Het nieuwe RD

Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Mooi magazine bij het RD. Met de houdbaarheid van een week. Ben er blij mee!
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Mara »

Ad Anker schreef:Mooi magazine bij het RD. Met de houdbaarheid van een week. Ben er blij mee!
Kun je er iets meer over vertellen en waarom is het een week houdbaar?
Bij veel kranten, w.o. het AD is een extra katern op zaterdag, meestal gevuld met boeken- of cultuurnieuws, human interest, is
dit ook zoiets?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

51 pagina's met rubrieken: startend met goed nieuws en eindigend met het laatste Woord. Een groot interview, column, verdieping, schoonheid in feite, gezond, consument, mobiel, koken, praktisch, punt uit, kits, tips en puzzel. Gewoon een lekker blader- en leesmagazine.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Het nieuwe RD

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
Ad Anker schreef:Mooi magazine bij het RD. Met de houdbaarheid van een week. Ben er blij mee!
Kun je er iets meer over vertellen en waarom is het een week houdbaar?
Bij veel kranten, w.o. het AD is een extra katern op zaterdag, meestal gevuld met boeken- of cultuurnieuws, human interest, is
dit ook zoiets?
De krant zit nog in de bus, beneden. Als ik zo naar beneden ga zal ik wel een verslag schrijven.... Eerlijk, objectief en onafhankelijk.... :)
Het bijvoegsel van het AD komt hier ook elke week in huis, d.w.z. dat mijn broer abonnee is op Tubantia, en dat is niet anders dan een regionaal AD met deszelfs bijlagen...
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Mara »

Ad Anker schreef:51 pagina's met rubrieken: startend met goed nieuws en eindigend met het laatste Woord. Een groot interview, column, verdieping, schoonheid in feite, gezond, consument, mobiel, koken, praktisch, punt uit, kits, tips en puzzel. Gewoon een lekker blader- en leesmagazine.
Klinkt goed. :super
Kun je het abonnement op Terdege opzeggen zeker ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Mara schreef:
Ad Anker schreef:51 pagina's met rubrieken: startend met goed nieuws en eindigend met het laatste Woord. Een groot interview, column, verdieping, schoonheid in feite, gezond, consument, mobiel, koken, praktisch, punt uit, kits, tips en puzzel. Gewoon een lekker blader- en leesmagazine.
Klinkt goed. :super
Kun je het abonnement op Terdege opzeggen zeker ;)
:hum wij krijgen terdege/gezinsgids van anderen, lekker goedkoop.

Al is zo'n magazine wel anders. De Elsevier kan opgezegd worden. Dat wel.
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het nieuwe RD

Bericht door J.C. Philpot »

Ad Anker schreef: :hum wij krijgen terdege/gezinsgids van anderen, lekker goedkoop.

Al is zo'n magazine wel anders. De Elsevier kan opgezegd worden. Dat wel.
Ik vind het ook wel positief, dat Magazine. Maar qua uitgebreidheid en inhoud vind ik het geen concurrent van de Elsevier.

Ik weet ook nog niet of ik het een concurrent van de zaterdageditie en magazine van de Trouw vind. Ik ga het eens aankijken de komende tijd.
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 17 nov 2018, 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Hendrikus »

J.C. Philpot schreef:
Ad Anker schreef: :hum wij krijgen terdege/gezinsgids van anderen, lekker goedkoop.

Al is zo'n magazine wel anders. De Elsevier kan opgezegd worden. Dat wel.
Ik vind het ook wel positief, dat Magazine. Maar qua uitgebreidheid en inhoud van ik het geen concurrent van de Elsevier.

Ik weet ook nog niet of ik het een vervanging van het Magazine van Trouw vind. Ik ga het eens aankijken.
Absoluut geen vergelijk. Een beetje Terdege, maar geen Elsevier.
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Ad Anker »

Hendrikus schreef:
J.C. Philpot schreef:
Ad Anker schreef: :hum wij krijgen terdege/gezinsgids van anderen, lekker goedkoop.

Al is zo'n magazine wel anders. De Elsevier kan opgezegd worden. Dat wel.
Ik vind het ook wel positief, dat Magazine. Maar qua uitgebreidheid en inhoud van ik het geen concurrent van de Elsevier.

Ik weet ook nog niet of ik het een vervanging van het Magazine van Trouw vind. Ik ga het eens aankijken.
Absoluut geen vergelijk. Een beetje Terdege, maar geen Elsevier.
Vind jij. Niet echt objectief te maken. Ik zie wel een vergelijk. En ik bedoel dat als compliment. Alleen dat interview met Rina al. Dan weet ik weer waarom ik RD-lezer ben. Prachtig!
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Auto »

Ad Anker schreef:
Hendrikus schreef:
J.C. Philpot schreef:
Ad Anker schreef: :hum wij krijgen terdege/gezinsgids van anderen, lekker goedkoop.

Al is zo'n magazine wel anders. De Elsevier kan opgezegd worden. Dat wel.
Ik vind het ook wel positief, dat Magazine. Maar qua uitgebreidheid en inhoud van ik het geen concurrent van de Elsevier.

Ik weet ook nog niet of ik het een vervanging van het Magazine van Trouw vind. Ik ga het eens aankijken.
Absoluut geen vergelijk. Een beetje Terdege, maar geen Elsevier.
Vind jij. Niet echt objectief te maken. Ik zie wel een vergelijk. En ik bedoel dat als compliment. Alleen dat interview met Rina al. Dan weet ik weer waarom ik RD-lezer ben. Prachtig!
Inderdaad, en als ze de komende tijd informatieve berichten bijvoegen zoals je dat vaker ziet in zulke bladen, dan wordt het alleen maar beter.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Jantje »

Ik kijk de kat nog even uit de boom. Ik vond namelijk dat er teveel pagina's met nietszeggende foto's waren. Daar had zo nog een interview met dezen of genen kunnen staan.
Mannetje schreef:
Jongere schreef:
Mannetje schreef:En het is nu juist het leukste katern dat ze laten verdwijnen. Een receptje, een autotest, gewoon even niet dat zware nieuws. Maar dat gaat nu net weg.
Dezelfde teksten kunnen toch gewoon in zo'n magazine terecht komen? Daar werken dezelfde redacteuren aan. Ik snap het probleem niet zo goed.
Als het terugkomt in het magazine, dan is het prima. Maar eerst zien...
En @Mannetje: de rubriek over auto's en een receptje blijft!
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8917
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Het nieuwe RD

Bericht door J.C. Philpot »

Jantje schreef:Ik kijk de kat nog even uit de boom. Ik vond namelijk dat er teveel pagina's met nietszeggende foto's waren. Daar had zo nog een interview met dezen of genen kunnen staan.

En @Mannetje: de rubriek over auto's en een receptje blijft!
Dan zie je dat het echt een kwestie van smaak is. Ik vond de fotopagina's leuk om naar te kijken, maar heb niks met auto's of recepten :)
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Het nieuwe RD

Bericht door refo »

Ik zie weinig verschil met de oude zaterdagkrant. En vergelijk met Elsevier raakt kant noch wal.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Auto »

refo schreef:Ik zie weinig verschil met de oude zaterdagkrant. En vergelijk met Elsevier raakt kant noch wal.
En waarom raakt het noch kant, noch wal?
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Het nieuwe RD

Bericht door Dodo »

Waarom zou de bijlage van het RD op de Elsevier moeten lijken?
Plaats reactie