Erdee

Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23836
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Erdee

Bericht door refo »

DDD schreef:Het zal aan mij liggen, maar het lijkt mij een leuke vrouw. Ik vind er niets bijzonder aan.
Ze heeft alleen teveel noten op haar zang. Daarom is het mogelijk nog steeds niet gelukt tegen de ware aan te lopen.

Het lijkt me iemand van het RD.
Online
Bertiel
Berichten: 4582
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Bertiel »

DDD schreef:Ik ben vooral benieuwd naar de opvattingen van Bertiel hierover. Hij begon immers met deze opmerkelijke discussie.
Ik vond het zeer bijzonder en de zelfingenomenheid zou mij in eerder afstoten dan aantrekken
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
DDD
Berichten: 28637
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Erdee

Bericht door DDD »

Ik lees er niets zelfingenomens in. Maar goed, dat zegt ongetwijfeld ook wat over mij, net zoals jouw ontvangst van de advertentie iets zegt over jou. :)

Mijns inziens is het een helder geformuleerde advertentie, die getuigt van zelfkennis.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Erdee

Bericht door Bonny »

Bestáát dat nog steeds, de contactadvertentie? Ik dacht dat die al 25 jaar geleden afgeschaft waren....

Als vrijgezel die net de veertig heeft aangetikt, wil ik mij - om uw aller nieuwsgierigheid te verzadigen - wel opofferen :D :D :D :D
The Groom's still waiting at the altar
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Erdee

Bericht door Mannetje »

GerefGemeente-lid schreef:
Maanenschijn schreef:
Bertiel schreef:Ik had eerder aan een oud refoforumlid uit het zeeuwse gedacht, maar dit lijkt me ook prima :D
:) moet wel breed-denkend zijn… dus niet voor Jan en alleman. :)
#teoud
Jij of de dame?
-
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Erdee

Bericht door GerefGemeente-lid »

Mannetje schreef:
GerefGemeente-lid schreef:
Maanenschijn schreef:
Bertiel schreef:Ik had eerder aan een oud refoforumlid uit het zeeuwse gedacht, maar dit lijkt me ook prima :D
:) moet wel breed-denkend zijn… dus niet voor Jan en alleman. :)
#teoud
Jij of de dame?
Ik geef geen antwoord op vragen, waarvan jij het antwoord allang weet.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Erdee

Bericht door Mannetje »

Dank voor het compliment voor mijn geheugen. Helaas laat het mij weleens in de steek...
-
HersteldHervormd
Berichten: 6052
Lid geworden op: 29 jun 2019, 21:20

Re: Erdee

Bericht door HersteldHervormd »

GerefGemeente-lid schreef: Ik geef geen antwoord op vragen, waarvan jij het antwoord allang weet.
Ik zou het een kans geven Jantje, je weet maar nooit.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Online
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10589
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Erdee

Bericht door Ad Anker »

Precies, een oudere, slanke, ruimdenkende, principiële en goeduitziende dame uit de rechterflank. Dat moet toch geweldig zijn!
windorgel
Berichten: 1385
Lid geworden op: 18 jan 2013, 23:40

Re: RE: Re: Erdee

Bericht door windorgel »

Bonny schreef:Bestáát dat nog steeds, de contactadvertentie? Ik dacht dat die al 25 jaar geleden afgeschaft waren....

Als vrijgezel die net de veertig heeft aangetikt, wil ik mij - om uw aller nieuwsgierigheid te verzadigen - wel opofferen :D :D :D :D
Je zag ze nauwelijks meer, maar sinds corona is het aantal contactadvertenties toegenomen. Wellicht omdat er minder mogelijkheden waren voor ontmoeting met leeftijdgenoten.
newton
Berichten: 676
Lid geworden op: 22 feb 2019, 16:22

Re: Erdee

Bericht door newton »

GerefGemeente-lid schreef:Hebben jullie het interview met dr. E. Geuze gelezen? Heel erg mooi vond ik het. Hij is een zoon van ds. A. Geuze (GGiN Gouda-Gerbrandyweg).
Hij leest mooie boeken :-)
https://pbs.twimg.com/media/FAtoWkgWYAI ... name=large
Mannetje
Berichten: 7735
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Erdee

Bericht door Mannetje »

Job schreef:Ik mis in het RD van vandaag een beetje deze kritische vraag aan het zendingsechtpaar Fris bij het artikel over de oprichting van hun stichting: hoe is deze stap te verantwoorden richting de oude werkgever ZGG en hun oorspronkelijk zendende gemeente?
Waar stond die artikel precies?
-
Gebruikersavatar
J.C. Philpot
Berichten: 8935
Lid geworden op: 22 dec 2006, 15:08

Re: Erdee

Bericht door J.C. Philpot »

Job schreef:Ik mis in het RD van vandaag een beetje deze kritische vraag aan het zendingsechtpaar Fris bij het artikel over de oprichting van hun stichting: hoe is deze stap te verantwoorden richting de oude werkgever ZGG en hun oorspronkelijk zendende gemeente?
Ik weet niet wat voor arbeidscontracten de ZGG heeft, maar meestal staat daar een opzegtermijn in. Ik neem aan dat de heer Fris gewoon zijn opzegtermijn uitgediend heeft?
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 04 okt 2021, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33244
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Mannetje schreef:
Job schreef:Ik mis in het RD van vandaag een beetje deze kritische vraag aan het zendingsechtpaar Fris bij het artikel over de oprichting van hun stichting: hoe is deze stap te verantwoorden richting de oude werkgever ZGG en hun oorspronkelijk zendende gemeente?
Waar stond die artikel precies?
Die stond op pagina 2 en 3 bovenaan van de zaterdagkrant. ;)
merel
Berichten: 9760
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Erdee

Bericht door merel »

Ad Anker schreef:Precies, een oudere, slanke, ruimdenkende, principiële en goeduitziende dame uit de rechterflank. Dat moet toch geweldig zijn!

Oudere?? Ze is 35!
Plaats reactie