Verdriet in de krant

TSD
Berichten: 2091
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Verdriet in de krant

Bericht door TSD »

-DIA- schreef:Zouden we de vreselijke aanslagen van de laatste jaren ook niet onder de 'tekenen der tijden' moeten scharen?
Dat denk ik wel ja!

Juist ook het type geweld, wat buitenom de direct getroffenen ook zovelen een grote angst inboezemt.
Wijk
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 okt 2018, 22:08

Re: Verdriet in de krant

Bericht door Wijk »

TSD schreef:
-DIA- schreef:Zouden we de vreselijke aanslagen van de laatste jaren ook niet onder de 'tekenen der tijden' moeten scharen?
Dat denk ik wel ja!

Juist ook het type geweld, wat buitenom de direct getroffenen ook zovelen een grote angst inboezemt.
Het loopt de Heere nooit uit Zijn Handen...
Wat God zegt dat het beste is, is het beste, ook al zijn alle mensen van de wereld er tegen. --- John Bunyan ---
TSD
Berichten: 2091
Lid geworden op: 31 aug 2011, 11:34

Re: Verdriet in de krant

Bericht door TSD »

Wijk schreef:
TSD schreef:
-DIA- schreef:Zouden we de vreselijke aanslagen van de laatste jaren ook niet onder de 'tekenen der tijden' moeten scharen?
Dat denk ik wel ja!

Juist ook het type geweld, wat buitenom de direct getroffenen ook zovelen een grote angst inboezemt.
Het loopt de Heere nooit uit Zijn Handen...
Dat klopt, maar daar ging het ook niet over, juist niet.
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Verdriet in de krant

Bericht door Mara »

Een groep van vijftien tot twintig scholieren liep donderdag rond 13:00 uur gewapend met een mes op het schoolplein van het Wartburg College, locatie Revius aan de President Rooseveltweg in Rotterdam. De groep had vermoedelijk ruzie met leerlingen van de school, zegt directeur Richard Toes. Een 16-jarige jongen werd in zijn zij gestoken. Hij is in het ziekenhuis behandeld en inmiddels weer thuis.
Rijnmond.nl
:fi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie