Werken bij defensie

DDD
Berichten: 28482
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Werken bij defensie

Bericht door DDD »

De opleiding bij het ROC begint al als ze 16 zijn... Misschien is dat het?
Gebruikersavatar
Hollander
Berichten: 2804
Lid geworden op: 26 aug 2019, 11:54
Locatie: Afwezig

Re: Werken bij defensie

Bericht door Hollander »

Zita schreef:
Hollander schreef:
merel schreef:Deze oproep komt op mij wat Rooms over, waar elk groot gezin bereid hoorde te zijn om een kind af te staan aan de kerk.
Deze dominee is verre van Rooms. Evenals zijn oproep.
Ik krijg vooral een beetje jeuk van 'een kind afstaan'. Alsof een volwassen kind het bezit van de ouders is. En alsof je een kind kwijt bent als het een baan heeft bij Defensie. Mijn ouders hebben toch ook geen kind hoeven afstaan aan het onderwijs? Of aan de agrarische sector? Of aan de medische wetenschap? (om maar een paar kinderen te noemen)
Volledig eens. Hij verwoordde echter woorden zoals hij deze tegen kwam bij ouders. Ik prefereer andere woorden.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Werken bij defensie

Bericht door Dodo »

Toen onze zoon VeVa deed, werden de ouders daar wel bij betrokken. Omdat ze goed moeten beseffen dat militair worden kan betekenen dat hij/zij uitgezonden gaat worden. Elk beroep kan uitgezonden worden. Ouders moeten dat goed beseffen, want als de militair aan het werk is en op de rol staat voor uitzending, kan dat niet meer teruggedraaid worden. Dan gaan ze. En dat is voor ouders ook een hele klus, dat geeft veel spanning.
Bruna
Berichten: 1734
Lid geworden op: 27 feb 2016, 16:00
Locatie: brunarefoforum@gmail.com

Re: Werken bij defensie

Bericht door Bruna »

In Terdege stond onlangs ook nog een interview met gezin waarvan vader bij korps mariniers zit. Ze zitten 2 jaar in Amerika.
Plaats reactie