Meeting

Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Meeting

Bericht door Orchidee »

Dodo schreef:
Orchidee schreef:10

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
Als dat zo uitkomt zou het bij mij kunnen. Vijftien man zou ook kunnen.
Kan Gouda ook eens komen ;-)
Dat is zeker!
En ook eens wat minder ver rijden voor de Randstedelingen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn TA-1033 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18713
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Meeting

Bericht door helma »

Mara schreef:
helma schreef:Erg leuk; een meeting. Misschien een idee om het door een nieuwkomer te laten organiseren?
Ik vind het wel wat voor @Liz Boer :huhu
Toe nou zeg en de rest leest het sufferdje. :jongle
Er is maar een klein percentage forummers dat hier behoefte aan heeft en in het pulletje valt.
En toch zou het zo gezellig zijn als jij er ook zou zijn!
DDD
Berichten: 28647
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Meeting

Bericht door DDD »

Precies. Waarom zou je je naam eer aan doen in dit draadje?
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Meeting

Bericht door Mara »

DDD schreef:Precies. Waarom zou je je naam eer aan doen in dit draadje?
Het ging erom dat Liz geen nieuweling is. Dus waarom dan deze suggestie?
Er zijn al diverse forumavonden geweest, dit bleef altijd beperkt tot een heel klein groepje, die toch al op een bepaalde manier kennis met elkaar heeft gemaakt, of al kent.
En alles blijft gewoon bij het oude.
Misschien is dat ook gewoon goed. ;)
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat het iets waardevols toevoegt als ik aanschuif op zo'n avond, al vind ik Dodo superaardig en houden we toevallig allebei van katjes.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Meeting

Bericht door Ad Anker »

Ik zou het ook wel eens aardig vinden om zoiets bij te wonen. Wil vooral wel eens een praatje maken met DDD.
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Meeting

Bericht door eilander »

Ik zou het juist heel mooi vinden om forummers in het echt te ontmoeten. Ik kan eigenlijk niemand bedenken die ik niet zou willen spreken. Juist degenen waarmee je het hier nu vaak niet eens bent, zou ik graag eens willen spreken. Maar ja, dat begint ermee om zelf een keer te komen natuurlijk...
Brbndr
Berichten: 430
Lid geworden op: 19 mei 2018, 00:02

Re: Meeting

Bericht door Brbndr »

Deze held achter de keyboard hoopt voor 2 weken in augustus in Nederland te zijn. Een meeting is wel heel anders als anoniem van ver en achter de computer. Als er in de tijd dat ik in Nederland ben iets geregeld is dan probeer ik te komen. (als buitenlanders welkom zijn natuurlijk ;) )
Laatst gewijzigd door Brbndr op 21 jul 2018, 22:59, 2 keer totaal gewijzigd.
DDD
Berichten: 28647
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Meeting

Bericht door DDD »

Mara schreef:
DDD schreef:Precies. Waarom zou je je naam eer aan doen in dit draadje?
Het ging erom dat Liz geen nieuweling is. Dus waarom dan deze suggestie?
Er zijn al diverse forumavonden geweest, dit bleef altijd beperkt tot een heel klein groepje, die toch al op een bepaalde manier kennis met elkaar heeft gemaakt, of al kent.
En alles blijft gewoon bij het oude.
Misschien is dat ook gewoon goed. ;)
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat het iets waardevols toevoegt als ik aanschuif op zo'n avond, al vind ik Dodo superaardig en houden we toevallig allebei van katjes.
Ik vond het wel iets toevoegen om te zien wie er achter alle verdrietende en verheugende bijdragen zitten.
DDD
Berichten: 28647
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Meeting

Bericht door DDD »

Ad Anker schreef:Ik zou het ook wel eens aardig vinden om zoiets bij te wonen. Wil vooral wel eens een praatje maken met DDD.
Ik denk dat ik dat aankan. En anders verstout ik mij. In het ergste geval barst ik in huilen uit, maar dat komt niet vaak voor.

In alle gevallen voegt het iets toe, dus dat lijkt mij wederzijds ook leuk.
Piet Puk
Berichten: 5437
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Meeting

Bericht door Piet Puk »

Mara schreef:
DDD schreef:Precies. Waarom zou je je naam eer aan doen in dit draadje?
Het ging erom dat Liz geen nieuweling is. Dus waarom dan deze suggestie?
Er zijn al diverse forumavonden geweest, dit bleef altijd beperkt tot een heel klein groepje, die toch al op een bepaalde manier kennis met elkaar heeft gemaakt, of al kent.
En alles blijft gewoon bij het oude.
Misschien is dat ook gewoon goed. ;)
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat het iets waardevols toevoegt als ik aanschuif op zo'n avond, al vind ik Dodo superaardig en houden we toevallig allebei van katjes.
Waarom bleef het beperkt tot een select groepje? Is hier op Refoforum daar ook geen aankondiging van geweest?
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Meeting

Bericht door eilander »

Natuurlijk is dat gewoon openbaar besproken hier. Alleen niet iedereen wil zoiets, zoals je ziet. En je moet ook nog gelegenheid hebben natuurlijk, en vervoer.
merel
Berichten: 9768
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Meeting

Bericht door merel »

.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Meeting

Bericht door Ad Anker »

DDD schreef:
Ad Anker schreef:Ik zou het ook wel eens aardig vinden om zoiets bij te wonen. Wil vooral wel eens een praatje maken met DDD.
Ik denk dat ik dat aankan. En anders verstout ik mij. In het ergste geval barst ik in huilen uit, maar dat komt niet vaak voor.

In alle gevallen voegt het iets toe, dus dat lijkt mij wederzijds ook leuk.
:super
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23839
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Meeting

Bericht door refo »

Brbndr schreef:Deze held achter de keyboard hoopt voor 2 weken in augustus in Nederland te zijn. Een meeting is wel heel anders als anoniem van ver en achter de computer. Als er in de tijd dat ik in Nederland ben iets geregeld is dan probeer ik te komen. (als buitenlanders welkom zijn natuurlijk ;) )
Het is dan wel de vraag of je terug mag naar de USA.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18713
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Meeting

Bericht door helma »

Mara schreef:
DDD schreef:Precies. Waarom zou je je naam eer aan doen in dit draadje?
Het ging erom dat Liz geen nieuweling is. Dus waarom dan deze suggestie?
Er zijn al diverse forumavonden geweest, dit bleef altijd beperkt tot een heel klein groepje, die toch al op een bepaalde manier kennis met elkaar heeft gemaakt, of al kent.
En alles blijft gewoon bij het oude.
Misschien is dat ook gewoon goed. ;)
Persoonlijk heb ik niet het gevoel dat het iets waardevols toevoegt als ik aanschuif op zo'n avond, al vind ik Dodo superaardig en houden we toevallig allebei van katjes.
Ik wist niet dat algemeen bekend was dat Liz een 'nieuwe oude' was; en zij wilde graag een meeting organiseren.
Verder heb ik de meeste forummers die ik 'ken' via een meeting korter of langer geleden ontmoet. En daar zijn waardevolle contacten uitgegroeid. Logisch dat je dan bij een nieuwe meeting er al verschillende kent. Toch was de helft van de vorige meeting nieuw voor mij. En het was een zinvolle avond met goede gesprekken.
Plaats reactie