Erdee

Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Erdee

Bericht door Bezorgd »

Mara schreef:
Bezorgd schreef:
Mara schreef:
Bezorgd schreef: Als reformatorische christen is er toch geen alternatief voor het RD?
Is dat een vraag of poneer je nu een stelling?
Meer een vraag. Zeker gezien jouw principiële mening soms hier, kan ik me niet voorstellen dat jij een andere krant verkiest boven het RD.
Ik heb 2 woordjes dikgemaakt, die essentieel zijn in de discussie.
Ik heb w.b. een aantal zaken inderdaad een principiële mening.
Maar dat wil niet zeggen dat ik me in een refo-enclave op moet sluiten.
Ik kan ook niet het rijtje geheel afvinken wat men over het algemeen onder een reformatorische christen verstaat.
Ik ben van mening dat mensen die alleen het RD lezen een beperkt beeld hebben van de werkelijkheid.

Dus bij het RD lezen sluit je je op in en refo enclave , en daarom lees jij maar helemaal het RD niet?
Ik probeer je te begrijpen hé!
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Jantje »

Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden. En @refo, je mag me niet uitlachen. Dat doe ik ook niet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23853
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Erdee

Bericht door refo »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden. En @refo, je mag me niet uitlachen. Dat doe ik ook niet.
:haha
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10603
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Erdee

Bericht door Ad Anker »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden. En @refo, je mag me niet uitlachen. Dat doe ik ook niet.
GerGem
HSV
GerGem
HSV
GerGem
HSV
GerGem
HSV
GerGem
HSV
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door JvW »

Jantje schreef:@JvW, je kunt altijd een digitaal abonnement nemen óf een abonnement delen met iemand uit de straat. Dat scheelt ook driekwart tot de helft in de kosten. Zelf lees ik de krant altijd digitaal. Heel handig is dat; hij staat om 13.15 uur al online op de website http://www.rd.nl/epaper.
Het abo delen met iemand anders wordt lastig, aangezien we dan of altijd oud nieuws aan het lezen zijn of de krant er niet meer ligt op het moment dat je er wel tijd voor hebt.
Digitaal lezen kan, maar ik (en mijn gezin) zijn al genoeg digitaal bezig overdag. Daar hoeft niet nog meer schermtijd bij.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
JvW
Berichten: 761
Lid geworden op: 03 jun 2019, 12:16
Locatie: Vlissingen; jvw850forum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door JvW »

merel schreef:Ik merk dat je behoorlijk kan onderhandelen over de prijs van de krant. Ons abonnementsgeld is met meer dan 50% hierdoor gedaald.
Dat klopt helemaal! Ik geloof dat ik inderdaad ruim 50% korting heb gehad gedurende drie jaar. Maar daarna is het een prijzig gebeuren, of je moet overstappen naar een andere krant.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:
Jantje schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden. En @refo, je mag me niet uitlachen. Dat doe ik ook niet.
GerGem
HSV
GerGem
HSV
GerGem
HSV
GerGem
HSV
GerGem
HSV
Dat zijn er maar 2. Dus vooralsnog is het gezwam op de vierkante micrometer.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Erdee

Bericht door Jantje »

JvW schreef:
Jantje schreef:@JvW, je kunt altijd een digitaal abonnement nemen óf een abonnement delen met iemand uit de straat. Dat scheelt ook driekwart tot de helft in de kosten. Zelf lees ik de krant altijd digitaal. Heel handig is dat; hij staat om 13.15 uur al online op de website http://www.rd.nl/epaper.
Het abo delen met iemand anders wordt lastig, aangezien we dan of altijd oud nieuws aan het lezen zijn of de krant er niet meer ligt op het moment dat je er wel tijd voor hebt.
Digitaal lezen kan, maar ik (en mijn gezin) zijn al genoeg digitaal bezig overdag. Daar hoeft niet nog meer schermtijd bij.
Je kunt ook afspreken dat jij en je gezin het ene half jaar de krant als eerste krijgen en de buren het andere half jaar. En verder kun je ook als regel afspreken dat de krant dezelfde avond in de bus zit.

@refo, wie het laatste lacht, lacht het beste. :nananere
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Erdee

Bericht door Mara »

Bezorgd schreef: Dus bij het RD lezen sluit je je op in en refo enclave , en daarom lees jij maar helemaal het RD niet?
Ik probeer je te begrijpen hé!
Je leest duidelijk niet wat ik schrijf.
Ik zei:
Mara schreef:Ik ben van mening dat mensen die alleen het RD lezen een beperkt beeld hebben van de werkelijkheid.
en
Mara schreef: Ik krijg wel het RD van iemand, maar een aantal tegelijk en dus heb ik er niets meer aan voor het actuele nieuws.
Begrijp je me nu beter? :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Erdee

Bericht door Mara »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden. En @refo, je mag me niet uitlachen. Dat doe ik ook niet.
Je geeft soms blijk van een vertekend wereldbeeld en beperkt inzicht in zaken die spelen rondom ons heen
Ik ga geen 10 voorbeelden opvissen, als voer voor vermaak.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33304
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Erdee

Bericht door Tiberius »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden.
https://www.refoforum.nl/forum/search.p ... 8&sr=posts
Zoek er maar 10 uit.
ejvl
Berichten: 5747
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: Erdee

Bericht door ejvl »

Jantje schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Dat vind ik een erg generaliserende opmerking, die bovendien aantoonbaar onjuist is. Of wil je beweren dat ik, als trouwe RD-lezer, ook een beperkt beeld van de werkelijkheid heb?
Ja.
WAT? Geef dan maar eens 10 voorbeelden. En @refo, je mag me niet uitlachen. Dat doe ik ook niet.
Mensen die alleen het RD lezen en geen andere nieuwbronnen tot zich nemen (andere krant, radiojournaal, Nu.nl, enzovoorts) vind ik ook een beperkt beeld van de werkelijkheid hebben.
Bezorgd
Berichten: 5394
Lid geworden op: 24 mar 2018, 15:53

Re: Erdee

Bericht door Bezorgd »

Mara schreef:
Bezorgd schreef: Dus bij het RD lezen sluit je je op in en refo enclave , en daarom lees jij maar helemaal het RD niet?
Ik probeer je te begrijpen hé!
Je leest duidelijk niet wat ik schrijf.
Ik zei:
Mara schreef:Ik ben van mening dat mensen die alleen het RD lezen een beperkt beeld hebben van de werkelijkheid.
en
Mara schreef: Ik krijg wel het RD van iemand, maar een aantal tegelijk en dus heb ik er niets meer aan voor het actuele nieuws.
Begrijp je me nu beter? :)
Het begint te dagen.
Dank! :super
-DIA-
Berichten: 32746
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Erdee

Bericht door -DIA- »

Ik ben van mening dat mensen die weigeren het RD in te zien eenzijdig worden voorgelicht, en dat dit een behoorlijke verstoring in de communicatie ten gevolge kan hebben.
AD Neutraal? NOS Neutraal? Echt niet!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Zeeuw
Berichten: 11619
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Erdee

Bericht door Zeeuw »

-DIA- schreef:Ik ben van mening dat mensen die weigeren het RD in te zien eenzijdig worden voorgelicht, en dat dit een behoorlijke verstoring in de communicatie ten gevolge kan hebben.
AD Neutraal? NOS Neutraal? Echt niet!
RD neutraal? Echt niet!

Wat overigens niet wil zeggen dat ik het een slechte krant vind.
Plaats reactie