Dat MOETEN heb ik beetje moeite mee, het gaat dan niet van jezelf uit, maar wordt opgedrongen door iemand.Afgewezen schreef:Silverlight 4 heb ik. Het rare is dat het alleen bij de laatste versies is. De oude programma's kan ik gewoon draaien.Marnix schreef:Via uitzendinggemist ook niet? Daar draait het op en daar is dan allicht wat veranderd. Maar als je iets specifieker bent in wat er mis gaat kan ik je allicht wel helpen.Afgewezen schreef:Ik kan de nieuwste (medische) programma's van de eo niet meer bekijken op internet. Ze hebben iets veranderd blijkbaar.
Bijvoorbeeld: Inde webplayer staat ergens een knopje Instellingen. Staat die op WIndows Media Player? Of op Silverlight. Als het het laatste is, heb je de laatste versie van Silverlight? Kan je hier checken:
http://www.microsoft.com/getsilverlight/
Via Uitzendinggemist gaat het wel beter, maar dan heb je soms ook nog dat het programma steeds stokt.
@Mara, ik heb meer dan zeventien jaar in ziekenhuizen gewerkt. Ben verder ook nog ervaringsdeskundige. Maar je pikt van zo'n programma allicht wat op.![]()
@Luther, ik heb destijds mijn tv weg moeten doen om lid van de GG te kunnen worden.
Wat is dan de waarde ervan ?
Ik zou de tv opruimen als ik daar zelf last van zou krijgen, niet omdat anders ons kind niet gedoopt zou kunnen worden.
Daar heb ik hele slechte voorbeelden van gezien.