Wist je dat...

Gebruikersavatar
Forummer
Berichten: 1718
Lid geworden op: 23 sep 2020, 19:51

Re: Wist je dat...

Bericht door Forummer »

Forummer schreef:Het mij teveel energie kost om te blijven op RF. Ik merk dat ik mij veel dingen aantrek, dat ik van veel dingen verdrietig wordt. Ik begrijp veel niet, zeker niet hoe sommige zaken samen kunnen gaan met het geloof in Jezus Christus als persoonlijke Verlosser. Ik weet dat dit ook te wijten is aan mijn beperkte inlevingsvermogen.

Kortom, ik stop ermee. Ik heb regelmatig genoten van discussies. Heb me geërgerd aan zaken. Vooral aan het regelmatig aanwezige wantrouwen en aan refo-cultuur gerelateerde zaken. Heb dingen geleerd oa dankzij de uitgebreide bijdragen van Herman, Valcke, DIA, Ad Anker en verschillende anderen. Dank daarvoor.

Ik hoop en bid dat er meer eenheid mag komen. En dat God grootgemaakt mag worden. Hij geeft veel. Waarvoor Hem de eer.

Ik moet nog veel dingen lezen en uitzoeken. Maar dat ga ik zonder RF doen. Vanaf dinsdag kom ik niet meer online. Het ga u allen goed, en Gods zegen toegewenst.

'n Hartelijke groet van Forummer.
Bij dezen log ik uit.
Iedereen bedankt en Gods zegen toegewenst. Christus is gewillig! Aan God ligt het niet! Hem de eer.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Gebruikersavatar
pierre27
Berichten: 5385
Lid geworden op: 10 sep 2005, 12:00
Locatie: Eemvallei

Re: Wist je dat...

Bericht door pierre27 »

Forummer schreef:Het mij teveel energie kost om te blijven op RF. Ik merk dat ik mij veel dingen aantrek, dat ik van veel dingen verdrietig wordt. Ik begrijp veel niet, zeker niet hoe sommige zaken samen kunnen gaan met het geloof in Jezus Christus als persoonlijke Verlosser. Ik weet dat dit ook te wijten is aan mijn beperkte inlevingsvermogen.

Kortom, ik stop ermee. Ik heb regelmatig genoten van discussies. Heb me geërgerd aan zaken. Vooral aan het regelmatig aanwezige wantrouwen en aan refo-cultuur gerelateerde zaken. Heb dingen geleerd oa dankzij de uitgebreide bijdragen van Herman, Valcke, DIA, Ad Anker en verschillende anderen. Dank daarvoor.

Ik hoop en bid dat er meer eenheid mag komen. En dat God grootgemaakt mag worden. Hij geeft veel. Waarvoor Hem de eer.

Ik moet nog veel dingen lezen en uitzoeken. Maar dat ga ik zonder RF doen. Vanaf dinsdag kom ik niet meer online. Het ga u allen goed, en Gods zegen toegewenst.

'n Hartelijke groet van Forummer.
Gods Zegen Forummer, zonder die Zegen zijn we nergens!
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Wim Anker
Berichten: 3875
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Wist je dat...

Bericht door Wim Anker »

Forummer schreef:
Forummer schreef:Het mij teveel energie kost om te blijven op RF. Ik merk dat ik mij veel dingen aantrek, dat ik van veel dingen verdrietig wordt. Ik begrijp veel niet, zeker niet hoe sommige zaken samen kunnen gaan met het geloof in Jezus Christus als persoonlijke Verlosser. Ik weet dat dit ook te wijten is aan mijn beperkte inlevingsvermogen.

Kortom, ik stop ermee. Ik heb regelmatig genoten van discussies. Heb me geërgerd aan zaken. Vooral aan het regelmatig aanwezige wantrouwen en aan refo-cultuur gerelateerde zaken. Heb dingen geleerd oa dankzij de uitgebreide bijdragen van Herman, Valcke, DIA, Ad Anker en verschillende anderen. Dank daarvoor.

Ik hoop en bid dat er meer eenheid mag komen. En dat God grootgemaakt mag worden. Hij geeft veel. Waarvoor Hem de eer.

Ik moet nog veel dingen lezen en uitzoeken. Maar dat ga ik zonder RF doen. Vanaf dinsdag kom ik niet meer online. Het ga u allen goed, en Gods zegen toegewenst.

'n Hartelijke groet van Forummer.
Bij dezen log ik uit.
Iedereen bedankt en Gods zegen toegewenst. Christus is gewillig! Aan God ligt het niet! Hem de eer.
Tot morgen he! :haha
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Wist je dat...

Bericht door Jantje »

Wim Anker schreef:Tot morgen he! :haha
:yahoo
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wist je dat...

Bericht door KDD »

Wist je dat hier in Canada mensen die in de winter maanden overlijden vaak pas in de voorjaar begraven worden vanwege de vorst die in de grond zit. 15 april is de datum waneer ze weer gaan begraven.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wist je dat...

Bericht door Orchidee »

Dat wist ik niet!
Hoe worden lijken dan bewaard?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: RE: Re: Wist je dat...

Bericht door helma »

KDD schreef:Wist je dat hier in Canada mensen die in de winter maanden overlijden vaak pas in de voorjaar begraven worden vanwege de vorst die in de grond zit. 15 april is de datum waneer ze weer gaan begraven.
Sterkte morgen! Dat lijkt me best verdrietig.
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wist je dat...

Bericht door KDD »

Orchidee schreef:Dat wist ik niet!
Hoe worden lijken dan bewaard?
In een gebouw met koeling naast de kerkhof
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: RE: Re: Wist je dat...

Bericht door KDD »

helma schreef:
KDD schreef:Wist je dat hier in Canada mensen die in de winter maanden overlijden vaak pas in de voorjaar begraven worden vanwege de vorst die in de grond zit. 15 april is de datum waneer ze weer gaan begraven.
Sterkte morgen! Dat lijkt me best verdrietig.
Dank je. Het is wel vreemd maar het is niet anders. We hadden nooit kunnen denken dat de oudste broer en de jongste broer in hetzelfde tijd begraven zouden worden.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Wist je dat...

Bericht door Orchidee »

Heftig hoor! Véél sterkte!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
DDD
Berichten: 28479
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Wist je dat...

Bericht door DDD »

Sterkte!
KDD
Berichten: 1503
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Wist je dat...

Bericht door KDD »

Orchidee schreef:Heftig hoor! Véél sterkte!
Bedankt. Om duidelijk te zijn - het zijn niet mijn broers. De een is wel mijn vader en de ander mijn oom. Allebei broers van Helma’s vader. Ze waren een week achter elkander in februari gestorven en worden allebei morgen in één dienst begraven.
JvW
Berichten: 759
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Wist je dat...

Bericht door JvW »

Sterkte!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10424
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: RE: Re: Wist je dat...

Bericht door Orchidee »

KDD schreef:
Orchidee schreef:Heftig hoor! Véél sterkte!
Bedankt. Om duidelijk te zijn - het zijn niet mijn broers. De een is wel mijn vader en de ander mijn oom. Allebei broers van Helma’s vader. Ze waren een week achter elkander in februari gestorven en worden allebei morgen in één dienst begraven.
Nog aangrijpender! 3 broers kort na elkaar overledenAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Hoopvol
Berichten: 1296
Lid geworden op: 20 mar 2020, 07:36

Re: Wist je dat...

Bericht door Hoopvol »

Veel sterkte!
Plaats reactie