Het RD in verandering

Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: Het RD in verandering

Bericht door Erasmiaan »

freek schreef:
Erasmiaan schreef:
elbert schreef:Het commentaar van gisteren was ook nogal eenzijdig. Hoewel de kritiek op de internationale media terecht is, werd voorbijgegaan aan het feit dat de actie van de Israelische commando's in de Israelische pers als een groot fiasco wordt omschreven (zie bijvoorbeeld hier), vooral door politieke en militaire blunders. Nu kreeg ik de indruk dat het RD vond dat er eigenlijk niks misgegaan was.
Het commentaar was een goed antwoord op al degenen die direct, zonder van toeten of blazen te weten, moord en brand riepen tegen Israël. Minister Verhagen geeft nu ook al aan dat Israël het recht had om deze schepen te stoppen.

Verder geeft het door jou gelinkte artikel aan dat niet zozeer de actie fout is, maar de gevolgen van deze actie voor de beeldvorming. Dáár had beter over nagedacht moeten worden.
Ik vond dat Geert Wilders de meest evenwichtige benadering had van alle politici, eergisteren in Nova. (Wat trouwens toch een bijzonder inhoudelijke uitzending was. Niet eerder meegemaakt met hem)
Ik vond Kees van der Staaij het ook wel goed verwoorden.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Het RD in verandering

Bericht door refo »

Vandaag weer zo'n dom commentaar.

Gisteren was er een experiment: het Twitterdebat. Uiteraard een mislukking: dat werkt natuurlijk niet.
Het RD zal ook eens een duit in het zakje doen en wederom een prachtig commentaar. Niet dus. ::please

Door twitter zit ik bovenop de campagnes. Geweldig leuk om te zien en te lezen. Je kunt reageren en sommige politici reageren nog ook. Het RD (hoofdredactie van) denkt nog dat het een speeltje voor jongeren is, maar dat is helemaal niet zo.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Het RD in verandering

Bericht door Auto »

refo schreef:Vandaag weer zo'n dom commentaar.

Gisteren was er een experiment: het Twitterdebat. Uiteraard een mislukking: dat werkt natuurlijk niet.
Het RD zal ook eens een duit in het zakje doen en wederom een prachtig commentaar. Niet dus. ::please

Door twitter zit ik bovenop de campagnes. Geweldig leuk om te zien en te lezen. Je kunt reageren en sommige politici reageren nog ook. Het RD (hoofdredactie van) denkt nog dat het een speeltje voor jongeren is, maar dat is helemaal niet zo.
Volgens mij heeft iedereen die er aan mee deed het een debacle gevonden. Het wat toch niet normaal hoeveel onzin berichten er werden geplaatst en hoe er ook gereageerd werd? Dit was te verwachten, diverse ICT'ers hadden RTL al hier voor gewaarschuwd en aangegeven dat ze het anders moeten aanpakken.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Het RD in verandering

Bericht door Tiberius »

refo schreef:Geweldig leuk om te zien en te lezen.
Jij houdt wel van een bizarre chaos? Zoals het volgens nu.nl was: http://www.nu.nl/nieuws/2261098/twitter ... chaos.html
eilander
Moderator
Berichten: 16786
Lid geworden op: 15 okt 2007, 21:42

Re: Het RD in verandering

Bericht door eilander »

refo schreef:Vandaag weer zo'n dom commentaar.
Stel je voor dat je het altijd eens zou zijn met de commentator. Dat kun je je toch niet voorstellen!
Is het daarom direct een "dom commentaar"?
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Het RD in verandering

Bericht door freek »

refo schreef:Vandaag weer zo'n dom commentaar.

Gisteren was er een experiment: het Twitterdebat. Uiteraard een mislukking: dat werkt natuurlijk niet.
Het RD zal ook eens een duit in het zakje doen en wederom een prachtig commentaar. Niet dus. ::please

Door twitter zit ik bovenop de campagnes. Geweldig leuk om te zien en te lezen. Je kunt reageren en sommige politici reageren nog ook. Het RD (hoofdredactie van) denkt nog dat het een speeltje voor jongeren is, maar dat is helemaal niet zo.
Klopt. Het RD zoekt overal het spook van de veroppervlakkiging achter. Natuurlijk snapt iedereen dat de debatten in de toekomst niet per twitter gevoerd zullen worden.
Gebruikersavatar
Orchidee
Berichten: 10432
Lid geworden op: 30 dec 2009, 15:06
Locatie: Naast de buren

Re: Het RD in verandering

Bericht door Orchidee »

Ik heb hem tot op vandaag nog niet gemist :hum
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie