Franse ouders sluiten zoontje jaren op

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andreanum
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 jan 2009, 12:59

Franse ouders sluiten zoontje jaren op

Bericht door Andreanum »

MILLAU - In Frankrijk zijn een man en een vrouw opgepakt die hun zevenjarige zoon jarenlang van de buitenwereld hebben afgezonderd.

Hij zat opgesloten in een onverlicht kamertje dat op een cel leek, meldden Franse functionarissen donderdag.

In de ruimte lag alleen een met urine doordrenkt matras. Verder was er niets.



"Deze kleine jongen heeft jarenlang onder de ergste omstandigheden geleefd'', zei de openbaar aanklager in het Zuid-Franse Millau, waar het drama zich afspeelde.


Eenzaam

De jongen is lichamelijk zwak en heeft een ernstig tekort aan zintuiglijke indrukken gehad tijdens zijn eenzame verblijf.

De zaak kwam aan het licht toen de ouders vragen van de overheid over hun andere kind, een jonger broertje, weigerden te beantwoorden.


Mishandeling

De 42-jarige aannemer en zijn 35-jarige vrouw worden vervolgd voor kindermishandeling en verwaarlozing.
Niemand verdwaalt ooit op een rechte weg. Goethe.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Re: Franse ouders sluiten zoontje jaren op

Bericht door Rens »

oog om oog, tand om tand zou ik zeggen..........die twee "ouders" zelf ook jarenlang in absolute eenzaamheid met alleen een matras opsluiten zonder zonlicht oid.....maar wél apart natuurlijk........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Meeting
Berichten: 129
Lid geworden op: 15 nov 2008, 12:08
Locatie: soms een eilandbewoner

Re: Franse ouders sluiten zoontje jaren op

Bericht door Meeting »

Ik word altijd vreselijk beroerd van dit soort berichten. En wil het liever niet weten. Ik hoop dat ze goed gestraft worden.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Plaats reactie