Het nieuwe RD

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:Uiteraard, ik gun ze het ook zeer zeker.

Maar zeg dan niet dat je iets doet op advies van je abonnees. Ik kan het mis hebben, maar ik geloof niet dat ze de afgelopen jaren platgebeld en gemaild zijn dat het tijd was voor verandering. Terwijl ze dat nu wel doen voorkomen, alsof elke abonnee en iedere lezer het hoog tijd vond voor verandering en vernieuwing. Ik geloof dat niet zo. Maar nogmaals: ik kán het mis hebben.
Ik ben geen zakenman. Misschien daarom vind ik dit een rare redenering. Volgens mij gaat het in een gezond bedrijf samen op.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Jantje »

Geloof jij werkelijk dat al die oude echtparen in het land gebeld hebben met de vraag of dit en dat veranderd kon worden? Ik geloof er niks van. Laat staan de middelbaren van leeftijd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
DDD
Berichten: 28484
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Het nieuwe RD

Bericht door DDD »

Dat kun je nu als leek ook niet beoordelen. Het is net als met logo's. In de meeste gevallen vind ik het niet nodig dat ze veranderen. Maar als je er tien jaar later naar kijkt, zijn de oude logo's toch vaak ouderwets. Dan houd ik het er maar op dat de mensen die wat meer vooroplopen dat al eerder door hadden.

Bovendien heeft iedere normale krant een magazine, dus waarom het RD niet? Het RD is de laatste, denk ik. Alleen van het ND weet ik het niet.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:Geloof jij werkelijk dat al die oude echtparen in het land gebeld hebben met de vraag of dit en dat veranderd kon worden? Ik geloof er niks van. Laat staan de middelbaren van leeftijd.
Volgens mij heb ik recentelijk een keer een enquête ingevuld.
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Roos2018 »

Wij vinden de nieuwe krant prima.
Nou nog in de donderdag krant die kerktijden pagina´s eruit. Da´s echt niet meer van deze tijd.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Jantje »

Dat vind ik niet. Er zijn nog heel veel (oude) mensen die geen internet hebben of willen.

@Ad Anker,
O ja, dat heb ik ook gedaan. Ik weet alleen niet meer wát ik heb ingevuld. Maar volgens mij zijn die tips niet meegenomen. :fi

Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen het kerknieuws lees en de advertenties, en soms een interview waarover ik getipt wordt. De rest weet ik toch allang via het digitale netwerk.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Roos2018 »

Jantje schreef:Dat vind ik niet. Er zijn nog heel veel (oude) mensen die geen internet hebben of willen.
Dat zullen er zoveel niet zijn; internetbankieren kan ook alleen maar digitaal tegenwoordig, dus internet heb je sowieso nodig.
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Dodo »

Roos2018 schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik niet. Er zijn nog heel veel (oude) mensen die geen internet hebben of willen.
Dat zullen er zoveel niet zijn; internetbankieren kan ook alleen maar digitaal tegenwoordig, dus internet heb je sowieso nodig.
Internetbankieren was altijd al digitaal :D
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Dodo »

Ik vond die inleiding zemelig. Zulke lieve goede input van kritische lezers, tot en met knuffels aan toe. Kom op zeg.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Jantje »

Nou, @Ad Anker, dat bedoel ik nou. Gelukkig ben ik niet de enigste.

En, @Roos2018, ik weet ook van mensen die dat bij de bank doen, met behulp van een medewerker. En er bestaan nog steeds gezinnen zonder internet hoor. Ik geloof zelfs dat er een stichting is.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:Nou, @Ad Anker, dat bedoel ik nou. Gelukkig ben ik niet de enigste.
Wat bedoel je nou? Begrijp ik niet helemaal.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Jantje »

Dodo schreef:Ik vond die inleiding zemelig. Zulke lieve goede input van kritische lezers, tot en met knuffels aan toe. Kom op zeg.
Deze reactie bedoel ik, @Ad.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:
Dodo schreef:Ik vond die inleiding zemelig. Zulke lieve goede input van kritische lezers, tot en met knuffels aan toe. Kom op zeg.
Deze reactie bedoel ik, @Ad.
Oké, prima. Snap ik.
Gebruikersavatar
Roos2018
Berichten: 842
Lid geworden op: 01 aug 2018, 02:16
Locatie: CA - USA

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Roos2018 »

Jantje schreef: En, @Roos2018, ik weet ook van mensen die dat bij de bank doen, met behulp van een medewerker. En er bestaan nog steeds gezinnen zonder internet hoor. Ik geloof zelfs dat er een stichting is.
Ongetwijfeld.
Maar voor dat handjevol mensen elke week 4 pagina´s krant gebruiken ... als ze er al gebruik van maken ... :nonnon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Het nieuwe RD

Bericht door refo »

Veel ouderen hebben geen internet. Banken hebben beloofd dat deze altijd met papier mogen bankieren.
Plaats reactie