Vaccineren: gezond?

Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Jantje »

Zeeuw schreef:
Mara schreef:
Jantje schreef:Het bloed begint me naar de hoofd te stijgen, bij het lezen van zoveel kul-gedachten.
Vind je dit woord RF waardig Jantje? Google eens naar de betekenis van dit woord.
Je gebruikt de vrouwelijke variant toch ook niet?
‘Lederen zak voor vloeistoffen’
Ik heb even gegoogled op op 'kul' en 'Refoforum'. Je wilt niet weten hoeveel zoekresultaten ik kreeg...
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Jantje »

Klavart schreef:
Jantje schreef:
Wim Anker schreef:
Jantje schreef:Het bloed begint me naar de hoofd te stijgen, bij het lezen van zoveel kul-gedachten. Ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is...
Waarom Jantje?
Het is zoveel onzin wat @Simon012 beweert...
Hoe weet je dat?
Omdat ik wél de informatie tot me neem die de overheid geeft én (met alle respect) omdat ik nog nooit gehoord heb van iemand die (dodelijk) ziek werd van een alminiumvergiftiging, ten gevolge van een inenting.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
gallio
Berichten: 1963
Lid geworden op: 14 jan 2004, 16:01

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door gallio »

Jantje schreef:Het bloed begint me naar de hoofd te stijgen, bij het lezen van zoveel flauwekul-gedachten. Ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is...
Dat is heel goed. Het bloed is nodig om de hersenen te laten werken. Als het bloed gearriveerd is kunnen we dus originele ideeen van je verwachten, en scherpe inzichten, en die ga je hier goed beargumenteerd met ons delen. Fijn !
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Simon0612 »

Jantje schreef:
Wim Anker schreef:
Jantje schreef:Het bloed begint me naar de hoofd te stijgen, bij het lezen van zoveel kul-gedachten. Ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is...
Waarom Jantje?
Het is zoveel onzin wat @Simon012 beweert, dat ik er geen woorden voor heb. Ik kan me hier echt groen en geel aan ergeren. 'It's fake news', zou Trump zeggen.
Jantje, je bedoeld dat je het onzin vindt wat professor Exley schrijft en onderzocht heeft? Want ik beweer hierover zelf niet veel hoor. Eerder schreef ik dat ik het zelf niet weet en dat de waarheid ergens wel in het midden zal liggen. Maar jij hoeft het ook niet eens te zijn met professor Exley, daar ben je vrij in. Maar gun een ander ook de vrijheid voor een kritische blik.

En wat de overheid zegt neem ik niet direct voor waar aan. Helemaal niet nadat ik me in de stralingsproblematiek heb verdiept, en niet om het een of ander, maar dat is wel precies mijn vakgebied.

De overheid zegt ook dat extra onderzoek naar straling niet noodzakelijk is. Geloof jij dat het niet gevaarlijk is Jantje? Is dat ook fake news?

En ps: ik neem de informatie van de overheid ook tot me, maar stop dan niet om ook zelf nog naar informatie te zoeken en ik neem niet alles voor zoetekoek aan.
Laatst gewijzigd door Simon0612 op 03 mei 2019, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23811
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door refo »

En je weet nog niet de helft, Jantje. Bij de vaccinatie worden nano-chips meegeïnjecteerd. Zodat men je gedrag kan beïnvloeden.
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Simon0612 »

refo schreef:En je weet nog niet de helft, Jantje. Bij de vaccinatie worden nano-chips meegeïnjecteerd. Zodat men je gedrag kan beïnvloeden.
Zo iets kan dichterbij zijn dan je denkt Refo. Er lopen dus overheidsmensen rond met zulke gedachten:

https://www.security.nl/posting/556281/ ... +krijgt%22
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Gebruikersavatar
Klavart
Berichten: 1240
Lid geworden op: 24 jun 2015, 08:36

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Klavart »

refo schreef:En je weet nog niet de helft, Jantje. Bij de vaccinatie worden nano-chips meegeïnjecteerd. Zodat men je gedrag kan beïnvloeden.
Waardoor dus ook zulke berichten op refoforum geplaatst worden.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Jantje »

gallio schreef:
Jantje schreef:Het bloed begint me naar de hoofd te stijgen, bij het lezen van zoveel flauwekul-gedachten. Ik weet niet of dat nou zo'n goed teken is...
Dat is heel goed. Het bloed is nodig om de hersenen te laten werken. Als het bloed gearriveerd is kunnen we dus originele ideeen van je verwachten, en scherpe inzichten, en die ga je hier goed beargumenteerd met ons delen. Fijn !
:yahoo ::lol
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Jantje »

Simon0612 schreef:
refo schreef:En je weet nog niet de helft, Jantje. Bij de vaccinatie worden nano-chips meegeïnjecteerd. Zodat men je gedrag kan beïnvloeden.
Zo iets kan dichterbij zijn dan je denkt Refo. Er lopen dus overheidsmensen rond met zulke gedachten:

https://www.security.nl/posting/556281/ ... +krijgt%22
Laat me niet lachen zeg, straks gaan jullie me nog vertellen dat je over 50 jaar terug de tijd in reizen. :nananere
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Simon0612 »

Jantje schreef:
Simon0612 schreef:
refo schreef:En je weet nog niet de helft, Jantje. Bij de vaccinatie worden nano-chips meegeïnjecteerd. Zodat men je gedrag kan beïnvloeden.
Zo iets kan dichterbij zijn dan je denkt Refo. Er lopen dus overheidsmensen rond met zulke gedachten:

https://www.security.nl/posting/556281/ ... +krijgt%22
Laat me niet lachen zeg, straks gaan jullie me nog vertellen dat je over 50 jaar terug de tijd in reizen. :nananere
Je vergeet iedere keer dat dit geen verhaal is van mij, maar dat het echte nieuwsberichten zijn en echte artikelen van een professor. Wat dat betreft heb je nog niet 1x inhoudelijk gereageerd, dat geeft ook niet, maar je moet niet doen alsof ik die nieuwsberichten en artikelen uit mijn duim zuig.
Jantje schreef:Het is zoveel onzin wat @Simon012 beweert, dat ik er geen woorden voor heb. Ik kan me hier echt groen en geel aan ergeren. 'It's fake news', zou Trump zeggen.
Als je gewoon goed gelezen had dan had je kunnen weten dat ik het ook niet met alle beweringen eens ben. En dat ik alleen de andere kant van de medaille liet zien. Dat zegt verder niets over mijn standpunten. Misschien niet op de man spelen Jantje!
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Mara »

Jantje schreef:
Het is zoveel onzin wat @Simon012 beweert, dat ik er geen woorden voor heb. Ik kan me hier echt groen en geel aan ergeren. 'It's fake news', zou Trump zeggen

Die roept dat altijd wanneer hij iets niet begrijpt, voor gek dreigt te staan of liegt.
Er zitten altijd twee kanten aan, of je nu voor of tegen vaccinatie bent, er kleven wel degelijk ook nadelen aan.
Elke inentingsstof heeft ook hulpstoffen en die kunnen mogelijk nadelig zijn op de lange termijn. Dat weet men nog niet, want misschien moet je dan een tiental of meer jaren wachten.
Onze buurjongen is destijds wel overleden nadat hij de verplichte pokkenvaccinatie kreeg, toen hij opgeroepen werd voor het leger.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ejvl
Berichten: 5726
Lid geworden op: 06 jun 2011, 11:15

Re: RE: Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door ejvl »

Mara schreef:Jantje schreef:
Het is zoveel onzin wat @Simon012 beweert, dat ik er geen woorden voor heb. Ik kan me hier echt groen en geel aan ergeren. 'It's fake news', zou Trump zeggen

Die roept dat altijd wanneer hij iets niet begrijpt, voor gek dreigt te staan of liegt.
Er zitten altijd twee kanten aan, of je nu voor of tegen vaccinatie bent, er kleven wel degelijk ook nadelen aan.
Elke inentingsstof heeft ook hulpstoffen en die kunnen mogelijk nadelig zijn op de lange termijn. Dat weet men nog niet, want misschien moet je dan een tiental of meer jaren wachten.
Onze buurjongen is destijds wel overleden nadat hij de verplichte pokkenvaccinatie kreeg, toen hij opgeroepen werd voor het leger.
Ten gevolge van de vaccinatie?
Simon0612
Berichten: 2139
Lid geworden op: 21 mar 2018, 19:58

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Simon0612 »

Net zat ik nog een en ander te lezen over vaccineren en komt dit artikel tegen:

https://www.linda.nl/nieuws/andrea-46-v ... chtmerrie/

Een super triest verhaal van een moeder die een kind verloor na een vaccinatie. Een arts bevestigd de relatie tussen de dood en het vaccineren en de overheid ontkent het. Na even zoeken vond ik ook het artikel van het RIVM:

https://www.rivm.nl/nieuws/verband-vacc ... schijnlijk

@Jantje, dit bedoel ik dus. Zo’n zaakje stinkt toch?Helemaal als er nog twee andere kinderen overlijden en het vaccin wel uit de handel wordt gehaald! Maar toch ontkent de overheid dat het een met het ander te maken heeft.

Want ja, als je dat toegeeft dan heb je heel veel kans dat meer mensen niet meer laten vaccineren.

Lareb is de instantie die namens de overheid bijwerkingen monitort van vaccinaties. Jaarrapportages staan op hun website. In 2017 registreert met 2 meldingen van overlijden na vaccinaties. In 2016 wordt 1 melding geregistreed. Als reden wordt dan al bij twee meldingen het volgende gemeldt:

“In deze melding waren als gevolg van het ontbre- ken van resultaten van aanvullend onderzoek, onvoldoende gegevens beschikbaar om de relatie tussen vaccinatie en het overlijden te kunnen beoordelen.”
https://www.lareb.nl/nl/pages/jaarrapporten-vaccins/
Simon - Laatst actief: 4 januari 2024 16:00
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: RE: Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Mara »

ejvl schreef:
Mara schreef:Jantje schreef:
Het is zoveel onzin wat @Simon012 beweert, dat ik er geen woorden voor heb. Ik kan me hier echt groen en geel aan ergeren. 'It's fake news', zou Trump zeggen

Die roept dat altijd wanneer hij iets niet begrijpt, voor gek dreigt te staan of liegt.
Er zitten altijd twee kanten aan, of je nu voor of tegen vaccinatie bent, er kleven wel degelijk ook nadelen aan.
Elke inentingsstof heeft ook hulpstoffen en die kunnen mogelijk nadelig zijn op de lange termijn. Dat weet men nog niet, want misschien moet je dan een tiental of meer jaren wachten.
Onze buurjongen is destijds wel overleden nadat hij de verplichte pokkenvaccinatie kreeg, toen hij opgeroepen werd voor het leger.
Ten gevolge van de vaccinatie?
Volgens de officiële verklaring van het leger niet, maar het was wel heel "toevallig".
Ik denk dat ze er anno 2019 niet mee weg zouden komen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Dodo
Berichten: 5643
Lid geworden op: 15 jun 2013, 15:40
Locatie: dodo.refoforum@gmail.com

Re: Vaccineren: gezond?

Bericht door Dodo »

Plaats reactie