Erdee

Mannetje
Berichten: 7745
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Erdee

Bericht door Mannetje »

Letters, woorden, zinnen.
-
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Jantje »

Inderdaad!
Vooral de combinatie van deze.

Overigens begrijp ik wel de opmerking van @Dodo.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

Jantje schreef:Inderdaad!
Vooral de combinatie van deze.
Toch vind ik het ook een mooi interview!
Wat mij betreft smaakt dat naar meer.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23841
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Erdee

Bericht door refo »

Jantje schreef:
refo schreef:
Jantje schreef:Eindelijk weer eens een inhoudsvol interview in het RD-magazine van vandaag met de heer Korevaar. :)
Waaruit bestaat die inhoud?
Wat denk jezelf?
Ik vind het vooral veel 'kijk mij eens'
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Jantje »

De wens is de vader van de gedachte.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33253
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Of de moeder. Maar ik ben het met die gedachte van Refo wel eens. Zeker gezien het feit dat hij die vraag ontwijkt, zoals Dodo opmerkt.
gallio
Berichten: 1970
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Erdee

Bericht door gallio »

Jantje schreef:
refo schreef:
Jantje schreef:Eindelijk weer eens een inhoudsvol interview in het RD-magazine van vandaag met de heer Korevaar. :)
Waaruit bestaat die inhoud?
Wat denk jezelf?
Kom op Jantje, niet de vraag ontwijken. En niet wachten tot een ander het voor je uitlegt en dan zeggen dat je het daar uiteraard volledig mee eens bent.

Laat zien dat je minstens 16 bent.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Erdee

Bericht door Bezorgd »

gallio schreef:[
Kom op Jantje, niet de vraag ontwijken. En niet wachten tot een ander het voor je uitlegt en dan zeggen dat je het daar uiteraard volledig mee eens bent.

Laat zien dat je minstens 16 bent.
:haha :haha

Je kent hem aardig inmiddels ;)
gallio
Berichten: 1970
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Erdee

Bericht door gallio »

Bezorgd schreef:
gallio schreef: Kom op Jantje, niet de vraag ontwijken. En niet wachten tot een ander het voor je uitlegt en dan zeggen dat je het daar uiteraard volledig mee eens bent.

Laat zien dat je minstens 16 bent.
:haha :haha

Je kent hem aardig inmiddels ;)
Ja, op zijn leeftijd na dan.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Jantje »

Ik vind dit vooral op de persoon.

En verder vind ik het artikel gewoon inhoudsvol in die zin dat er veel interessante zaken naar voren komen over de man zelf. Een levensbeschrijving zou je kunnen zeggen. Maar dat sommigen daar moeite mee hebben kan ik niet aan doen. Ook mooi om te lezen dat hij nog naar Zuid-Afrika wil met zijn vrouw.
En op de vraag waar hij geen antwoord op geeft: dat is typisch iets voor de GGiN.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

Tiberius schreef:Of de moeder. Maar ik ben het met die gedachte van Refo wel eens. Zeker gezien het feit dat hij die vraag ontwijkt, zoals Dodo opmerkt.
Ik snap heel goed dat hij die vraag ontwijkt. Hier op het forum zou (als hij hier zich al zou durven wagen) dat ook op die manier ontwijken. En ik geloof dat ik een beetje uit ervaring kan spreken, dat je niet alles zomaar overal kunt zeggen. Het hart eens wijzen zal tijd en wijze weten. Daaruit vloeit vanzelf voort dat ik me vaak als een onwijze en dwaze moet bestempelen. Want wat zou ik beschaamd moeten zijn over vele woorden die ik op dit form heb gezegd. In de veelheid der woorden zal de overtreding niet ontbreken, maar ook... nog iets wat we wel eens op moeten merken: de doch de verkeerde weet van geen schaamte.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
gallio
Berichten: 1970
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Erdee

Bericht door gallio »

Jantje schreef: En verder vind ik het artikel gewoon inhoudsvol in die zin dat er veel interessante zaken naar voren komen over de man zelf. Een levensbeschrijving zou je kunnen zeggen.
Mooi, nu weten we iets beter wat je bedoelt. Bedankt dat je de moeite genomen hebt om dit duidelijk te maken. Ik kan het artikel (nog) niet lezen, dus weet nu niet als ik het ook interessant vind of niet, maar daar ging het niet om.
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

Jantje schreef:Ik vind dit vooral op de persoon.

En verder vind ik het artikel gewoon inhoudsvol in die zin dat er veel interessante zaken naar voren komen over de man zelf. Een levensbeschrijving zou je kunnen zeggen. Maar dat sommigen daar moeite mee hebben kan ik niet aan doen. Ook mooi om te lezen dat hij nog naar Zuid-Afrika wil met zijn vrouw.
En op de vraag waar hij geen antwoord op geeft: dat is typisch iets voor de GGiN.
Nee dat is niet typisch GGiN, dat is een voorzichtig antwoord. En voorzichtigheid laat zich niet in een kerkverband vangen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
gallio
Berichten: 1970
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Erdee

Bericht door gallio »

-DIA- schreef:
Tiberius schreef:Of de moeder. Maar ik ben het met die gedachte van Refo wel eens. Zeker gezien het feit dat hij die vraag ontwijkt, zoals Dodo opmerkt.
Ik snap heel goed dat hij die vraag ontwijkt. Hier op het forum zou (als hij hier zich al zou durven wagen) dat ook op die manier ontwijken. En ik geloof dat ik een beetje uit ervaring kan spreken, dat je niet alles zomaar overal kunt zeggen. Het hart eens wijzen zal tijd en wijze weten. Daaruit vloeit vanzelf voort dat ik me vaak als een onwijze en dwaze moet bestempelen. Want wat zou ik beschaamd moeten zijn over vele woorden die ik op dit form heb gezegd. In de veelheid der woorden zal de overtreding niet ontbreken, maar ook... nog iets wat we wel eens op moeten merken: de doch de verkeerde weet van geen schaamte.
Wat was die vraag waar jullie het over hebben ?
-DIA-
Berichten: 32745
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

gallio schreef:
-DIA- schreef:
Tiberius schreef:Of de moeder. Maar ik ben het met die gedachte van Refo wel eens. Zeker gezien het feit dat hij die vraag ontwijkt, zoals Dodo opmerkt.
Ik snap heel goed dat hij die vraag ontwijkt. Hier op het forum zou (als hij hier zich al zou durven wagen) dat ook op die manier ontwijken. En ik geloof dat ik een beetje uit ervaring kan spreken, dat je niet alles zomaar overal kunt zeggen. Het hart eens wijzen zal tijd en wijze weten. Daaruit vloeit vanzelf voort dat ik me vaak als een onwijze en dwaze moet bestempelen. Want wat zou ik beschaamd moeten zijn over vele woorden die ik op dit form heb gezegd. In de veelheid der woorden zal de overtreding niet ontbreken, maar ook... nog iets wat we wel eens op moeten merken: de doch de verkeerde weet van geen schaamte.
Wat was die vraag waar jullie het over hebben ?
Ik neem aan, het is niet met zoveel woorden hier gezegd, de vraag naar zijn geestelijk leven.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie