Bid- en Dankdag

Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Bid- en Dankdag

Bericht door Gijs83 »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:
het zijn dan misschien niet DIE kerken, toch wel BEPAALDE kerken, waar je niet veel fantasie bij nodig hebt om te weten wat er bedoeld wordt...
Jij en Gijs, dat is een mooie tandem
OK, in de Ger.Gem. zal ook wel wat mis zijn, maar mijn tekst dan aan te passen, nee dat vind ik te ver gaan. Ik zeg niet dat de mensen die DIE kerken en die hier op forum zo doen. Maar er zijn zat mensen in DIE kerken die er werelds leven op na houden en toch op hun manier nog wel 'kerks' zijn. Bv. zelfs kerkenraadsleden die topsportploeg aanhangen, dat moet gewoon kunnen. Dan maak je je als kerk toch ongeloofwaardig denk ik dan.

Ik vind het erg denigrend om ons als ouderwets neer te zetten. Is dat liefdevolle 'taal' dan? Dat is ook moddergooien hoor!
Niet erg gepaste actie op een forum als deze. Ik denk dat de moderators dat ook wel vinden! Misschien willen ze je reactie weghalen!
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Bid- en Dankdag

Bericht door JolandaOudshoorn »

:offtopic
Aan moddergooien naar elkaar hebben we niets. Misschien tijd voor een verzoening??

Bid-en dankdag, wat mij betreft 2 waardevolle dagen die ik graag in ere wil houden!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Bid- en Dankdag

Bericht door Tiberius »

Omdat het allang niet meer over bid- en dankdag gaat, zal ik de boel hier maar sluiten.
Gesloten