Islamofobie?

Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Islamofobie?

Bericht door jvdg »

Solipsis schreef:
jvdg schreef: Toch nog één reactie mijnerzijds.
Voor elke stelling/mening is op het internet wel een onderzoeksrapport te vinden wat je welgevallig is.

Kortom: Voor elck wat wils
Dat is zeker waar.
Hebben we elkaar tenminste op één punt gevonden. :haha
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

Ach, in het heetst van de strijd worden bepaalde zaken op het scherpst van de snede gedrongen en lijken tegenstellingen groot terwijl die - wanneer de temperatuur gezakt is - best mee vallen. :huhu
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Islamofobie?

Bericht door jvdg »

Solipsis schreef:Ach, in het heetst van de strijd worden bepaalde zaken op het scherpst van de snede gedrongen en lijken tegenstellingen groot terwijl die - wanneer de temperatuur gezakt is - best mee vallen. :huhu
Dat zei ik juist tegen mijn vrouw m.b.t. een mok kippenbouillon.
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: Islamofobie?

Bericht door Gijs83 »

Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Islamofobie?

Bericht door Rijssen »


Vooral in de media brengen zulke zaken :banghead , misschien komen er dan nog wel mensen op rare gedachten.
Het is toch van de gekke dat taliban mensen zich bezighouden met ons kikkerlandje.
Rambam
Berichten: 335
Lid geworden op: 26 feb 2010, 11:21

Re: Islamofobie?

Bericht door Rambam »

Ik vind dat helemaal niet gek. Nederland is per slot van rekening betrokken (geweest) bij militaire acties tegen de Taliban.
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Islamofobie?

Bericht door Rijssen »

Rambam schreef:Ik vind dat helemaal niet gek. Nederland is per slot van rekening betrokken (geweest) bij militaire acties tegen de Taliban.
Als je dat niet gek vind, vind je het dus normaal. :bobo
Rambam
Berichten: 335
Lid geworden op: 26 feb 2010, 11:21

Re: Islamofobie?

Bericht door Rambam »

Vanuit het oogpunt van de Taliban is het zeker niet raar. Nederland is in Afghanistan actief geweest om de Taliban te bestrijden, dan is het logisch dat de Taliban dreigementen uit jegens Nederland.
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Islamofobie?

Bericht door Willem »

Rambam schreef:Vanuit het oogpunt van de Taliban is het zeker niet raar.
Vanuit het gezichtspunt van gekken is het niet zo raar. Vanuit het oogpunt van beschaafde mensen is het heel erg raar.
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

Willem schreef:
Rambam schreef:Vanuit het oogpunt van de Taliban is het zeker niet raar.
Vanuit het gezichtspunt van gekken is het niet zo raar. Vanuit het oogpunt van beschaafde mensen is het heel erg raar.
Drogreden.

Nog los van de (bewust?) ironische boodschap. Die missie in Afghanistan zou ik niet beschaafd willen noemen.
Willem
Berichten: 1933
Lid geworden op: 12 jul 2010, 13:33

Re: Islamofobie?

Bericht door Willem »

Solipsis schreef:
Willem schreef:
Rambam schreef:Vanuit het oogpunt van de Taliban is het zeker niet raar.
Vanuit het gezichtspunt van gekken is het niet zo raar. Vanuit het oogpunt van beschaafde mensen is het heel erg raar.
Drogreden.

Nog los van de (bewust?) ironische boodschap. Die missie in Afghanistan zou ik niet beschaafd willen noemen.
Dat jij die mening hebt is onderhand wel bekend hier ja. Figureren onder een nickname die iets anders suggereert dan de forumregels aan scribenten vraagt ter onderschrijving is ook onbeschaafd.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9198
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Islamofobie?

Bericht door parsifal »

Willem schreef:
Solipsis schreef:
Willem schreef:
Rambam schreef:Vanuit het oogpunt van de Taliban is het zeker niet raar.
Vanuit het gezichtspunt van gekken is het niet zo raar. Vanuit het oogpunt van beschaafde mensen is het heel erg raar.
Drogreden.

Nog los van de (bewust?) ironische boodschap. Die missie in Afghanistan zou ik niet beschaafd willen noemen.
Dat jij die mening hebt is onderhand wel bekend hier ja. Figureren onder een nickname die iets anders suggereert dan de forumregels aan scribenten vraagt ter onderschrijving is ook onbeschaafd.
Vragen de forumregels nu ook al steun voor de missie in Afghanistan?
Nederland vecht in Afghanistan tegen de Taliban. Nederland is dus min of meer in oorlog met de Taliban (al vertegewoordigt de Taliban dan geen land) Op zich is het dan niet heel vreemd dat de Taliban ook oorlogshandelingen tegen Nederland wil uitvoeren. Daarmee keur ik het hele bestaan van de Taliban niet goed, maar vreemd vind ik het allemaal niet.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

Willem schreef:Dat jij die mening hebt is onderhand wel bekend hier ja. Figureren onder een nickname die iets anders suggereert dan de forumregels aan scribenten vraagt ter onderschrijving is ook onbeschaafd.
Ik heb je duidelijk tekst en uitleg gegeven hierover. Dat soort kinderachtige opmerkingen mag je achterwege laten, persoonlijke frustraties uit je maar per PB, ofzo. Sterker nog: ik heb je nog gevraagd of het mogelijk is om van naam te veranderen, en hoe, maar daar heb je verder niet meer op geantwoord. Dus waar deze opmerking nu weer vandaan komt...

Overigens heeft een persoonlijke achtergrond weinig met een mening in deze kwestie van doen geloof ik.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Islamofobie?

Bericht door tukkertje »

Proces Wilders moet opnieuw. Wat vinden jullie. - knip, zo praten we niet over anderen, en zeker niet over rechters (5e gebod) - Rechters die partjdig zijn. Dat kan toch niet.


?????? Knip. Mag toch wel zeggen dat we in een bananenrepubliek wonen.
Laatst gewijzigd door tukkertje op 23 okt 2010, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

tukkertje schreef:Proces Wilders moet opnieuw. Wat vinden jullie. - knip, zo praten we niet over anderen, en zeker niet over rechters (5e gebod) - Rechters die partjdig zijn. Dat kan toch niet.
Hoezo partijdig?
Plaats reactie