EO schorst Boomsma na fotosessie

Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: EO schorst Boomsma na fotosessie

Bericht door Medereiziger »

jakobmarin schreef:Daarom zette ik EO- ook tussen haakjes, gewoon christen is genoeg :OO
Helder. :baton
Heel (media-)Nederland spreekt erover. En niet echt positief, dus bevorderd het de uitbreiding van Gods Koninkrijk niet....
Maar dat kun je hen niet aanrekenen. Bert Dorenbos, de SGP, et cetera, maken ook dat 'het imago van christenen' nu ook niet bepaald in een positief daglicht komt te staan.
Kon Jezus wel met hoeren en tollenaren omgaan, met hen eten, Zijn voeten laten wassen?
Ik begrijp je vraag niet. ;)
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Medereiziger
Berichten: 263
Lid geworden op: 10 feb 2009, 10:55

Re: EO schorst Boomsma na fotosessie

Bericht door Medereiziger »

Van de intentie van Boomsma weten we tenslotte ook niets, dus kunnen we daar niet over oordelen.
The liberator who destroyed my property has realigned my perceptions.
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Re: EO schorst Boomsma na fotosessie

Bericht door Grace »

Kislev schreef:Tsja, en ik begrijp weer niet Rens dat jij niet snapt waar die drukte over gaat.

Als wedergeboren christen (volgens eigen zeggen) in een zwembroek in een homo-blad poseren is dat Gods volk anno 2009? Wat ik nog schokkender vond is zijn interview (6 hoog ofzo?) waarin hij o.a. aangaf dat Christus een weg is.

Aan de vrucht herkent men de boom.
Mee eens Kislev. Op een gegeven moment moet je ook gewoon duidelijk zijn.
Erasmiaan
Berichten: 8596
Lid geworden op: 17 okt 2005, 21:25

Re: EO schorst Boomsma na fotosessie

Bericht door Erasmiaan »

Rens, ik vind dat je prachtige woorden bezigt, lig helemaal dubbel hier voor mijn PC:
.........zodra er meer dan 20 cm2 bloot te zien is, vallen jullie al bij bosjes flauw.....
...3 jaar in z'n blootje rond heeft gekachelt...
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10453
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: EO schorst Boomsma na fotosessie

Bericht door Zita »

Ik kan de EO niet helemaal volgen in dezen.
- Boomsma's carriere werd vooral bepaald door zijn foto-model-zijn, zijn mannequin-zijn en zijn soap-acteur-zijn.
- van die carriere had hij niet principieel afstand genomen, aangezien hij deze wapenfeiten met de bijbehorende foto's op zijn site publiceert.
- de EO kiest er zelf voor om hem zo ongeveer boegbeeld van hun omroep te maken.
en nu schreeuwen ze moord en brand als hij een actie onderneemt in de lijn met zijn pre-eo-carriere.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Wist je dat . . . [10]

Bericht door Marnix »

Tiberius schreef:... als Knevel hem geschorst heeft, kan die schorsing wel eens erg lang duren ...
Lol. Knevel kan niemand schorsen. Dat weet je best. Maar blijkbaar wil je toch ook nog maar ff over die situatie je frustratie uiten :)
Zita schreef:Ik kan de EO niet helemaal volgen in dezen.
- Boomsma's carriere werd vooral bepaald door zijn foto-model-zijn, zijn mannequin-zijn en zijn soap-acteur-zijn.
- van die carriere had hij niet principieel afstand genomen, aangezien hij deze wapenfeiten met de bijbehorende foto's op zijn site publiceert.
- de EO kiest er zelf voor om hem zo ongeveer boegbeeld van hun omroep te maken.
en nu schreeuwen ze moord en brand als hij een actie onderneemt in de lijn met zijn pre-eo-carriere.
Ik kan jou niet helemaal volgen. Het is juist de bedoeling dat hij zijn pre-eo-carriere achter zich heeft gelaten. Dat hij fotomodel geweest is kan zo zijn en daar is op zich niks mis mee. Met de foto's op zijn site ook niet. Daar heeft hij namelijk nog wel een redelijke hoeveelheid kleding aan. Dat maakt deze foto's anders.

Sinds Arie bij de EO is komen werken moet hij zich ook zo gedragen en bepaalde dingen moet je dan niet doen. Dat had hij kunnen weten en hij had bij twijfel kunnen overleggen.

Maar waar maak jij toch zo'n punt van? Hij heeft er spijt van en beseft dat hij het niet had moeten doen en aanvaardt de consequenties. Hij vindt het begrijpelijk dat de EO hem schorst. Waarom snap jij het dan niet?
Medereiziger schreef:
Tiberius schreef:
Rens schreef:Het maakt in wezen niet uit wat ánderen er van vinden.
Waarom denk je dat iemand slechts gekleed in enkele schoenveters voor een homoblad poseert?
Omdat 'ie zelf ook homo is zeker. :haha
Dat is hij niet.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33296
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: EO schorst Boomsma na fotosessie

Bericht door Tiberius »

Er is op dit moment in diverse topics nogal een fascinatie voor het lichamelijke.
Laten we alsjeblieft sober en terughoudend over deze zaken praten. De zonde ligt anders immers zo gemakkelijk aan de deur. Laten we daar zo ver mogelijk vanaf blijven.

Daarom wil ik overgaan tot sluiting van dit topic.
Gesloten