TD voetbal

Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Re: TD voetbal

Bericht door BJD »

Mara schreef:Ik vind het ook wereldvreemd om je kinderen op een refoclubje te doen.
Net alsof alle andere kinderen vloeken, rare taal uitslaan, hun ouders verkeerd zouden opvoeden, zij agressief zijn.
Refokinderen zijn geen haar beter !
Opvoeden doe je thuis, regels en normen en waarden bijbrengen ook.
Ik vind het een wereldvreemde, eigenlijk arrogante gedachte, dat alleen reform. leiders van een clubje je kinderen beter zouden kunnen begeleiden EN opvoeden :bobo
Ik ben ook een beetje wereldvreemd ;)

Maar.. doe je je kinderen ook naar een openbare school?
Natuurlijk gaat die vergelijking niet op maar je stelt het wel heel kort door de bocht. Het is niet arrogant als je niet wil dat je kinderen naar een voetbalkamp gaan, ze niet naar de kinderdisco wil laten gaan, de carnavalsviering niet mee wil doen (allemaal activiteiten die de club hier heeft) je liever ziet dat ze vriendjes met dezelfde achtergrond hebben, je vindt dat plezier voorop moet staan en niet presteren, je kinderen wat afzijdig wil houden van de professionele voetbal (z'n teammaatjes weten er alles af en op de club's wordt er vaak naar verwezen), je het niet fijn vind dat er in de kantine de muziek hard staat..

Als er dan ook een club in je dorp bestaat als TD voetbal.. dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk..
Plaats reactie