Hendrikus drie weken langer uit huis geplaatst...........

Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Hendrikus drie weken langer uit huis geplaatst...........

Bericht door Afgewezen »

Hinde schreef:Ja helaas, erg jammer is dat.

Maar om dan in zulke trieste situaties nog te gaan mieren over het geld dat het de maatschappij kost?
Nee, natuurlijk niet, dat mag geen overweging zijn.
Hinde schreef:En ik bedoelde ook, hoewel ik de situatie niet voldoende ken natuurlijk, dat deze oplossing voor baby Hendrikus gelijk gekozen had kunnen worden. Dat had een hoop narigheid gescheeld.
En ze hadden er toch neem ik aan al 9 maanden - 6 weken over na kunnen denken.
Hij was vast geen verrassing voor de betrokken hulpverleners.
Welke overwegingen aan de uithuisplaatsing ten grondslag hebben gelegen weet ik niet, maar in het algemeen gaat de Raad voor de Kinderbescherming niet over één nacht ijs. En kinderrechters doen wel vaker uitspraken waarvan je je afvraagt of ze echt van wijsheid getuigen...
Hinde
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 feb 2009, 20:00

Re: Hendrikus drie weken langer uit huis geplaatst...........

Bericht door Hinde »

Ze doen hun best neem ik aan. En ze zullen ongetwijfeld het belang van het kind op het oog hebben.
Lijkt me een ontzettend moeilijk beroep.
Juist bij zulk werk hebben de missers ontzettend veel impact, terwijl die helaas ongetwijfeld wel gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: Hendrikus drie weken langer uit huis geplaatst...........

Bericht door Afgewezen »

Hinde schreef:Ze doen hun best neem ik aan. En ze zullen ongetwijfeld het belang van het kind op het oog hebben.
Lijkt me een ontzettend moeilijk beroep.
Juist bij zulk werk hebben de missers ontzettend veel impact, terwijl die helaas ongetwijfeld wel gemaakt worden.
Waarbij er dan ook nog eens een kritisch publiek toekijkt, dat vaak geen benul heeft van de problematiek waar men in dit soort sectoren mee te maken krijgt.
Hinde
Berichten: 217
Lid geworden op: 18 feb 2009, 20:00

Re: Hendrikus drie weken langer uit huis geplaatst...........

Bericht door Hinde »

Afgewezen schreef:
Hinde schreef:Ze doen hun best neem ik aan. En ze zullen ongetwijfeld het belang van het kind op het oog hebben.
Lijkt me een ontzettend moeilijk beroep.
Juist bij zulk werk hebben de missers ontzettend veel impact, terwijl die helaas ongetwijfeld wel gemaakt worden.
Waarbij er dan ook nog eens een kritisch publiek toekijkt, dat vaak geen benul heeft van de problematiek waar men in dit soort sectoren mee te maken krijgt.
Waarbij dan ook helaas te laag geschoold of te weinig ervaren personeel wordt ingezet, die vaak ook geen benul hebben wat de problematiek waarmee ze te maken krijgen nou eigenlijk écht inhoudt.
Plaats reactie