Wist je dat...

Zeeuw
Berichten: 11619
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Wist je dat...

Bericht door Zeeuw »

DDD schreef:
Bezorgd schreef:
DDD schreef:Waarom? Het samenwerken met FvD heeft weinig met een bijbelse lijn te maken.
Ken jij een partij waar je het in alles 100% mee eens bent?
Nee. Maar er zijn natuurlijk wel grenzen aan wat ik zou kunnen verdragen in mijn partij.
Dat denk ik ook. Het ene punt zal je meer doen dan het andere. Ik blijft SGP stemmen ondanks het vrouwenstandpunt, maar zou nog wat overtuigder zijn wanneer dit standpunt zou wijzigen. Maar het is geen breekpunt voor me.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33304
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wist je dat...

Bericht door Tiberius »

Zita schreef:
Tiberius schreef:Vervreemd van de SGP, en de SGP is voor 99% theologie, dus dat lijkt me logisch.
Je kunt je ook minder verbonden zijn gaan voelen met het hele zuil-denken. SGP kan erg zuilerig zijn. Dat is een cultuurdingetje, dat los staat van theologie.
Dat zou kunnen.
Maar juist de laatste jaren wordt dat hele zuil-denken bij de SGP steeds minder. De SGP profileert zich steeds meer als een aantrekkelijk alternatief voor niet-refo's.
Online
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18726
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat...

Bericht door helma »

Wij gister hele dure taart hebben gegeten...
Vanwege ons huwelijksjubileum waren we een nachtje weg. Op de terugweg besloten we een taart mee te nemen voor thuis.
We parkeerden in een voor ons onbekend dorp op een groot plein met weinig auto's.
Toen we met de taart bij de auto terugkwamen bleek dat het betaald parkeren was... Dat hadden we gemist..

We hebben eensgezind bedacht dat de regering die €67.50 vast goed kon gebruiken voor de steunpakketten. En we hebben elke hap taart op waarde geschat...
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wist je dat...

Bericht door Ukkie »

helma schreef:Wij gister hele dure taart hebben gegeten...
Vanwege ons huwelijksjubileum waren we een nachtje weg. Op de terugweg besloten we een taart mee te nemen voor thuis.
We parkeerden in een voor ons onbekend dorp op een groot plein met weinig auto's.
Toen we met de taart bij de auto terugkwamen bleek dat het betaald parkeren was... Dat hadden we gemist..

We hebben eensgezind bedacht dat de regering die €67.50 vast goed kon gebruiken voor de steunpakketten. En we hebben elke hap taart op waarde geschat...
Gefeliciteerd Helma en Helmus!
Positief opgepakt die parkeerboete :)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Gebruikersavatar
Lilian1975
Berichten: 3050
Lid geworden op: 21 jun 2018, 20:12

Re: Wist je dat...

Bericht door Lilian1975 »

helma schreef:Wij gister hele dure taart hebben gegeten...
Vanwege ons huwelijksjubileum waren we een nachtje weg. Op de terugweg besloten we een taart mee te nemen voor thuis.
We parkeerden in een voor ons onbekend dorp op een groot plein met weinig auto's.
Toen we met de taart bij de auto terugkwamen bleek dat het betaald parkeren was... Dat hadden we gemist..

We hebben eensgezind bedacht dat de regering die €67.50 vast goed kon gebruiken voor de steunpakketten. En we hebben elke hap taart op waarde geschat...
Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ja,volgens mij is dit de beste manier om zo'n parkeerboete te verwerken. Volgende keer de parkeerwachter een stukje taart aanbieden?
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wist je dat...

Bericht door Piet Puk »

Mochten jullie nog leuke 'uitjes' zoeken tijdens deze lockdown, heb ik hier wat tips: https://www.jumbo.com/zoeken?Synchroniz ... Terms=Uien
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wist je dat...

Bericht door Ukkie »

Piet Puk schreef:Mochten jullie nog leuke 'uitjes' zoeken tijdens deze lockdown, heb ik hier wat tips: https://www.jumbo.com/zoeken?Synchroniz ... Terms=Uien
Ik ben erin getrapt Piet Puk :wiz
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10605
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Wist je dat...

Bericht door Ad Anker »

Hier wat geknipt. Vragen over modbeleid via pb a.u.b.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17362
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wist je dat...

Bericht door huisman »

Ad Anker schreef:Hier wat geknipt. Vragen over modbeleid via pb a.u.b.
Per PB dan :garde
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wist je dat...

Bericht door Jantje »

huisman schreef:
Ad Anker schreef:Hier wat geknipt. Vragen over modbeleid via pb a.u.b.
Per PB dan :garde
+1
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Christen
Berichten: 770
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wist je dat...

Bericht door Christen »

De enige toegestane (refo) kapper :haha.

Vaarwel.. ik lees wel :)
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wist je dat...

Bericht door Ukkie »

Christen schreef:De enige toegestane (refo) kapper :haha.

Vaarwel.. ik lees wel :)
Vaarwel? Niet weggaan hoor! :)
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Christen
Berichten: 770
Lid geworden op: 23 okt 2019, 21:32

Re: Wist je dat...

Bericht door Christen »

Nee hoor... ik was beetje ondeugend en dacht bij ban heb ik alvast mijn zegje gedaan :)
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Ukkie
Berichten: 1066
Lid geworden op: 21 nov 2020, 22:17
Locatie: Rotterdam

Re: Wist je dat...

Bericht door Ukkie »

Christen schreef:Nee hoor... ik was beetje ondeugend en dacht bij ban heb ik alvast mijn zegje gedaan :)
:) gelukkig maar.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Piet Puk
Berichten: 5457
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Wist je dat...

Bericht door Piet Puk »

Ukkie schreef:
Christen schreef:De enige toegestane (refo) kapper :haha.

Vaarwel.. ik lees wel :)
Vaarwel? Niet weggaan hoor! :)
Anders helemaal niet zo'n gekke gedachte. Ik dacht er vandaag ook aan
Plaats reactie