Lilian1975 schreef:Met andere woorden erger u niet!
Ik erger me aan lui en a sociaal gedrag! Meestal los ik het op met een kwinkslag. Ik kreeg onlangs bijna een leeg blikje tegen me aan, het suisde langs me heen, ik raapte het op en gooide het terug naar die goser, die het verbaasd opving. Kijk, daar kun je het in kwijt, ik wees op de prullenbak.
Het is toch niet normaal om een halfafgekloven broodje tussen de dozen eieren te gooien?
Het winkelpersoneel heeft het al druk met het opruimen van eierstruif, gesplashte slagroom en groentebladeren.
En als niemand er iets van zegt, kan het door blijven etteren.
Lilian1975 schreef:En mocht ik een keer iets pakken wat over of op de datum is. Denk ik.. dat kan ik gewoon nog eten. N i et weggooien,allemaal verspilling.
Ik tref weleens dingen aan die ruim 4 maanden over de datum zijn! Bedrijfsleider die toevallig langsliep zuchtte heel diep. Ja mevrouw, mascarpone verkoopt niet hier, maar ik moet het nog steeds in mijn koeling houden van het hoofdkantoor.
Terwijl hij de gewone groene erwten eruit moest halen, want mensen zouden alleen nog spliterwten gebruiken voor de snert.
Lilian1975 schreef:Dus mensen als DiA zijn onmisbaar!
Veel bedrijven zoeken juist naar 60plussers, omdat die betrouwbaar zijn, stipt op tijd en zich niet onnodig ziek melden (op maandagochtend).