Gat in de markt en wellicht noodzaak
Gat in de markt en wellicht noodzaak
Ik werk in het toerisme, en reis nogal veel. In verband hiermee, en ook omdat ik erg gesteld ben op rust en geen grof taalgebruik en dronken mensen, vraag ik me af of er zoiets is als een netwerk van christelijke Pensions/Guesthouses in het buitenland.
Georganiseerde reizen vind ik afschuwelijk, ik prefereer meer individualisme.
Wie weet meer?
Wie weet meer?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Re: Gat in de markt en wellicht noodzaak
Nou Joannah, ook in het niet-christelijke circuit is van alles te vinden. Wij hebben nog nooit een bestemming in het beter-uit e.d. uitgezocht. Houd persoonlijk niet van het "onder ons" sfeertje, omdat het toch ook kerkgebonden lijkt te zijn. In een gerg gem pension, voel je je als herst herv ws toch een vreemde eend in de bijt.Joannah schreef:Ik werk in het toerisme, en reis nogal veel. In verband hiermee, en ook omdat ik erg gesteld ben op rust en geen grof taalgebruik en dronken mensen, vraag ik me af of er zoiets is als een netwerk van christelijke Pensions/Guesthouses in het buitenland.
Wie weet meer?
Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik ben 1 x met een georganiseerde jongerenreis meegegaan, nooit weer

De groep splitste zich toch weer in gelijkgestemden, ipv gezellig te mixen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
O ja, het laatste wat ik zoek is een vorm van "'onder ons". Maar als je online iets boekt op hostelworld.com (guesthouse gedeelte) weet je toch nooit precies waar je komt.Hoewel er vaak wel veel op te maken is uit de recencies van anderen, die er al eerder waren.Mara schreef:Nou Joannah, ook in het niet-christelijke circuit is van alles te vinden. Wij hebben nog nooit een bestemming in het beter-uit e.d. uitgezocht. Houd persoonlijk niet van het "onder ons" sfeertje, omdat het toch ook kerkgebonden lijkt te zijn. In een gerg gem pension, voel je je als herst herv ws toch een vreemde eend in de bijt.Joannah schreef:Ik werk in het toerisme, en reis nogal veel. In verband hiermee, en ook omdat ik erg gesteld ben op rust en geen grof taalgebruik en dronken mensen, vraag ik me af of er zoiets is als een netwerk van christelijke Pensions/Guesthouses in het buitenland.
Wie weet meer?
Zo werkt dat nu eenmaal.
Ik ben 1 x met een georganiseerde jongerenreis meegegaan, nooit weer![]()
De groep splitste zich toch weer in gelijkgestemden, ipv gezellig te mixen.
Nu vraag ik me dus af of er een online site is die christelijke , nette guesthouses linkt. Geen ijdel misbruik van Gods Naam als stopwoorden hoeven aanhoren, enz.
Als ik google zie ik alleen chr. accomodatie in Israel, nergens anders.
maar bedankt voor je reactie

Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
- Bonny
- Contacteer:
Heb je niets aan die recensies? Ik denk dat er best meer mensen - ook jongeren uit andere geloofshoeken - geen ebhoefte hebben aan dronken zuipschuiten.
The Groom's still waiting at the altar
- JolandaOudshoorn
Ik weet, mijn Verlosser leeft
dank je, maar ik zocht eigenlijk een soort netwerk wat in veel landen operatief is, met een online booking system .maar als ik ooit nog es in deutschland kom ,zal ik er aan denkenJolandaOudshoorn schreef:tip: http://www.huizesolagratia.nl/

Dat ziet er goed uit! Ben jij er wel eens geweest?JolandaOudshoorn schreef:tip: http://www.huizesolagratia.nl/
Is het geen idee om hier een soort topic te hebben, waar iederee zijn goed of slechte bevallen vakantie adres kan aanbevelen , of NIET aanbevelen natuurlijk. dan hebben we over een jaar of 30 wel een redelijke database 

Joannah schreef:Is het geen idee om hier een soort topic te hebben, waar iederee zijn goed of slechte bevallen vakantie adres kan aanbevelen , of NIET aanbevelen natuurlijk. dan hebben we over een jaar of 30 wel een redelijke database

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik denk zomaar dat we dat redden binnen 5 jaar.Joannah schreef:Is het geen idee om hier een soort topic te hebben, waar iederee zijn goed of slechte bevallen vakantie adres kan aanbevelen , of NIET aanbevelen natuurlijk. dan hebben we over een jaar of 30 wel een redelijke database
Als het langer duurt heeft het geen nut meer.
Let's start. Iemand een voorzetje?jvdg schreef:Ik denk zomaar dat we dat redden binnen 5 jaar.Joannah schreef:Is het geen idee om hier een soort topic te hebben, waar iederee zijn goed of slechte bevallen vakantie adres kan aanbevelen , of NIET aanbevelen natuurlijk. dan hebben we over een jaar of 30 wel een redelijke database
Als het langer duurt heeft het geen nut meer.
- JolandaOudshoorn
Nee, wij gaan hier naar toe. Zelfde dorpje.Ander schreef:Dat ziet er goed uit! Ben jij er wel eens geweest?JolandaOudshoorn schreef:tip: http://www.huizesolagratia.nl/

Maar we willen dat vakantiehuis ook een keer bezoeken.
Ziet er mooi uit JolandaJolandaOudshoorn schreef:Nee, wij gaan hier naar toe. Zelfde dorpje.Ander schreef:Dat ziet er goed uit! Ben jij er wel eens geweest?JolandaOudshoorn schreef:tip: http://www.huizesolagratia.nl/

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zijn het ook refo-conforme prijzen?Orchidee schreef:Ziet er mooi uit JolandaJolandaOudshoorn schreef:Nee, wij gaan hier naar toe. Zelfde dorpje.Ander schreef:Dat ziet er goed uit! Ben jij er wel eens geweest?JolandaOudshoorn schreef:tip: http://www.huizesolagratia.nl/

- JolandaOudshoorn
neeMister schreef:
Zijn het ook refo-conforme prijzen?