Verkeerschaos door geldregen

Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Verkeerschaos door geldregen

Bericht door tukkertje »

Een onverwachte geldregen heeft tot chaos op een snelweg bij Foggia in het Zuid-Italiaanse Apulië geleid. Een geldtransport raakte de vangrail, waarop het voertuig opensprong en zijn lading verloor. Bestuurders die achter het voertuig reden, trapten op de rem om de munten ter waarde van 1 en 2 euro op te rapen.

Italiaanse media berichtten dinsdag, dat volgens schattingen tussen 10.000 en 50.000 euro in de zakken van automobilisten is verdwenen. Veiligheidsfunctionarissen konden het overige muntgeld bijeenrapen.

Het geldtransport vervoerde op het moment van het ongeval ongeveer 2 miljoen euro in muntgeld, dat in pakketjes van 2500 euro verpakt was.



Waarom gebeurd mij dit nou nooit.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11445
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Mister »

Omdat je niet in Italië woont?
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Joannah »

alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Auto »

tukkertje schreef:Een onverwachte geldregen heeft tot chaos op een snelweg bij Foggia in het Zuid-Italiaanse Apulië geleid. Een geldtransport raakte de vangrail, waarop het voertuig opensprong en zijn lading verloor. Bestuurders die achter het voertuig reden, trapten op de rem om de munten ter waarde van 1 en 2 euro op te rapen.

Italiaanse media berichtten dinsdag, dat volgens schattingen tussen 10.000 en 50.000 euro in de zakken van automobilisten is verdwenen. Veiligheidsfunctionarissen konden het overige muntgeld bijeenrapen.

Het geldtransport vervoerde op het moment van het ongeval ongeveer 2 miljoen euro in muntgeld, dat in pakketjes van 2500 euro verpakt was.



Waarom gebeurd mij dit nou nooit.
Dus ........ jij zegt gewoon pakken?
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Luther »

tukkertje schreef:Een onverwachte geldregen heeft tot chaos op een snelweg bij Foggia in het Zuid-Italiaanse Apulië geleid. Een geldtransport raakte de vangrail, waarop het voertuig opensprong en zijn lading verloor. Bestuurders die achter het voertuig reden, trapten op de rem om de munten ter waarde van 1 en 2 euro op te rapen.

Italiaanse media berichtten dinsdag, dat volgens schattingen tussen 10.000 en 50.000 euro in de zakken van automobilisten is verdwenen. Veiligheidsfunctionarissen konden het overige muntgeld bijeenrapen.

Het geldtransport vervoerde op het moment van het ongeval ongeveer 2 miljoen euro in muntgeld, dat in pakketjes van 2500 euro verpakt was.

Waarom gebeurd mij dit nou nooit.
Wat zou jou moeten gebeuren?
Ik neem toch aan dat je niet wil zeggen, dat je ook zou gaan stelen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Mara »

Leid ons niet in verzoeking....
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23911
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door refo »

Dat komt natuurlijk allemaal door de sportverdwazing.....

Ik ken het Italiaanse recht niet. Mogelijk is vinden en houden daar geen stelen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door tukkertje »

Joannah schreef:alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....

Eerlijke vinder he.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Joannah »

tukkertje schreef:
Joannah schreef:alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....

Eerlijke vinder he.
Bij een eerlijke vinder krijg ik toch een heel ander beeld dan iemand die zijn auto neerzet om zichzelf eens te helpen aan de spullen van iemand die van zijn wagen zijn afgevallen.
Een eerlijke vinder kan zichzelf ook de moeite besparen naar de politie te gaan om na te vragen van wie het geld is, want de eigenaar staat er vlak naast.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
blijmoedig
Berichten: 431
Lid geworden op: 30 apr 2010, 11:18

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door blijmoedig »

tukkertje schreef:
Joannah schreef:alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....

Eerlijke vinder he.
Lijkt me niks gevonden en niks eerlijks aan. Hebzuchtige diefstal komt meer in de buurt.
klitse
Berichten: 45
Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:54

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door klitse »

blijmoedig schreef:
tukkertje schreef:
Joannah schreef:alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....

Eerlijke vinder he.
Lijkt me niks gevonden en niks eerlijks aan. Hebzuchtige diefstal komt meer in de buurt.


Doe eens niet zo zwaar op de hand. Zie de lol er oo keens van in. Wanneer gebeurd dit. Denk je nu werkelijk dat ik daar als een gek zou gaan graaien. Denk na.
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
blijmoedig
Berichten: 431
Lid geworden op: 30 apr 2010, 11:18

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door blijmoedig »

klitse schreef:
blijmoedig schreef:
tukkertje schreef:
Joannah schreef:alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....

Eerlijke vinder he.
Lijkt me niks gevonden en niks eerlijks aan. Hebzuchtige diefstal komt meer in de buurt.


Doe eens niet zo zwaar op de hand. Zie de lol er oo keens van in. Wanneer gebeurd dit. Denk je nu werkelijk dat ik daar als een gek zou gaan graaien. Denk na.
Ik had het toch niet tegen jou? Het is overigens voor het eerst dat iemand mij hier op het forum zwaar op de hand noemt :hum

Ik zie er overigens ook niets grappigs in, als ik in gedachten al die mensen die muntjes zie graaien. Heeft iets dierlijks.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Luther »

klitse schreef:
blijmoedig schreef:
tukkertje schreef:
Joannah schreef:alsof dit niet stelen is....de schaamte voorbij....

Eerlijke vinder he.
Lijkt me niks gevonden en niks eerlijks aan. Hebzuchtige diefstal komt meer in de buurt.


Doe eens niet zo zwaar op de hand. Zie de lol er oo keens van in. Wanneer gebeurd dit. Denk je nu werkelijk dat ik daar als een gek zou gaan graaien. Denk na.
Hierme is wettig en overtuigend komen vast te staan dat tukkertje en klitse twee nick van dezelfde persoon zijn.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door Lourens »

Daar was ik inmiddels ook al achter.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Verkeerschaos door geldregen

Bericht door jvdg »

Lourens schreef:Daar was ik inmiddels ook al achter.
Eigenlijk wel een aardig idee, kun je leuk met jezelf discussieren en heb je altijd gelijk.
Gesloten