College Style failliet (uit: Wist je dat)

emigrant
Verbannen
Berichten: 895
Lid geworden op: 10 okt 2015, 21:49

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door emigrant »

kasparov schreef:Het heeft mij wel verbaasd dat College Style bijv. in Breda een winkel opende. Daar woont relatief weinig refo-doelgroep. En de binnenstad van Breda zal vast niet goedkoop zijn.
Aalst, Brakel, Veen, Aalburg....... plaatsen in de buurt met “refo-doelgroep”.
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Orchidee »

Jeremiah schreef:
Het lijkt me niet gepast om hier grappen over te maken. Vroeger waren er mensen die tot bekering kwamen, die echt ineens in het zwart gingen..
En dat is goed en/of normaal?



Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
karel de grote
Inactief
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 nov 2017, 12:08

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door karel de grote »

Ah, Orchidee, een kleine joke lijkt me niet verkeerd. Maar om nu mensen te gaan veroordelen die in het zwart gaan? :nonnon Als ze het maar niet dwingend opleggen aan anderen. En zelf vind ik zwart best een aardig kleurtje.
Luctor et emergo
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Orchidee »

Zwart is géén kleur

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
Desiree
Berichten: 2099
Lid geworden op: 09 dec 2006, 19:10

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Desiree »

Ze hadden Olcay Gulsen in moeten huren.. :) Nieuw concept, nieuwe look. Nieuwe acties. Alleen niet zo refo ;)

Altijd balen zoiets... voor personeel tuurlijk niet leuk. Hopelijk voor hen weer nieuwe kansen..

Ik heb er weinig gekocht, weleens gekeken. Moet ervoor rijden. Ben eigenlijk Esprit fan online geworden..
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry


karel de grote
Inactief
Berichten: 50
Lid geworden op: 23 nov 2017, 12:08

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door karel de grote »

Jij bent dan ook wel weer van veel op de hoogte, Dees!
Luctor et emergo
kasparov
Berichten: 360
Lid geworden op: 17 nov 2017, 00:15

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door kasparov »

emigrant schreef:
kasparov schreef:Het heeft mij wel verbaasd dat College Style bijv. in Breda een winkel opende. Daar woont relatief weinig refo-doelgroep. En de binnenstad van Breda zal vast niet goedkoop zijn.
Aalst, Brakel, Veen, Aalburg....... plaatsen in de buurt met “refo-doelgroep”.
In de buurt... tja, Nederland is een kikkerlandje, maar voor mij niet zo'n logische keuze.
Gebruikersavatar
Wandelende
Inactief
Berichten: 3076
Lid geworden op: 13 jun 2017, 06:43

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Wandelende »

(~)
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Erasmiaan »

Er moet mij even iets van het hart. Iedereen mag zijn mening hebben over CollegeStyle en over de eigena(a)r(en). Maar wat ik ervan weet is voor een advertentie voor een goed doel nooit vergeefs een beroep op hen gedaan. Verder weet ik toevallig persoonlijk dat ook toen het heel slecht ging met deze keten, ze een grote schenking van kleding en winkelspullen hebben gedaan voor een goed doel.

Dat zijn dingen die misschien niet iedereen hoeft te weten. Maar nu er zo lelijk over wordt gedaan (materialisme, dure kleding, achterban bedotten, enz.) voel ik het als mijn plicht om des naasten eer en goed gerucht toch wat te bevorderen.
Online
DDD
Berichten: 28492
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door DDD »

Dank!
Sheba
Inactief
Berichten: 1997
Lid geworden op: 23 okt 2013, 21:48

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Sheba »

Erasmiaan schreef:Er moet mij even iets van het hart. Iedereen mag zijn mening hebben over CollegeStyle en over de eigena(a)r(en). Maar wat ik ervan weet is voor een advertentie voor een goed doel nooit vergeefs een beroep op hen gedaan. Verder weet ik toevallig persoonlijk dat ook toen het heel slecht ging met deze keten, ze een grote schenking van kleding en winkelspullen hebben gedaan voor een goed doel.

Dat zijn dingen die misschien niet iedereen hoeft te weten. Maar nu er zo lelijk over wordt gedaan (materialisme, dure kleding, achterban bedotten, enz.) voel ik het als mijn plicht om des naasten eer en goed gerucht toch wat te bevorderen.
Mooi dat je dit zegt.
En wat betreft beschuldigen van materialisme eigenaren...
Het materialisme zit niet in een winkelketen (alleen). Het materialisme zit duidelijk ook in de kopers. Anders had een winkel geen bestaansrecht. Een winkel doet een beroep op dingen die we nodig hebben en op dingen die we niet nodig hebben maar uit materialisme wel denken nodig te hebben...
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23814
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door refo »

Sheba schreef:
Erasmiaan schreef:Er moet mij even iets van het hart. Iedereen mag zijn mening hebben over CollegeStyle en over de eigena(a)r(en). Maar wat ik ervan weet is voor een advertentie voor een goed doel nooit vergeefs een beroep op hen gedaan. Verder weet ik toevallig persoonlijk dat ook toen het heel slecht ging met deze keten, ze een grote schenking van kleding en winkelspullen hebben gedaan voor een goed doel.

Dat zijn dingen die misschien niet iedereen hoeft te weten. Maar nu er zo lelijk over wordt gedaan (materialisme, dure kleding, achterban bedotten, enz.) voel ik het als mijn plicht om des naasten eer en goed gerucht toch wat te bevorderen.
Mooi dat je dit zegt.
En wat betreft beschuldigen van materialisme eigenaren...
Het materialisme zit niet in een winkelketen (alleen). Het materialisme zit duidelijk ook in de kopers. Anders had een winkel geen bestaansrecht. Een winkel doet een beroep op dingen die we nodig hebben en op dingen die we niet nodig hebben maar uit materialisme wel denken nodig te hebben...
En door af en toe wat weg te geven, gaan mensen meer bij je kopen, omdat je zo'n goeie jongen bent. (Dat doe ik zelf ook...)
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1240
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door Klavart »

kasparov
Berichten: 360
Lid geworden op: 17 nov 2017, 00:15

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door kasparov »

Erasmiaan schreef:Er moet mij even iets van het hart. Iedereen mag zijn mening hebben over CollegeStyle en over de eigena(a)r(en). Maar wat ik ervan weet is voor een advertentie voor een goed doel nooit vergeefs een beroep op hen gedaan. Verder weet ik toevallig persoonlijk dat ook toen het heel slecht ging met deze keten, ze een grote schenking van kleding en winkelspullen hebben gedaan voor een goed doel.

Dat zijn dingen die misschien niet iedereen hoeft te weten. Maar nu er zo lelijk over wordt gedaan (materialisme, dure kleding, achterban bedotten, enz.) voel ik het als mijn plicht om des naasten eer en goed gerucht toch wat te bevorderen.
Zakelijk en prive lopen dan misschien wat door elkaar. Zakelijk mag je afwegen om eerst te overleven en dan pas er voor anderen te zijn. Dat vraag zakelijkheid.
kasparov
Berichten: 360
Lid geworden op: 17 nov 2017, 00:15

Re: College Style failliet (uit: Wist je dat)

Bericht door kasparov »

Klavart schreef:Mogelijk een doorstart: https://www.rd.nl/vandaag/economie/cura ... -1.1449583
Bij een doorstart zijn alle oude schulden verdwenen, maar de schuldenaren hebben daarmee nog niet (geheel) ontvangen.
Plaats reactie