SAIL 2010
-
Re: SAIL 2010
Yep as donderdag is de bedoeling.refo schreef:Gaat er nog iemand de SAIL 2010 in Amsterdam bezoeken?
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Mij/ons te drukrefo schreef:Gaat er nog iemand de SAIL 2010 in Amsterdam bezoeken?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara schreef:Ik hou niet van 020

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik ben komend weekend weg maar hoop volgende week 's avond wel te gaan kijken.refo schreef:Gaat er nog iemand de SAIL 2010 in Amsterdam bezoeken?
Ken je dat grapje niet ?Orchidee schreef:Mara schreef:Ik hou niet van 020
Mijn schoonfamilie is grotendeels Rotterdams en de echte Rotterdammers hebben een "hekel" aan A'dammers, noemen dat ook steevast 020.
Ook in de voetballerij komt deze uitdrukking voor (Ajax vs Feijenoord) ik heb er niet zoveel verstand van, maar hoor zo links en rechts wel eens wat

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
010 = RotterdamMara schreef:Ken je dat grapje niet ?Orchidee schreef:Mara schreef:Ik hou niet van 020
Mijn schoonfamilie is grotendeels Rotterdams en de echte Rotterdammers hebben een "hekel" aan A'dammers, noemen dat ook steevast 020.
Ook in de voetballerij komt deze uitdrukking voor (Ajax vs Feijenoord) ik heb er niet zoveel verstand van, maar hoor zo links en rechts wel eens wat
020 = Amsterdam
030 = Utrecht
040 = Den Haag
etc.......
En wij houden niet van 010... :pMara schreef: Ken je dat grapje niet ?
(Een deel van) Sail komt hier vrijdag langs...dan gaan we wel even kijken ja!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-
Ik ga denk ik wel heen. Lijkt mij mooi en indrukwekkend om te zien! Boten hebben altijd al mijn aandacht gehad.
Nooit van gehoord...wat een onzin zegMara schreef:Ken je dat grapje niet ?Orchidee schreef:Mara schreef:Ik hou niet van 020

In RF vinden altijd scheuringen plaats. SAIL 2010 wordt nu al SAIL 020 en SAIL 010. 't Is bar.
Voor de liefhebbers:
in de jaren voor 1950 waren de telefoondistricthoofdsteden getooid met een netnummer dat begon met districtnummer en op 00 eindigde. Goes had 01100, Rotterdam 01800 en Amsterdam 02900. Later kregen ze een korter nummer. Rotterdam 010 en Amsterdam 020.
Hier de oude districten:

Voor de liefhebbers:
in de jaren voor 1950 waren de telefoondistricthoofdsteden getooid met een netnummer dat begon met districtnummer en op 00 eindigde. Goes had 01100, Rotterdam 01800 en Amsterdam 02900. Later kregen ze een korter nummer. Rotterdam 010 en Amsterdam 020.
Hier de oude districten:

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik heb de Elsevier-brochure over de SAIL besteld. Eens kijken wat dat is. Lijkt me ongetwijfeld leuk om te zien, maar geen tijd en gelegenheid om er naar toe te gaan.refo schreef:Gaat er nog iemand de SAIL 2010 in Amsterdam bezoeken?
Uh, Den Haag was 070 en Eindhoven 040jvdg schreef:010 = RotterdamMara schreef:Ken je dat grapje niet ?Orchidee schreef:Mara schreef:Ik hou niet van 020
020 = Amsterdam
030 = Utrecht
040 = Den Haag
etc.......

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon