Islamofobie?

Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Islamofobie?

Bericht door ChristenConservatief »

Mister schreef:
Rijssen schreef: Snap niet dat deze enge meneer in NL wil wonen, ja snap het ook eigenlijk wel, dit soort mensen wil het liefst van NL een moslimkalifaat maken kompleet met sharia en al.
Vast. Het liefst morgen al. :bobo
"Wij waren bij Adullah ibn Amr ibn Al A'as, en hem werd gevraagd: Welke van de twee steden zal als eerste worden veroverd, Constantinopel of Rome? (Constantinopel symboliseert het Byzantijnse en Rome het (West) Romeinse Rijk) Vervolgens vroeg Abdullah om hem een doos te brengen, en daaruit haalde hij en boek en hij zei toen: Wij waren op een keer verzameld rond de Boodschapper van Allah (vrede en zegeningen zij met hem) om zaken op te schrijven, en hem (vzmh) werd gevraagd: Welke van de twee steden zal als eerste worden veroverd, Constantinopel of Rome ? De Boodschapper van Allah (vzmh) antwoordde: De stad van Heraclius (Constantinopel) zal als eerste worden veroverd.
De eerste in de Hadith genoemde verovering werd al bereikt, dat wil zeggen, de verovering van Constantinopel, onder leiding van Kalief Mohammed Al-Fatih, en dit was 800 jaar nadat de Booschapper (vzmh) dat had voorzegd. Met Allah's hulp zal de tweede verovering, dat wil zeggen die van Rome, snel worden bereikt."


Het West-Romeinse Rijk zal met Allah's hulp ingenomen worden door volgelingen van Mo. Dat zagen we al toen zij probeerden op te rukken vanuit Spanje. Toen werden ze gelukkig in de pan gehakt bij Poitiers door Karel Martel.
Ook de Turkse invasie in de eerste helft van de 16e eeuw kwam gevaarlijk ver het West-Romeinse Rijk in. Maar toen was de door ons zo gevreesde hertog van Alva er om de Turken een bloedig halt toe te roepen.

Nu lijken moslims de strategie van de migratie te hebben toegepast, een strategie die door sjeik Fawaz Jneid uit Den Haag zelfs expliciet werd genoemd:

"Islamitische overheden moeten moslims naar landen toesturen om daar de islam te brengen. Dit maakt mensen soms bang.”

Dit komt uit een interview die ik met hem heb gehad. Het is dus geen sprookje dat moslims zo massaal hierheen komen om de boel te veroveren.

:garde
Gebruikersavatar
ChristenConservatief
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 jan 2010, 23:34

Re: Islamofobie?

Bericht door ChristenConservatief »

Solipsis schreef:
Rijssen schreef:
Mister schreef:
Rijssen schreef: Snap niet dat deze enge meneer in NL wil wonen, ja snap het ook eigenlijk wel, dit soort mensen wil het liefst van NL een moslimkalifaat maken kompleet met sharia en al.
Vast. Het liefst morgen al. :bobo

Hier weer een bewijs er van: 1 Lokaal moslimraadslid dringt islam op aan de gehele gemeenteraad


Afbeelding
Groot gelijk. Als je kerst viert verwacht je ook wel een beetje solidariteit, of niet dan?
Moslims hebben ook echt respect voor Kerstvierende christenen.....

Daar komt bij dat Suikerfeest onaanspreekbaarheid genereert. Laat ze gewoon een normaal eetritme aanhouden ten einde het humeur en de werkcapaciteiten op peil te houden. Ik zou ook irritant worden als ik de hele dag niet mocht eten.

:garde
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Islamofobie?

Bericht door tukkertje »

Rijssen schreef:Heb me gisteren trouwens mateloos lopen opwinden over één of andere haatbaard bij Pauw & Witteman, die het gerechtvaardigt en de normaalste zaak van de wereld dat in Iran een vrouw gestenigt werd voor overspel.

Hier het Linkje http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment- ... 8a88d9a5d0


Deze man onderkent zelfs de rechten van de mens, en is van mening dat mensen in NL niet mogen protesteren tegen het vonnis in Iran.

Hele enge man. Ik zou zeggen, one way ticket.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Islamofobie?

Bericht door Joannah »

ChristenConservatief schreef:
Mister schreef:
Rijssen schreef: Snap niet dat deze enge meneer in NL wil wonen, ja snap het ook eigenlijk wel, dit soort mensen wil het liefst van NL een moslimkalifaat maken kompleet met sharia en al.
Vast. Het liefst morgen al. :bobo
"Wij waren bij Adullah ibn Amr ibn Al A'as, en hem werd gevraagd: Welke van de twee steden zal als eerste worden veroverd, Constantinopel of Rome? (Constantinopel symboliseert het Byzantijnse en Rome het (West) Romeinse Rijk) Vervolgens vroeg Abdullah om hem een doos te brengen, en daaruit haalde hij en boek en hij zei toen: Wij waren op een keer verzameld rond de Boodschapper van Allah (vrede en zegeningen zij met hem) om zaken op te schrijven, en hem (vzmh) werd gevraagd: Welke van de twee steden zal als eerste worden veroverd, Constantinopel of Rome ? De Boodschapper van Allah (vzmh) antwoordde: De stad van Heraclius (Constantinopel) zal als eerste worden veroverd.
De eerste in de Hadith genoemde verovering werd al bereikt, dat wil zeggen, de verovering van Constantinopel, onder leiding van Kalief Mohammed Al-Fatih, en dit was 800 jaar nadat de Booschapper (vzmh) dat had voorzegd. Met Allah's hulp zal de tweede verovering, dat wil zeggen die van Rome, snel worden bereikt."


Het West-Romeinse Rijk zal met Allah's hulp ingenomen worden door volgelingen van Mo. Dat zagen we al toen zij probeerden op te rukken vanuit Spanje. Toen werden ze gelukkig in de pan gehakt bij Poitiers door Karel Martel.
Ook de Turkse invasie in de eerste helft van de 16e eeuw kwam gevaarlijk ver het West-Romeinse Rijk in. Maar toen was de door ons zo gevreesde hertog van Alva er om de Turken een bloedig halt toe te roepen.

Nu lijken moslims de strategie van de migratie te hebben toegepast, een strategie die door sjeik Fawaz Jneid uit Den Haag zelfs expliciet werd genoemd:

"Islamitische overheden moeten moslims naar landen toesturen om daar de islam te brengen. Dit maakt mensen soms bang.”

Dit komt uit een interview die ik met hem heb gehad. Het is dus geen sprookje dat moslims zo massaal hierheen komen om de boel te veroveren.

:garde
Wat nog niemand me heeft uit kunnen leggen, is waarom er in de jaren 60 nederlanders werd gevraagd te vertrekken, want we waren te overbevolkt, en terwijl er toen velen zijn vertrokken naar Canada, NZ, ZA etc etc, begon nog geen 10 jaar later de enorme immigratie uit m.n. moslimlanden.
Ipv minder mensen, hebben we er nu bijna 2 keer zo veel!!!

Het gekste moet nog komen, en dat is dat als je "nederland is vol" roept, je voor racist versleten wordt.
In Ossetie zijn weer een 20-tal onschuldige burgers door een zelfmoordaanslag om het leven gekomen.
Het gevaar is dat dit nu dagelijke gebeurt en we eraan gewend geraakt zijn, het doet ons niet zo veel meer, toch?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

ChristenConservatief schreef:Moslims hebben ook echt respect voor Kerstvierende christenen.....
Ja hoor. Met islamitische collega's bijvoorbeeld kan ik het prima vinden. Sterker nog: dit jaar hopen we een soort uitwisseling te doen. Zij met de kerst bij ons, en wij met het suikerfeest een avond bij hen op visite.
Daar komt bij dat Suikerfeest onaanspreekbaarheid genereert. Laat ze gewoon een normaal eetritme aanhouden ten einde het humeur en de werkcapaciteiten op peil te houden. Ik zou ook irritant worden als ik de hele dag niet mocht eten.

:garde
Wat een vervelende, denigrerende toon. Getuigt dit nu van respect voor je naaste?
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Islamofobie?

Bericht door Rijssen »

Solipsis schreef:
ChristenConservatief schreef:Moslims hebben ook echt respect voor Kerstvierende christenen.....
Ja hoor. Met islamitische collega's bijvoorbeeld kan ik het prima vinden. Sterker nog: dit jaar hopen we een soort uitwisseling te doen. Zij met de kerst bij ons, en wij met het suikerfeest een avond bij hen op visite.
Daar komt bij dat Suikerfeest onaanspreekbaarheid genereert. Laat ze gewoon een normaal eetritme aanhouden ten einde het humeur en de werkcapaciteiten op peil te houden. Ik zou ook irritant worden als ik de hele dag niet mocht eten.

:garde
Wat een vervelende, denigrerende toon. Getuigt dit nu van respect voor je naaste?

Je bent natuurlijk ook voorstander om feestdagen in te ruilen voor islamitische feestdagen.
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

Rijssen schreef:Je bent natuurlijk ook voorstander om feestdagen in te ruilen voor islamitische feestdagen.
Ja, ik zie het liefst de uiterlijke Jihad tegen het Westen vandaag nog beginnen, nou goed? +1:((

Vind je het echt nodig om zo'n ridiculiserende vraag te stellen?
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Islamofobie?

Bericht door Rijssen »

Solipsis schreef:
Rijssen schreef:Je bent natuurlijk ook voorstander om feestdagen in te ruilen voor islamitische feestdagen.
Ja, ik zie het liefst de uiterlijke Jihad tegen het Westen vandaag nog beginnen, nou goed? +1:((

Vind je het echt nodig om zo'n ridiculiserende vraag te stellen?

Hoezo ridiculiserende vraag, gezien je andere standpunten zou ik er niet vreemd van opkijken.
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

Rijssen schreef: Hoezo ridiculiserende vraag, gezien je andere standpunten zou ik er niet vreemd van opkijken.
Omdat ik niet zoveel zin heb om in ongenuanceerde nonsens te geloven waar redelijkheid en logica ver te zoeken zijn ben ik iemand die moslims met open armen ontvangt en ze het liefst verruil voor iedere niet-islamitische inwoner? +1:((
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Islamofobie?

Bericht door Joannah »

Solipsis schreef:
ChristenConservatief schreef:Moslims hebben ook echt respect voor Kerstvierende christenen.....
Ja hoor. Met islamitische collega's bijvoorbeeld kan ik het prima vinden. Sterker nog: dit jaar hopen we een soort uitwisseling te doen. Zij met de kerst bij ons, en wij met het suikerfeest een avond bij hen op visite.
Daar komt bij dat Suikerfeest onaanspreekbaarheid genereert. Laat ze gewoon een normaal eetritme aanhouden ten einde het humeur en de werkcapaciteiten op peil te houden. Ik zou ook irritant worden als ik de hele dag niet mocht eten.

:garde
Wat een vervelende, denigrerende toon. Getuigt dit nu van respect voor je naaste?
Overdag vasten, om 's nachts een inhaalslag te vieren is gewoon hypocriet.in islamitische landen als Egypte is de vleesconsumptie deze ramadan maand 2 keer zo groot als de rest van het jaar.wat ze anders overdag doen, doen ze nu 's nachts, en dan nog eens dubbel.
Als christen hoor je niet op een suikerfeest. Een van de weinige geboden die ons worden opgeleged als heidenen, is het zich onthouden van offervlees en wat aan afgoden gewijd is, toch?
En alles wat met de kreet "Allah Akhbar" de strot wordt doorgesneden, is in feite aan deze maangod gewijd.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Rijssen
Berichten: 541
Lid geworden op: 09 jun 2010, 12:37

Re: Islamofobie?

Bericht door Rijssen »

Joannah schreef:
Solipsis schreef:
ChristenConservatief schreef:Moslims hebben ook echt respect voor Kerstvierende christenen.....
Ja hoor. Met islamitische collega's bijvoorbeeld kan ik het prima vinden. Sterker nog: dit jaar hopen we een soort uitwisseling te doen. Zij met de kerst bij ons, en wij met het suikerfeest een avond bij hen op visite.
Daar komt bij dat Suikerfeest onaanspreekbaarheid genereert. Laat ze gewoon een normaal eetritme aanhouden ten einde het humeur en de werkcapaciteiten op peil te houden. Ik zou ook irritant worden als ik de hele dag niet mocht eten.

:garde
Wat een vervelende, denigrerende toon. Getuigt dit nu van respect voor je naaste?
Overdag vasten, om 's nachts een inhaalslag te vieren is gewoon hypocriet.in islamitische landen als Egypte is de vleesconsumptie deze ramadan maand 2 keer zo groot als de rest van het jaar.wat ze anders overdag doen, doen ze nu 's nachts, en dan nog eens dubbel.
Als christen hoor je niet op een suikerfeest. Een van de weinige geboden die ons worden opgeleged als heidenen, is het zich onthouden van offervlees en wat aan afgoden gewijd is, toch?
En alles wat met de kreet "Allah Akhbar" de strot wordt doorgesneden, is in feite aan deze maangod gewijd.
Helemaal mee eens
Solipsis
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2010, 20:53

Re: Islamofobie?

Bericht door Solipsis »

Joannah schreef:Overdag vasten, om 's nachts een inhaalslag te vieren is gewoon hypocriet.in islamitische landen als Egypte is de vleesconsumptie deze ramadan maand 2 keer zo groot als de rest van het jaar.wat ze anders overdag doen, doen ze nu 's nachts, en dan nog eens dubbel.
Ik ben het met je eens dat dit feest z'n eigenlijke doel (gedenken van de armen) voorbij is geschoten, maar dat is iets waar ik mijn oordeel niet over hoef te vellen. Iets met splinter en balk.
Als christen hoor je niet op een suikerfeest. Een van de weinige geboden die ons worden opgeleged als heidenen, is het zich onthouden van offervlees en wat aan afgoden gewijd is, toch?
Ik moet denken aan de maaltijd waarin Jezus at met hoerenaren en tollenaren. Ik denk zelfs dat, wanneer ik toegeef aan het door jou genoemde bezwaar, ik het bestaan van Alla'h erken. Dat doe ik niet, dus vrees ik ook niet voor zogenaamde afgoden.
blijmoedig
Berichten: 431
Lid geworden op: 30 apr 2010, 11:18

Re: Islamofobie?

Bericht door blijmoedig »

Joannah schreef:Overdag vasten, om 's nachts een inhaalslag te vieren is gewoon hypocriet.in islamitische landen als Egypte is de vleesconsumptie deze ramadan maand 2 keer zo groot als de rest van het jaar.wat ze anders overdag doen, doen ze nu 's nachts, en dan nog eens dubbel.
Dit lijkt mij een beetje kort door de bocht. Overdag vasten de moslims door zich volledig op Allah te richten (althans dat is de bedoeling). 's avonds doorbreken zij het vasten, door gemeenschap te hebben met elkaar. Het lijkt mij niet aan ons om daar een waardeoordeel over uit te spreken. Ik kan ergens nog wel respect opbrengen voor de discipline van de moslims. Wij christenen leven toch vaak maar wat voor de vuist weg.
Als christen hoor je niet op een suikerfeest.
Ook dit lijkt me een beetje kort door de bocht. Ik zou zeggen dat je als christen juist op plekken hoort waar mensen de Heere Jezus nog niet kennen. Zolang je daar maar niet bent met dezelfde gesteldheid.
Een van de weinige geboden die ons worden opgeleged als heidenen, is het zich onthouden van offervlees en wat aan afgoden gewijd is, toch? En alles wat met de kreet "Allah Akhbar" de strot wordt doorgesneden, is in feite aan deze maangod gewijd.
Lijkt me ook een tikkeltje overdreven. De Heere Jezus zegt dat een mens niet onrein wordt van wat hij eet, maar van wat er uit zijn hart opkomt. Het lijkt mij dan verder weinig uitmaken of je vlees eet tijdens het Suikerfeest, kebab bij de Shoarmatent om de hoek, of een hamburger bij McDonalds. Maar opnieuw, het hangt mijns inziens wel af van de bedoeling waarmee je het doet.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Islamofobie?

Bericht door Joannah »

Solipsis schreef:
Joannah schreef:Overdag vasten, om 's nachts een inhaalslag te vieren is gewoon hypocriet.in islamitische landen als Egypte is de vleesconsumptie deze ramadan maand 2 keer zo groot als de rest van het jaar.wat ze anders overdag doen, doen ze nu 's nachts, en dan nog eens dubbel.
Ik ben het met je eens dat dit feest z'n eigenlijke doel (gedenken van de armen) voorbij is geschoten, maar dat is iets waar ik mijn oordeel niet over hoef te vellen. Iets met splinter en balk.
Als christen hoor je niet op een suikerfeest. Een van de weinige geboden die ons worden opgeleged als heidenen, is het zich onthouden van offervlees en wat aan afgoden gewijd is, toch?
Ik moet denken aan de maaltijd waarin Jezus at met hoerenaren en tollenaren. Ik denk zelfs dat, wanneer ik toegeef aan het door jou genoemde bezwaar, ik het bestaan van Alla'h erken. Dat doe ik niet, dus vrees ik ook niet voor zogenaamde afgoden.
Zeg je dit ook tegen de mensen waarmee je het suikerfeest houdt?
de hoeren en tollenaars waren geen mensen die beweerden dat de Bijbel vol leugens staat en Jezus niet de Zoon van God, is, zoals de Koran beweert.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
blijmoedig
Berichten: 431
Lid geworden op: 30 apr 2010, 11:18

Re: Islamofobie?

Bericht door blijmoedig »

Joannah schreef:de hoeren en tollenaars waren geen mensen die beweerden dat de Bijbel vol leugens staat en Jezus niet de Zoon van God, is, zoals de Koran beweert.
De hoeren en de tollenaars en de moslims of aanhangers van welke religie anders dan het christendom dan ook, leven allen zonder God. Wat is het verschil? Sinds wanneer worden wij geacht onderscheid te maken in mensen die nog wel onze bewogenheid verdienen, en welke niet? De hoeren en tollenaars ten tijde van het N.T. hadden overigens nog niet de beschikking over de Bijbel ;)
Plaats reactie