Publieke gegevens predikanten

Reiziger
Berichten: 1155
Lid geworden op: 15 mar 2013, 17:08

Re: Publieke gegevens predikanten

Bericht door Reiziger »

-DIA- schreef:
Men kan zo wel eens uit de beroepen zien wat de ligging van de predikant is, maar
dat zal wel niet de bedoeling zijn.
Verder ontbreken er nog wat foto's van predikanten, waar ik betere foto's van heb.
De foto van ds. van Dieren is genomen bij een 'onder onsje', tijdens een synode-
vergadering, ik meen met ds. Schot.
Een mooie foto uit het jubileumboek zou wel beter staan. Ook van ds. Schreuder staat
er niet de mooiste foto... Maar ja. Wat zullen we er verder van zeggen.
In ieder geval lijkt me het punt over de auto's meer voor de site van Autoweek
geschikt....
Of die van ds den Hoed en den Hollander. Van hen is er geknipt uit de groepsfoto van de laatstgehouden synodevergadering van de NRC.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Publieke gegevens predikanten

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hendrikus schreef:Bij ons heb je te maken met vijf, zes predikanten. En altijd zijn er wel een of twee die liever met u en met dominee worden aangesproken dan met jij en met Jan. Ook goed, helemaal geen probleem.

Waar ik echter slecht tegen kan, is dat mensen dat tutoyeren en het gebruik van de voornaam uitleggen als een symptoom van gebrek aan respect voor het ambt of zelfs als een symptoom van geestelijk verval. Want dat is het absoluut niet, dat slaat nergens op.
Het hangt een beetje af van de band die je hebt met een predikant en in welke context je elkaar spreekt.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Plaats reactie