Vlaanderen is niet representatief voor Zeeland: Het ligt op veel warmere zandgronden dan de andere Zeeuwse stations, die op koelere kleigronden liggen en bovendien invloed ondergaan van wateroppervlakken.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Ditbenik »

Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Piet Puk »

Ditbenik schreef:Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Pak de handschoen op, zou ik zeggen.
Mannetje
Berichten: 7694
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Mannetje »

Ditbenik schreef:Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Huh, als je zo vaak geband bent, hoe kun je hier dan nog zijn?
Daarnaast is een ban een besluit van het hele modteam, als ik het goed heb.
-
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Piet Puk »

Mannetje schreef:
Ditbenik schreef:Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Huh, als je zo vaak geband bent, hoe kun je hier dan nog zijn?
Daarnaast is een ban een besluit van het hele modteam, als ik het goed heb.
Maar 1 ervan zal het besluit toelichten neem ik aan(althans bij waarschuwing)
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10420
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Zita »

Mannetje schreef:
Ditbenik schreef:Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Huh, als je zo vaak geband bent, hoe kun je hier dan nog zijn?
Daarnaast is een ban een besluit van het hele modteam, als ik het goed heb.
Tijdelijke bans maken ook deel uit van ons arsenaal. En ja, over bans is in het modteam altijd unanimiteit.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Piet Puk »

Ditbenik schreef:Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Ik neem aan dat de waarschuwingen en ban niet voor niets zijn uitgedeeld. Ook zelf ervaar ik dat ik met de ene moderator beter over weg kan dan met de andere. Maar in dit geval zijn ze over je gesteld. Ik twijfel er ook geen moment aan dat zij op een weloverwogen wijze besluiten nemen. Ik zal dus niet het voortouw nemen bij deze poll, sterker nog het zelfs afraden.
Ditbenik
Inactief
Berichten: 3465
Lid geworden op: 25 feb 2011, 17:09

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Ditbenik »

Zita schreef:
Mannetje schreef:
Ditbenik schreef:Komt er ook nog een stemmer van de moderator die je het vaakst heeft geband? Ik heb er 1 met stip op 1 :)
Huh, als je zo vaak geband bent, hoe kun je hier dan nog zijn?
Daarnaast is een ban een besluit van het hele modteam, als ik het goed heb.
Tijdelijke bans maken ook deel uit van ons arsenaal. En ja, over bans is in het modteam altijd unanimiteit.
Nee, een tijdelijke ban heb ik nooit gehad. Altijd direct een definitieve. Bijvoorbeeld omdat ik de DL in eigen woorden citeerde en dan lijken ze soms wel erg ruim. Dat kreeg ik een ban met als motivatie dat ik een hater zou zijn van Schrift en belijdenis. Dat heeft me veel pijn gedaan, juist omdat ik dol ben op de DL. Tegenwoordig schijnt het beleid totaal anders te zijn. Nu zie ik mensen de DL tegenspreken of in twijfel trekken. Dat lijkt geen reden te zijn voor een ban.

Hoe hier je nog kunt zijn? Als je ban krijgt direct weer een nieuwe nickname aanmaken. Ik gebruik m'n vijfde. Daar ben ik zuinig op. Ik citeer niet meer in eigen woorden uit de DL en dat gaat al 7,5 jaar goed.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Piet Puk »

@Ditbenik Wel originele nickname.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Verkiezing 'Refoforummer van het jaar'

Bericht door Piet Puk »

Is er nog iemand die suggesties heeft voor de titel? Is populairste Refoforummer 2018 een suggestie?
Plaats reactie