1 april....

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

1 april....

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding

Gisteren meldde het RD dat in Frankrijk een nieuwe geurlijn was gepresenteerd, vernoemd naar de befaamde Franse orgelbouwer Cavaillé-Coll.
Het bericht was ontleend aan de website http://www.orgelnieuws.nl . Wat de RD-redactie kennelijk niet had begrepen, was dat het om een aprilmop ging...
Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Vind hem wel leuk.
De flacon is natuurlijk in de vorm van een orgelpijp.
Verkrijgbaar in de volgende verpakkingen: 16', 8', 4', 2' en een mixtuur voor degenen die een keus kunnen maken.

Alleen beginnen na de predikanten nu ook de organisten al te jammeren over hun vergoeding... :(
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18661
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: 1 april....

Bericht door helma »

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: 1 april....

Bericht door refo »

Hendrikus schreef:Afbeelding

Gisteren meldde het RD dat in Frankrijk een nieuwe geurlijn was gepresenteerd, vernoemd naar de befaamde Franse orgelbouwer Cavaillé-Coll.
Het bericht was ontleend aan de website http://www.orgelnieuws.nl . Wat de RD-redactie kennelijk niet had begrepen, was dat het om een aprilmop ging...
Ook al CC.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: 1 april....

Bericht door Marnix »

De omroep van Geen Stijl (PowNed) schijnt ook 1 grote grap te zijn.

Hier konden vandaag de toiletten niet worden gebruikt werd vorige week aangekondigd, wegens stank moest de riolering worden schoongespoten. We konden de toiletten van een gebouw 5 minuten verderop gebruiken. Er zijn velen ingetrapt maar ik zal hem al wel aankomen :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: 1 april....

Bericht door Hendrikus »

Marnix schreef:De omroep van Geen Stijl (PowNed) schijnt ook 1 grote grap te zijn.

Hier konden vandaag de toiletten niet worden gebruikt werd vorige week aangekondigd, wegens stank moest de riolering worden schoongespoten. We konden de toiletten van een gebouw 5 minuten verderop gebruiken. Er zijn velen ingetrapt maar ik zal hem al wel aankomen :)
ja, dat kon je wel ruiken :langue
~~Soli Deo Gloria~~
MariaW
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 mei 2005, 17:55

Re: 1 april....

Bericht door MariaW »

Lapressa
Berichten: 582
Lid geworden op: 12 jun 2008, 11:36

Re: 1 april....

Bericht door Lapressa »

Toch wel leuk dat het RD er in gestonken is.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Lapressa
Berichten: 582
Lid geworden op: 12 jun 2008, 11:36

Re: 1 april....

Bericht door Lapressa »

Wat een leuke grap zou zijn, is als ik op mijn werk kom en mijn baas zegt: 1 april grap, je bent eigenlijk vrij :haha
(zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren ;) )
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Gebruikersavatar
Afgewezen
Berichten: 17323
Lid geworden op: 12 mei 2005, 21:50

Re: 1 april....

Bericht door Afgewezen »

Vandaag viert een van de oudgedienden van RF zijn vijftigjarig bestaan. :hi
Gebruikersavatar
Raike
Berichten: 167
Lid geworden op: 15 mar 2002, 20:58
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: 1 april....

Bericht door Raike »

:yahoo
De kennis is mij te wonderbaar, zij is hoog, ik kan er niet bij. Ps. 139,6.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: 1 april....

Bericht door Marnix »

Lapressa schreef:Toch wel leuk dat het RD er in gestonken is.
Of ze hebben het spelletje bewust meegespeeld :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: 1 april....

Bericht door BJD »

k had vanacht nachtdienst....om 03:30 hebben we de ochtenddienst gebeld.. waar ze bleven.... heel flauw maar wij konden ze niet eens te woord staan van het lachen..
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: 1 april....

Bericht door refo »

Wat is eigenlijk de definitie van een 1 april grap?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: 1 april....

Bericht door BJD »

effe of-topic maar wel over grappen..... bij de laatste uitzending van bananasplit had "Fransje" twee refo's te pakken bij de wasstraat.. "Je zit in banansplit... " is dan de boodschap om ze te laten weten dat ze in de maling worden genomen.. Volgens mij (aan hun reactie te zien) wisten ze niet wat het was. :haha
Te zien op uitzending gemist
Plaats reactie