Sharon nu echt helemaal de weg kwijt

Plaats reactie
Trein

Sharon nu echt helemaal de weg kwijt

Bericht door Trein »

Donderdag 31 januari 2002 - Bron: De Standaard
Silence had ons via de newssubmit het volgende te melden:

De Israelische premier Ariel Sharon vindt het jammer dat hij de Palestijnse president Yasser Arafat niet heeft laten doden tijdens de oorlog in Libanon in de jaren '80. Sharon zegt dat in een interview dat morgen in het dagblad Ma'ariv verschijnt.

"In Libanon was er een akkoord om hem niet te liquideren, maar uiteindelijk heb ik daar spijt van", aldus Sharon. De premier was destijds minister van Defensie. Yasser Arafat leidde de Palestijnse troepen in de Libanese hoofdstad Beiroet.

Overigens haastte een woordvoerder zich te melden dat de uitspraken van Sharon niet het beleid van vandaag de dag weerspiegelen.
Die gast is echt volslagen gestoord. En dat beweert nog voor vrede te zijn? Hij wordt met recht de Hitler van het middenoosten genoemd. Als die gestoorde nog erg lang Israel bestuurd, breekt er daar echt een oorlog uit, met ongetwijfeld Israel als vette verliezer.

Het word tijd dat hij de Bijbel nog eens gaat lezen, want het kan niet anders of daar liggen meters en meters stof op.
Trein

Bericht door Trein »

Donderdag 31 januari 2002 - Bron: De Standaard
Silence had ons via de newssubmit het volgende te melden:

De Israelische premier Ariel Sharon vindt het jammer dat hij de Palestijnse president Yasser Arafat niet heeft laten doden tijdens de oorlog in Libanon in de jaren '80. Sharon zegt dat in een interview dat morgen in het dagblad Ma'ariv verschijnt.

"In Libanon was er een akkoord om hem niet te liquideren, maar uiteindelijk heb ik daar spijt van", aldus Sharon. De premier was destijds minister van Defensie. Yasser Arafat leidde de Palestijnse troepen in de Libanese hoofdstad Beiroet.

Overigens haastte een woordvoerder zich te melden dat de uitspraken van Sharon niet het beleid van vandaag de dag weerspiegelen.
Die gast is echt volslagen gestoord. En dat beweert nog voor vrede te zijn? Hij wordt met recht de Hitler van het middenoosten genoemd. Als die gestoorde nog erg lang Israel bestuurd, breekt er daar echt een oorlog uit, met ongetwijfeld Israel als vette verliezer.

Het word tijd dat hij de Bijbel nog eens gaat lezen, want het kan niet anders of daar liggen meters en meters stof op.
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Ach, de terroristische organisaties onder Arafat zijn ook niet de vriendelijkste (Israel de zee in). Ik geloof dat Barak op een gegeven moment een vredesplan had, maar Arafat wou toen heel Jeruzalem hebben?

Nee, laten we niet al te eenzijdig Israel zwart maken. Ook de andere kant is niet echt voor vrede.
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

Trein,

ik denk dat eerder Arafat en de zijnen als VETTE verliezer uit de bus komen!!

ISRAEL zal overwinnen!!!! God zal zijn Oude Volk NOOOOOIITT loslaten!!

Kijk maar in de geschiedenis Israel overwon ALTIJD.
(niet alleen het geestelijke Israel maar ook het uiterlijke volk Israel)

Enne wat betreft zijn uitspraak over arafat!

VOLKOMEN mEE EENS!!!

Arafat hoort gewoon in het rijtje van Bin laden thuis..
wat???..........Nog erger, want hij blijft met zijn schijnheilige Theedoekkenkop handen schudden van hoogeplaatset westerse staatshoofden en diplomaten. En dat heeft Bin Laden zelfs niet meer gedaan!

Gelukkig zit die theedoek momenteel lekker klem in rhamalla... GNA GNA GNA :, :,

De Israelisch kunnen momenteel met de loop van hun tanks op Arafats deurbel drukken HAHAHA :P

Sharan wilde hun een deel van israel geven maar daar waren ze niet tevreden mee want ze willen Jeruzalem.
Maar Jeruzalem krijgen ze NOOIT!!

SHALOM voor Israel.
montarsolo
Berichten: 81
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

De Israelisch kunnen momenteel met de loop van hun tanks op Arafats deurbel drukken HAHAHA :P

:, :, :,
Billy wil je nooit meer zulke grappige opmerkingen plaatsen! Ik zat het te lezen in een (stil) computerlokaal en schoot heel hard in de lach. Iedereen kijken waar die gozer nou weer last van had.


[Edited on 2/1/02 by montarsolo]
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Je moet niet vergeten dan in 1980 Arafat een hele echte volbloed terrorist was. Net zo eentja als Bin Laden nu. De uitspraak van Sharon is dus duidelijk.

Trein, waarschijnlijk heb je het laatste nieuws niet zo gevolgt de laatste weken. Arafat is terecht afgesccildert als een lepe Arabier die niet rechtvaardig weet te handelen. Geen vrede neemt, als het te krijgen is etc.
Trein

Bericht door Trein »

Je moet niet vergeten dan in 1980 Arafat een hele echte volbloed terrorist was. Net zo eentja als Bin Laden nu. De uitspraak van Sharon is dus duidelijk.

Trein, waarschijnlijk heb je het laatste nieuws niet zo gevolgt de laatste weken. Arafat is terecht afgesccildert als een lepe Arabier die niet rechtvaardig weet te handelen. Geen vrede neemt, als het te krijgen is etc.
En blijkbaar heb jij al helemaal niet gelezen, het gaat hier niet om arafat, maar om die schoft van een sharon, die hitler figuur uit het midden oosten.
En geloof me, God staat hier echt niet achter de joden. Ze zullen net als in het verleden nogmaals uit israel verdreven worden, en pas terug komen op het moment dat God voor ze uitgekozen heeft, en niet op het moment dat de mensen vinden dat het maar eens tijd is. De hoogmoed, om de plaats van God in te nemen, en zijn belofte af te dwingen.
Kena

Bericht door Kena »

En blijkbaar heb jij al helemaal niet gelezen, het gaat hier niet om arafat, maar om die schoft van een sharon, die hitler figuur uit het midden oosten.
Ik was nog niet lid toen deze discussie liep, maarre Trein... met JIJ gestoord? Je bent volslagen doorgeslagen, meid/kerel! Jij weet absoluut niet wat je zegt. Ga eens mee naar de Shoa herdenking!
En geloof me, God staat hier echt niet achter de joden.
Jouw god niet, mij G´d wel!
Ze zullen net als in het verleden nogmaals uit israel verdreven worden, en pas terug komen op het moment dat God voor ze uitgekozen heeft, en niet op het moment dat de mensen vinden dat het maar eens tijd is. De hoogmoed, om de plaats van God in te nemen, en zijn belofte af te dwingen.
En die hoogmoed van jou. Ik walg van jouw posting. Je riekt naar antisemitisme. Dat kan jou, zie Bijbel, héél duur te komen te staan. Ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta! Jij ontwetende!!!

Kena.
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door voorbijganger
Heren,

Ik waardeer de betrokkenheid en een gloedvol betoog vind ik spannend.
Maar houd het zakelijk en respectvol, dan kunnen we er allemaal van genieten.
En dame nu... ja je hebt gelijk, maar Trein weet niet wat hij/zij (hij dus neem ik aan) zegt. Dit kan toch niet zomaar gezegd worden???

Nogmaals, ik zie deze discussie nu pas, beetje laat :in
Jelle

Bericht door Jelle »

Trein (zij) heeft nog nooit geweten wat ze moest zeggen. Daarom zien we haar niet zo veel meer hier.
Een ieder mag zijn eigen mening geven maar we moeten wel uitkijken om ons zelf niet te verlagen om mee te gaan doen met anderen die de fatsoens normen niet in acht nemen.
Kena

Bericht door Kena »

Origineel geplaatst door Jelle
Trein (zij) heeft nog nooit geweten wat ze moest zeggen. Daarom zien we haar niet zo veel meer hier.
Een ieder mag zijn eigen mening geven maar we moeten wel uitkijken om ons zelf niet te verlagen om mee te gaan doen met anderen die de fatsoens normen niet in acht nemen.
Klopt, ur right. Sorry. Ik werd boos... :#
bralbal

Bericht door bralbal »

Origineel geplaatst door Trein
En geloof me, God staat hier echt niet achter de joden.
En dat maak jij uit? Of God al dan niet achter de Joden staat, weet alleen God, en niet wij. Wat ik wel weet, is dat de joden Gods volk zijn, waar hij eeuwen heeft gewerkt, en dat Hij nooit laat gaan de werken die Hij ooit begon!
Ze zullen net als in het verleden nogmaals uit israel verdreven worden, en pas terug komen op het moment dat God voor ze uitgekozen heeft, en niet op het moment dat de mensen vinden dat het maar eens tijd is. De hoogmoed, om de plaats van God in te nemen, en zijn belofte af te dwingen.
Blijkbaar vind jij dat het tijd is dat de de Joden uit Israël verdreven worden. Zou je dat ook niet aan God overlaten? En dan anderen van hoogmoed beschuldigen....
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Sharon nu echt helemaal de weg kwijt

Bericht door Mara »

In Israel is grote ophef ontstaan over een kunstwerk.
Het is nl een wassenbeeld van Sharon, liggend in pyjama in bed, zijn borst gaat zelfs op en neer :oO
Wie is nu de weg kwijt :quoi
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Plaats reactie