bevesteging + intrede ds Schultink in Gouda
bevesteging + intrede ds Schultink in Gouda
Weet iemand of er een link is om bovenstaande diensten mee te beluisteren?
Re: bevesteging + intrede ds Schultink in Gouda
kerkdienstgemist.nl; ggin Bruinisse
die van Bru is gesloten,Ander schreef:kerkdienstgemist.nl; ggin Bruinisse
en ds Schultink gaat naar Gouda, ik weet niet of daar een link voor is,
over het algemeen zijn de kerkdiensten van de ggn niet live te volgen via internet, maar moet je een code hebben.
Die is wel te achterhalen, maar van Gouda weet ik t niet.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik luister nu mee. Vanavond hoop ik gewoon in de kerk te zitten, in Gouda ja.henriët schreef:die van Bru is gesloten,Ander schreef:kerkdienstgemist.nl; ggin Bruinisse
over het algemeen zijn de kerkdiensten van de ggn niet live te volgen via internet, maar moet je een code hebben.
hoe luister jij dan??Ander schreef:Ik luister nu mee. Vanavond hoop ik gewoon in de kerk te zitten, in Gouda ja.henriët schreef:die van Bru is gesloten,Ander schreef:kerkdienstgemist.nl; ggin Bruinisse
Kan de topictitel aangepast worden?
'Bevestiging en intrede...'

'Bevestiging en intrede...'
Ah idd, ik hoor t .. via bru.Ander schreef:Ik luister nu mee. Vanavond hoop ik gewoon in de kerk te zitten, in Gouda ja.henriët schreef:die van Bru is gesloten,Ander schreef:kerkdienstgemist.nl; ggin Bruinisse
Dat is dan van de laatste tijd, maar de preken die er staan zijn allen gesloten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Speciaal voor vandaag denk ik, want vanmorgen zat het nog dicht. Morgen zal er wel weer een slotje op zitten...henriët schreef:Ah idd, ik hoor t .. via bru.
Dat is dan van de laatste tijd, maar de preken die er staan zijn allen gesloten.
Re: bevestiging + intrede ds Schultink in Gouda
Opmerking geeft genoeg informatie waar het te volgen is.Ander schreef:kerkdienstgemist.nl; ggin Bruinisse