Christelijke levensstijl

albion
Berichten: 7514
Lid geworden op: 27 dec 2007, 18:23
Locatie: ergens in nederland

Re: Christelijke levensstijl

Bericht door albion »

Lassie schreef:Als ik dit zo lees over Jan dan herken ik ontzettend veel in dat van mijn broertje... Deze leefde tot voorkort alleen maar voor zichzelf. Trok niks aan wat z'n ouder zeiden (hij dronk veel alcohol en gebruikte ook drugs). Hij kon m'n moeder behoorlijk overstuur maken en ook nog eens m'n ouders negeren en manipuleren. Dit was gelukkig een (enorm lange) fase in z'n leven.

Blijf voor bidden en open voor hem (staan). Ook al zak de moed je in de schoenen.

Lassie, dit geeft de burger moed :super
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9087
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Christelijke levensstijl

Bericht door Bert Mulder »

albion schreef:
Zoals ik je in mijn pb's al duidelijk gemaakt heb ik heb een open relatie met mijn zoon, we spreken heel vaak van hart tot hart (alleen komt dat van mijn kant), en ik denk dat ik heel wat ouder ben dan jij. Ik ben ook opgevoed in de christelijke leer en weet dus waar ik met mijn zorgen terecht kan.
Ik antwoordde op een quote van Jolanda en gaf aan dat het voor MIJ een heel groot probleem is om mijn kind los te laten en kwam met het vb van 'Jan'. Maar ik kan hem ook wel te berde brengen als iemand die ik fantaseer en zo een vb geven als je dat prettiger vindt? Bv van: ik heb weleens gelezen van een jongen die blablabla...
Overigens hoefde je er ook niet op te reageren, dat maakt alleen maar meer reacties los van mijn kant.
wederzijds dus.

Het advies is eerlijk gemeend...

Wens je het allerbeste toe.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Plaats reactie